Unban hakemus - lepe07 - 1100001436d3741

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

lepe__07

Käyttäjä
8 Tammikuu 2021
29
6
8
Käyttäjänimi: lepe__07

Steam nimi: lepe07
Steam HexID: 1100001436d3741
Koska sait bännit: 24 Heinäkuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199091496769/

Bännien syy: Ei kertonut että oman porukan jäsen kiertää bännejä.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Kaikki alkoi siitä, kun minua pyydettiin liittymään herrasmiesliigaan. Minut laitettiin lippuun heti perustamishetkellä ja silloin jengissä ei ollut vielä paljoa porukkaa. Ehdin olla liigassa vain pari päivää, kunnes lähdin viikoksi reissuun enkä päässyt servulle pelaamaan, kun palasin reissusta ja pääsin servulle niin oli jengissä paljon uutta porukkaa, joista en tuntenut kunnolla melkeinpä ketään ja yksi heistä oli Lepa. Kerkesin olla noin viikon pelaamassa servulla, kunnes lähdin taas reissuun pidemmäksi aikaa. Reissun jälkeen palasin Servulle muutamaksi päiväksi, kunnes kävi ilmi, että Lepa oli kiertänyt Discord bännit ja sen takia koko jengi lähtisi bänneille.

Itse en tiennyt kuka Lepa oli ennen herrasmiesliigaa enkä varsinkaan, että hän oli joskus saanut bännit Discordiin.

miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Varmistan ettei näin käy uudelleen siten, että ennen porukkaan liittymistä otan selvää minkälaista porukkaa jengissä olisi ja minkälainen heidän historiansa palvelimella oikein olisi. Jos tulisi ilmi, että joku heistä on kiertänyt bännit kertoisin heti asiasta ylläpidolle.

Kirjoitan hakemusta näin jälkikäteen, koska halusin pitää pienen rp tauon bännien saamisen jälkeen ja pelata muita pelejä. Nyt kun palvelimelle on tullut uusia päivityksiä esimerkiksi nämä uudistetut tuomiot niin olisi taas mukava päästä pelaamaan.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Vilzyy

hemosöpökissa
CS:GO Ylläpito
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS Hallinto
FarssiRP-BENNYS
22 Huhtikuu 2019
146
49
28
Kerros meille miksi bännien kiertäminen ei ole hyväksyttävää? Miten tietoon tulleesta bännien kierrosta ilmoittamatta jättäminen voi vaikuttaa yhteisöön negatiivisesti?
 

lepe__07

Käyttäjä
8 Tammikuu 2021
29
6
8
Bännien kierto ei ole hyväksyttävää, koska bännit tulevat aina jostakin syystä ja niiden tarkoitus on pitää sääntöjen rikkojat poissa palvelimelta. Jos haluaa bännit pois ne pitäisi aina hakea tai ostaa pois.

Ilmoittamatta jättäminen vaikuttaa yhteisöön negatiivisesti, koska se ei ole reilua niitä kohtaa, jotka hakevat tai ostavat bännit pois reilusti, kun jotkut vain kiertävät bännit ja pääsevät takaisin pelaamaan palvelimelle ihan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Se tekee myös adminien tehtävän aika turhaksi, koska adminien asettamat bännit olisi turhia jos ne voisi kiertää ja tulla uudestaan rikkomaan sääntöjä.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Kiinnostaisi kuulla vaikkapa viisi sellaista asiaa, mitä tälläinen pieni tauko roolipelistä on saanut sinut huomaamaan, joita et olisi huomannut tai oppinut ilman taukoa?
 

lepe__07

Käyttäjä
8 Tammikuu 2021
29
6
8
1. Olen tajunnut kuinka yhteisöä on kuunneltu uusissa päivityksissä lähiaikoina esimerkiksi tuomioiden kulku kun pelaa toisella hahmolla ja saa ryöstää kauppaa uudella hahmolla vaikka olisi vanha pelaaja. Ajattelin ettei yhteisöä kuunnella melkein yhtään vielä ennen bännejä mutta olin väärässä.

2. Olen tajunnut paljon paremmin ettei tarvitse pelata tilanteita niin, että itse hyötyisi kaikista eniten. Aion tästä lähtien pelata paljon enemmän niin mikä olisi loogisinta ja realistisinta kyseisessä tilanteessa ja mikä olisi muille osapuolille mukavaa.

3. Olen huomannut, että tilanteita, joissa ennen tuli vedettyä ampumiseksi voisi hoitaa paremmin esimerkiksi puhumalla tai muulla tavalla jottei tarvitsisi alkaa ampumaan tilanteessa olevia.

4. Olen oppinut, että tilanteita voi hoitaa paremmin niin, että vastapuoli saa siitä myös jonkinlaista roolipeliä esimerkiksi jos on tehnyt jonkun rikoksen ja vain pakenee etsintäkuulutuksen loppuun asti poliisi ei saa siitä minkäänlaista roolipeliä mutta jos menee antautumaan kuulustelujen kautta ja antaa poliisille infoa vaikka toisista jengeistä saisi poliisi siitä paljon enemmän roolipeliä kuin pelkästä piileskelystä.

5. Olen huomannut, että poliisista lähtö saattoi olla virhe, koska poliisissa oli mukavaa ja sieltä sai hyviä rp tilanteita, joten jossain kohtaa jos pääsen takaisin tekisin varmaan poliisihakemuksen uudestaan.
 

Vilzyy

hemosöpökissa
CS:GO Ylläpito
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS Hallinto
FarssiRP-BENNYS
22 Huhtikuu 2019
146
49
28
Kerro meille VIISI (5) syytä minkä takia tahtoisimme sinut takaisin palvelimelle. varustele vastauksesi todella TODELLA hyvin.
 

lepe__07

Käyttäjä
8 Tammikuu 2021
29
6
8
1. Olen oppinut herrasmiesliigan ajan virheistä enkä tulisi tekemään samanlaisia virheitä enää ikinä.

2. Tulisin olemaan aktiivinen pelaaja, joka antaisi mukavaa ja monipuolista roolipeliä kaikille tilanteessa olijoille eikä minulla menisi oma etu tilanteissa edelle vaan pelaisin siten miten kaikille olisi mukavaa.

3. Tulisin kokeilemaan todennäköisesti erilaisia ammatteja ja ainakin jossain kohtaa hakisin takaisin poliisiin, koska siellä oli mukavaa ja siellä ei tapahtunut ollenkaan sääntörikkeitä.

4. Olen mukava muille pelaajille esimerkiksi olen auttanut uusia pelaajia alkuun ja opastanut heille miten serverillä toimitaan.

5. Olen tauan aikana saanut uuden innon rp:tä kohtaan. Omasta mielestä olen hyvä roolipelaaja, joka pelaa sääntöjen mukaan. Omasta mielestä tauko on ollut hyvä asia, koska sen aikana olen tajunnut, että mikä meni pieleen ja missä on parannettavaa.
 

Vilzyy

hemosöpökissa
CS:GO Ylläpito
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS Hallinto
FarssiRP-BENNYS
22 Huhtikuu 2019
146
49
28
Mielestäni hyviä vastauksia kiitos niistä
Seuraavan pariin...

Anna mulle myös 3 esimerkkiä, miten roolipeliä veisit eteenpäin hahmoillasi jos pääset takaisin palvelimelle.?
 

lepe__07

Käyttäjä
8 Tammikuu 2021
29
6
8
1. Tekisin uuden hahmon, jolla en tekisi minkäänlaisia rikoksia ja jossain kohtaa hakisin sillä poliisiin.
2. Rikollishahmollani tulisin tekemään erilaisia ryöstöjä, jotka olisivat mukavia kaikille tilanteessa osallisille.
3. Koittaisin päästä taas johonkin jengiin ja parantaa rp laatua jengissä huomattavasti herrasmiesliigaan verrattuna.
 

Vilzyy

hemosöpökissa
CS:GO Ylläpito
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS Hallinto
FarssiRP-BENNYS
22 Huhtikuu 2019
146
49
28
Kuvaile meille ensimmäiset vuorokautesi kokonaisuudessaan palvelimella jos sinut päästettäisiin takaisin palvelimelle. Eli mitä tulisit tekemään ensitöiksesi.....?
 

lepe__07

Käyttäjä
8 Tammikuu 2021
29
6
8
Ensimmäinen päivä menisi todennäköisesti palvelimen uusiin päivityksiin tutustumiseen. Kun ne on käyty läpi koittaisin päästä johonkin jengiin tai saada jonkinnäköisen porukan, jossa sitten tekisin rikoksia. Tekisin uuden hahmon, jolla hakisin poliisiin jossain kohtaa. Tekisin myös kokonaan uuden hahmon ilman mitään suunnitelmaa ja katsoisin minkälainen tarina sille hahmolle tulisi.
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
597
295
63
www.twitch.tv
Hei!

Jos pääsisit johonkin porukkaan/jengiin/perustaisit jengin niin minkälaista rikollisroolipeliä toisit palvelimelle? Avaa hieman muutamalla lauseella vastaustasi.
 

lepe__07

Käyttäjä
8 Tammikuu 2021
29
6
8
Rikollisroolipelini olisi jatkossa sellaista, josta kaikki osapuolet saisivat mukavaa roolipeliä esimerkiksi pankkien tai joidenkin muiden paikkojen ryöstöt usealla panttivangilla ja poliisien kanssa neuvotteleminen. Jatkossa vähentäisin paljon enemmän ampumista poliisia kohtaan ja myöskin aseiden käyttöä kokonaisuudessaan.
Ajattelin esimerkiksi mennä myymään huumeita tai tehdä jonkinlaisia muita pieniä rikoksia kokonaan ilman asetta ja sitten jos poliisi tulee paikalle niin antautuisin tai ajaisin karkuun jotain reittiä pitkin, jonka olen suunnitellut jo etukäteen ja jos se epäonnistuu niin antautuisin enkä enää yrittäisi päästä karkuun.
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
597
295
63
www.twitch.tv
Kerroppas meille yksi pankkiryöstö suunnitelmasi keskuspankin ryöstöstä. Kerro mahdollisimman yksityiskohtaisesti kuinka kyseisen ryöstön toteuttaisit, kuinka hommaisit panttivangit, minkälainen pakosuunnitelmasi olisi jne.
 

lepe__07

Käyttäjä
8 Tammikuu 2021
29
6
8
Hommaisimme ihan ensiksi kaikki tavarat ja aseet ryöstöön. Kun tavarat on hommattu menisimme ottamaan panttivangit jostakin paikasta, josta ihmisiä löytyy yleensä melko paljon esimerkiksi jokin työkkäripiste tai vaikka Lou riderssilta. Panttivankeja ottaisimme noin 3-4 mukaan. Emme veisi panttivangeilta mitään vaan koittaisimme tarjota heille tilanteesta hyvän roolipelikokemuksen. Sen jälkeen menisimme pankkiin ja aloittaisimme ryöstön. Ottaisimme pankin sisälle yhden neuvottelemaan, yhden vahtimaan panttivankeja ja yhden ottamaan tavarat holvista. Neuvotteluissa ehdoiksi koittaisimme saada rauhallisen lähdön, ei piikkimattoja ja ei kopteria. Pankin ulkopuolelle ottaisin yhden kaverin auttamaan pakenemisessa. Pakoautomme olisi aluksi Raiden. Aluksi lähtisimme ajamaan läntiselle moottoritielle. Moottoritiellä katsoisimme, että tuleeko kopteri meidän perässä, koska yleensä se tulee perään, vaikka yksi ehdoista olisi ei kopteria. Jos kopteria ei olisi perässä ajaisimme Mount chiliadin vuoristoon. Siellä ajaisimme johonkin kohtaan josta pystyisi hyppäämään alas ja hyppäisimme laskuvarjoilla alas, jossa kaveri odottaisi uuden raidenin kanssa, joka olisi erivärinen kuin alkuperäinen raiden. Tästä ajaisimme Läntisimmän motarin vieressä olevalle voimalaitokselle piiloon. Jos kopteri kuitenkin tulisi perään ajaisimme takaisin etelään ja menisimme tunneleihin, joissa koittaisimme karistaa poliisit ja kaveri tulisi uuden raidenin kanssa ja vaihtaisimme autoja. Kun pääsemme ulos tunneleista, ajaisimme piiloon lentokentällä auki olevaan hangaariin. Kun olemme piilotelleet sen 15 minuuttia niin menisimme lähimmälle vaatekaupalle ja vaihtaisimme vaatteemme joksikin aivan muuksi.
 

lepe__07

Käyttäjä
8 Tammikuu 2021
29
6
8
Jos on alle 6 poliisia rikollistoimintaa saa tehdä kolmen porukassa. Jos poliiseja on yli 6 rikollisporukan koko saa olla puolet poliisien määrästä.
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Hyvin vastattu, toivottavasti sieltä säännöistä jäi jotain muutakin mieleen.

Oon päättänyt hyväksyä sun unban-hakemuksen. Jäämme innolla odottamaan poliisihakemustasi.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.