Unban hakemus - Lasanderi - 1100001007c53f3

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Lasander

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Helmikuu 2022
205
77
28
Käyttäjänimi: Lasander

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Lasanderi
Steam HexID: 11000013d56aed6
Koska sait bännit: 23 Toukokuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198989356758/

Bännien syy: Sääntö 1.13 - Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi.

Mitä tapahtui? Itsellä ei ole varmaa tietoa mitä on edes tapahtunut. Tiedän vain että olin discordissa jossa oltiin puhuttu koodauksesta? Itsellä on se lähemmäs sata kappaletta discord palvelinta joista en 90% aktiivisesti käytä.

Miksi näin tapahtui? Olin mennyt discordiin jossa oli epäämäärästä porukkaa. Tämä oli virhe jonka tein.

Miksi luulet saaneesi bannit? Väärät pelikaverit.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Serverille pääsi pelaaja modaamaan, koska en lukenut viestejä. Tai näin oletan, sillä todella heikosti mulle siitä kerrotiin.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut olla liittymättä tämän kaltaiselle palvelimelle. Itsehän oon vanha vasikka niin tuntuu vähän oudolta miksi en ilmoittaisi jatkossakin jos nään jotain kyseenalaista. Noista jutuista voi kysyä @iKE

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? En liity tämän kaltaisille perseily discord palvelimille.

Mitä tuot Farssille? Tuon farssille aktiivisen ensihoito/poliisi roolipelaajan. Luon ensihoitoa pelatessa pitkiä sekä varmasti hauskoja tilanteita.

Vapaa sana Vastailen mielellää kysymyksiin.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

huoppis

Hökäle
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
99
38
18
Nokian perämettä
Morjesta!

Minkä vuoksi liityit alunperin kyseiselle discord palvelimelle?

Haluaisin myös kuulla mikä sai sinut juuri nyt hakemaan takaisin palvelimelle?
 

Lasander

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Helmikuu 2022
205
77
28
Morjesta!

Minkä vuoksi liityit alunperin kyseiselle discord palvelimelle?

Haluaisin myös kuulla mikä sai sinut juuri nyt hakemaan takaisin palvelimelle?
Menin kyseiselle discord palvelimelle, kun pelasimme yhdessä muita pelejä kuten CS ja omistimme hökäle serverillä jengin.

Haen palvelimelle juuri nyt, koska itsellä on tällä hetkellä enemmän aikaa ja kiinnostusta roolipelata kuin kesällä milloin sain bannit.
 

Jerppa_XD

Uusi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Yellow Jack
FarssiRP-Yellow Jack Hallinto
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2022
13
2
3
Moro

Miten voimme olla varmoja että et joudu samankaltaiseen tilanteeseen uudestaan?
 

Lasander

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Helmikuu 2022
205
77
28
Moro

Miten voimme olla varmoja että et joudu samankaltaiseen tilanteeseen uudestaan?
Kuten ylempänä mainitsin olen aina ilmoittanut Ikelle kun jotain kuullut, jopa nykyisten bannien aikana. En siis nää yhtään syytä miksi en jatkossakin ilmottaisi.
 

D4ntt3

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2020
50
13
8
Iisalmi
Mitä toisit serverille, mikäli saat unbannit? Mikä on muuttunut pelaamisessasi?
 

Lasander

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Helmikuu 2022
205
77
28
Mitä toisit serverille, mikäli saat unbannit? Mikä on muuttunut pelaamisessasi?
Mikään ei ole pelaamisessa muuttunut, vain kaveripiiri. Toisin palvelimelle aktviisen ensihoito sekä poliisi roolipelaajan, joka luo pitkiä sekä hauskoja tilanteita.
 

D4ntt3

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2020
50
13
8
Iisalmi
Unbannihakemuksessasi oleva HEX-id ei täsmää sinun profiiliisi. Jotta voisimme jatkaa käsittelyä, päivitä tieto.
 

huoppis

Hökäle
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
99
38
18
Nokian perämettä
Kyllä, nyt voimme jatkaa.

Mainitsit aikaisemmin että aikoisit luoda palvelimella pitkiä ja hauskoja tilanteita, Ja nyt haluaisinkin kuulla sinulta omin sanoin yhden kuvitteellisen tilanteen, ja miten oma panoksesi näkyisi tilanteessa?
 

Lasander

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Helmikuu 2022
205
77
28
Kyllä, nyt voimme jatkaa.

Mainitsit aikaisemmin että aikoisit luoda palvelimella pitkiä ja hauskoja tilanteita, Ja nyt haluaisinkin kuulla sinulta omin sanoin yhden kuvitteellisen tilanteen, ja miten oma panoksesi näkyisi tilanteessa?
Tilanne saattaisi alkaa sillä, että saan keikan keskimaalta. Menen helikopterilla keikalle ja totean että henkilö on vietävä sairaalaan. Seuraavaksi vien potilaan kuvaukseen jossa huomataan, että potilas on vietävä leikkaukseen. Leikkauksessa yhtäkkiä unohtuukin laittaa tarpeeksi nukutuslääkettä ja potilas herää kesken leikkauksen. Hoitaisin tilanteen /me avulla. Myös sairaalalta olisi loppunut tikit jolla laittaa leikattu haava kiinni, joten päätin ostaa kaupasta Erikeeperiä ja laitan sillä haavan kiinni tikkien sijasta. Tälläinen on avg ensihoito leikkaus joita olen tehny jo kymmeniä.

Itselle tämän kaltaisen tilanteen suunnittelu on haastavaa, koska menen usein tunnelman sekä fiiliksen mukaan ja katson millaisesta roolipelistä vasta pelaaja tykkää.
 
Viimeksi muokattu:

ADDE

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2023
46
4
8
Miten kuvailisit omaa asennettasi palvelimen sääntöjä ja yhteisöä kohtaan? Onko asenteesi muuttunut bannin aikana?
 
Viimeksi muokattu:

Lasander

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Helmikuu 2022
205
77
28
Miten kuvailisit omaa asennettasi palvelimen sääntöjä ja yhteisöä kohtaan? Onko asenteesi muuttunut bannin aikana?
Itse olen viimeisen vuoden aikana noudattanut aina sääntöjä ja kunnioittanut niitä. Viimeisin note taitaa olla positiivinen? Itse bannien saatua käyttäydyin typerästi, ja olen oppinut siitä. Pyydän anteeksi aikaisempia viestejä bannien saatua. Käyttäydyin epäasiallisesti, koska tunsin isoa vääryyttä, mutta olen ymmärtänyt että suurin bannien syy olikin väärä kaveriporukka josta haluttiin eroon. Olen mielestäni positiivinen yhteisöä kohtaan.
 
Viimeksi muokattu:

huoppis

Hökäle
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
99
38
18
Nokian perämettä
Miten toimisit jatkossa tilanteessa joka ottaa herkästi hermon päälle, ja käyttäytyminen meinaa lipsua epäasiallisen puolelle?
 

Lasander

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Helmikuu 2022
205
77
28
Miten toimisit jatkossa tilanteessa joka ottaa herkästi hermon päälle, ja käyttäytyminen meinaa lipsua epäasiallisen puolelle?
Itsellä ei mene serverin puolella ikinä tunteisiin. Hermon päälle saattaa mennä pelin ulkopuolella helpommin. Tilanne sai lopun, kun itse lähdin farssirp discordista ja täten pystyin rauhottumaan. Jatkossa tämän kaltaisessa tilanteessa pyrin pysymään asiallisena sekä antamaan vain asian olla.
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
832
164
45
Länsi-Suomi
Hei,

Olemme päättäneet unbannata sinut. Luethan säännöt vielä ennen palvelimelle palaamista.

Tervetuloa takaisin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.