Unban hakemus - Lahtaaja - 110000104B03143

lahtaaja

Uusi käyttäjä
24 Elokuu 2021
10
0
3
Käyttäjänimi: lahtaaja

Steam nimi: Lahtaaja
Steam HexID: 110000104B03143
Koska sait bännit: 26 Syyskuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198038921539/

Bännien syy: Ei reaktioita useisiin kolareihin ja ajoi käsiraudoissa autoa

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Elikkäs ajoin poliisia karkuun ja kolaroidessa admini sanoi että en reakoinut kolareihin... reakoin kyllä mutta en ymmärrä miksi ne eivät kuuluneet. syynä voi olla viive mun netillä ja kun ajaessa mun puhe näppäin on toisella puolella näppäimistöö ja ennenkin on tapahtunut että porukka ei kuule vaikka pidän nappia pohjassa mut silti he eivät kuule mun ensimmäisiä sanoja. Käsiraudoissa ajaminen on kokonaan mun syytä en ollut huomioinut kaikkia sääntöjä huolellisesti. Vakuutan että näin ei käy uudelleen koska kaikki nää pelitunnit en itsehaluis et menis hukkaan ja meinaan vaihtaa puhumisnäpppäime vähän käytännöllisempään paikkaan ja lupaan lukea säännöt vielä ajatuksen kanssa läpi.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Miksi luulet että admin on sinut sitten bännännyt? Ihan pelkästään, että ajelit poliisia karkuun ja törmäilit?
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Millä muulla tavalla voit / sinun tulisi huomioida kolareita roolipelissä kuin vain puheessasi?

Jos osaat säännöt vimosen päälle, niin osaat varmaan myös kertoa mitä sääntöä käsiraudat kädessä ajaminen rikkoo ja miksi sellainen sääntö on olemassa?
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Sinulla on 48 tuntia aikaa vastata edellisessä viestissäni esittämiini kysymyksiin tai hakemus suljetaan.
 

lahtaaja

Uusi käyttäjä
24 Elokuu 2021
10
0
3
Millä muulla tavalla voit / sinun tulisi huomioida kolareita roolipelissä kuin vain puheessasi?

Jos osaat säännöt vimosen päälle, niin osaat varmaan myös kertoa mitä sääntöä käsiraudat kädessä ajaminen rikkoo ja miksi sellainen sääntö on olemassa?
Elikäs no ekana ainakin just puheen kautta ja sit jos ajaa just jotain autoa päin niin eihän siitä noin vaan lähetä suoraan ajamaan. sitten siitä käsiraudoilla ajamisesta niin ööää:D. Haluisin veikata ainakin että kun menee auton kyytiin nii sitä ei nuin vaan käyntiin laiteta ja lähetä ajamaan etenkään kun on käsiraudat kädessä ja etenkin kun poliisit ovat laittamassa autoa paaliin. Säännöt olen kyllä lukenut ja nytten 3 otteeseen:)
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Kerropas millaista hahmoa aiot pelata, jos pääset takaisin serverille? Millainen hahmosi on luonteeltaan ja mitä hän tekee työkseen, entä vapaa-ajalla? Miten hän suhtautuu poliiseihin? Entä rikollisuuteen?

Kun päätös siitä pääsetkö takaisin tai etkö pääse on tehty, niin siitä ilmoitetaan kyllä tässä keskustelussa.
 

lahtaaja

Uusi käyttäjä
24 Elokuu 2021
10
0
3
Kerropas millaista hahmoa aiot pelata, jos pääset takaisin serverille? Millainen hahmosi on luonteeltaan ja mitä hän tekee työkseen, entä vapaa-ajalla? Miten hän suhtautuu poliiseihin? Entä rikollisuuteen?

Kun päätös siitä pääsetkö takaisin tai etkö pääse on tehty, niin siitä ilmoitetaan kyllä tässä keskustelussa.
Semi samaan tahtiin aattelin jatkaa pelaamista mutta fiksumpana koska säännöt ovat selvillä. Tukkulaatikoita aattelin samaan malliin värkkäilllä ja myydä eteenpäin. Muuten vapaa-ajalla on mukavaa tuunailla autoja ja vähän testailla niitä ja pyöriä siellä päin missä muutkin. Poliiseihin suhtautuminen vaihtelee vaikka suurin osa poliiseista onkin mukavia yleensä mutta laki on laki :D. Rikollisuus on sitte semmosta joka pitää poliisin työssään :D.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Huomenta ja ihanaa torstai aamua.

Olen päättänyt armahtaa sinut synneistäsi ja päästää takaisin palvelimelle pelaamaan.
Ennen tuloasi, lue vielä säännöt ja panosta asioihin joissa viimeksi meni pieleen.

Tervetuloa takaisin