Unban hakemus - loxi en muista sitä bänni nime - 11000011d17b255

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jegeppi22

Uusi käyttäjä
2 Heinäkuu 2022
26
1
3
Käyttäjänimi: jegeppi22

Steam nimi: loxi en muista sitä bänni nime
Steam HexID: 11000011d17b255
Koska sait bännit: 24 Marraskuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198448357973/

Bännien syy: clog kiosko ryöstöllä

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: oli joka päivä en muista olin just saannu minun 30 000e rahaa kasaan ja ostin sorkkaraudan ja aattelin mennä tekemään automaatti ryöstön ja sitten sinne tuli poolisit ja minä en jaksanut roolipelata tilanetta loppuun ja vedin f8 quit ja en tullu takasin ja haluisin takaisin farssi rp:lle rp:tää muitten roolipelaajien kanssa

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
Kerro vaikka meille VIISI syytä minkä takia tahtoisimme sinut takaisin palvelimelle. Jos viimeeksikään et tahtonut tarjota muille pelaajille sitä kuuluisaa roolipeliä.
 

jegeppi22

Uusi käyttäjä
2 Heinäkuu 2022
26
1
3
1. toisin todella mahtaaa roolipeliä serverille ja hauskaa kattomista muille hauskan kokemuksen
2. olen oppinutt bänneillä että en enään tee sääntö rikkeitä ja haluisin tulla tekemään hyvää roolipeliä
3. tuon takaisin hyviä hetkiö farsille rp ja olen ollu muilla servuilla ja en löydä muit hyvii kervuja
4.
5.
sori en keksi oikein mitään niin laitoin meenee
 

Janeski

Kkona
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
5 Huhtikuu 2020
133
28
28
Hylätty voit tehdä seuraavan hakemuksen 16.8, muista panostaa hakemukseesi!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.