Unban hakemus - Lennu - 11000013eda2766

Tuttikana

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
8 Marraskuu 2021
15
4
3
Käyttäjänimi: Tuttikana

Steam nimi: Lennu
Steam HexID: 11000013eda2766
Koska sait bännit: 17 Tammikuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014750054/

Bännien syy: Metagaming, oli serverillä ja Discordpuhelussa samaan aikaan.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olen discord serverillä, jossa 2 henkilöä ovat olleet puhekanavalla sekä servulla pelaamassa samaan aikaan. Henkilöillä oli tähän hyvä syy, mutta ilmeisesti kaikista discord serverillä olevistä henkilöistä on kerrottu, että oltaisiin oltu puhekanavalla ja serverillä samaan aikaan. Itse en puhekanavalla ole ollut pelatessani serverillä, eikä näin tule myöskään tapahtumaan. Metatietoja discord serverillä ei myöskään olla jaettu, eikä näin tule tapahtumaan. Jos joskus metatietoa saan jostain, en käytä sitä serverillä. Olisi mukava, jos pääsisin taas roolipelailemaan.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
620
168
43
Morjes!

Jos pääsisit takaisin serverille, niin miten vakuutat ettei kyseistä tilannetta tapahdu uudestaan?

Miksi et ole ilmoittanut asiasta, että kyseiset 2 henkilöä olivat puhekanavalla ja samaan aikaan servulla pelaamassa, jos kerran olit tietoinen asiasta?
 

Tuttikana

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
8 Marraskuu 2021
15
4
3
Iltaa!

On vähän hankala vastata tuohon "Jos pääsisit takaisin serverille, niin miten vakuutat ettei kyseistä tilannetta tapahdu uudestaan?" jos en mitään väärää ole tehnyt.
Niinkuin tuossa unban hakemuksessa sanoin, en ole ollut discord puhelussa, sekä farssirp serverillä samanaikaisesti. Hahmoillani olen käyttänyt ja tulen käyttämään vain tietoa, jonka itse hahmollani hankin.

En kerennyt kauaa olla tietoinen näistä 2 henkilöstä, kun toinen henkilö oli jo mennyt ilmoittamaan heistä. Nämä 2 henkilöä, jotka puhelussa ovat olleet ovat saaneet bännit. Samalla minä sain bännit, vaikka en heidän, enkä kenenkään muun kanssa ole ollut discrod, tai muussa puhelussa.
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
620
168
43
Niinkuin tuossa unban hakemuksessa sanoin, en ole ollut discord puhelussa, sekä farssirp serverillä samanaikaisesti. Hahmoillani olen käyttänyt ja tulen käyttämään vain tietoa, jonka itse hahmollani hankin.
Meidän tietoomme on tullut kuitenkin, että olet ollut kyseisessä discord puhelussa ja serverillä samanaikaisesti, joten kyseinen väite jossa sanot että et olisi ollut puhelussa ja serverillä samanaikaisesti on väärää tietoa.
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
620
168
43
Sinulla on 24h aikaa vastata edelliseen kysymykseen, tai unban hakemuksesi hylätään
 

Tuttikana

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
8 Marraskuu 2021
15
4
3
Jos pääsisin serverille takaisin, tilanne ei tapahtuisi uudestaan, koska olen intohimoinen roolipelaaja enkä metatiedoille tai discordissa ololle näe järkevää syytä. Hahmoillani asiat on loistavasti, joten metatietoja en tarvitse. Discordissa ei tarvitse olla, koska farssilla on radiopuhelimet ja ne toimii paremmin kuin hyvin tiedon nopeaan jakamiseen. Jos ei radiota satu olemaan, aina voi soittaa. Lempi rp palvelimelle en haluaisi uudestaan bännejä, koska muuta tekemistä rp:n lisäksi ei ole. Tämä aika mitä bännättynä olen ollut on ollut helvetin tylsää ja tekemiselle on ollut puutetta. Olisi oikein mukavaa jos pääsisin taas rp:ttämään farssirp serverille.
 

svedu

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Taksi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
27 Toukokuu 2019
591
107
43
Hei, unban hakemuksesti on hyväksytty. Tervetuloa takaisin.