Unban hakemus - LukaB (osuja) - 110000147559e3e

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Ronkelihauki

Käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
9 Helmikuu 2022
62
17
8
Käyttäjänimi: Ronkelihauki

Steam nimi: LukaB (osuja)
Steam HexID: 110000147559e3e
Koska sait bännit: 10 Joulukuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199157059134/

Bännien syy: 2.3 - Roolipelin on tarkoitus olla hauskaa, joten kyseenalaisilla asioilla roolipelaaminen on kiellettyä. Kyseenalaisiin aiheisiin kuuluu, mutta ei rajoitu: raiskaukset, seksuaalinen ahdistelu, terroriteot.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Tilanne alkoi siitä kun olin päässyt putkasta pois. Näin naisoletetun poliisihahmon. Minulla oli hirveän väsyneet jutut,joten Tyhmästi ja ajattelemattomasti menin tämän hahmon taakse ja tein /emote hump ,joka oli todella väärin ja tyhmästi ajateltu.Seksuaalinen ahdistelu ei ole todellakaan OK. Tilanne jatkoi siten että jouduin putkaan uudelleen epäasiallisesta käytöksestä. Putkatilassa käyttäydyin todella epäasiallisesti. Putkasta päästyä menin ystävien kanssa suunnittelemaan uutta jengiä ja siitä lähdimme varastamaan NPC autoja. Kun olin juuri pöllinyt yhden auton poliisit saapuivat paikalle. Halusin olla mahdollisimman vaikea ja en suostunut mihinkää mitään poliisit käskivät ,joten lähdin pakoon. Meksun kohdalla yritin vaihtaa ajoneuvoa mopoon enkä onnistunut sillä minua sähkötettiin. Siitä minut kuljetettiin vankilalle. Vankilalla olin jälleen vaikea poliiseille. Yksi neljästä poliiseista pyörtyi (esmotti) joten juoksin hänen kohdalle ja otin kantoon. Huusin poliiseille ``Nyt lähdettään leville`` en ehtinyt juosta pitkälle kunnes minua sähkötettiin. Siitä seurasi 6 tuntia linnassa. Uskoin että sain bännit epäasiallisesta käytöksestä poliiaseman pihalla ensimmäisen putka tuomion jälkeen. Tälläisetkin tilanteet voisi ehkäistä ajattelemalla tarkemmin ,sillä Seksuaalinen ahdistelu ei ole vitsin aihe eikä ole hauskaa. Tämä oli minulta tyhmää ja asiatonta käytöstä.

Seksuualinen ahdistelu ei kuulu roolipeliin,sillä joku voi kokea sen epämiellyttäväksi. Roolipelin ei ikinä pitäisi olla epämielyttävää/ahdistavaa. Pyydän anteeksi henkilöiltä ,johon tämä koskee. tilanteen jälkeen tyhmänä ja nuorena meemuilin discordista, sillä luulin että kaikilla oli ollut hauskaa tilanteessa enkä ymmärtäny bännien vakavuutta. Näin jälkiviisana olisin voinut jättää meemuilun pois. Ymmärrän nytten bännien vakavuuden ja ihan oikein oli että sain bännit (en saanut dc bännejä). Jos minulle vielä annettaan mahdollisuus LUPAAN korjata asenteeni roolipeliä kohtaan. Aloittaisin uuden rikollishahmon ,jonka kanssa tekisin kontenttia poliiseillle ilman mitään perseilyä. Jatkaisin myös hahmoani Tapio Sikkilää ,joka on EH. Mielestäni minulle pitäisi antaa uusi mahdollisuus vielä, sillä toisin kontenttia ja hauskoja tilanteita rikollishahmoni kanssa. toisin kontenttia ihan kaikille ensihoito hahmollani. Ja näiden bännien olen kasvanu henkisesti ,joten lopettaisin tuon ihan turhan ja epähauskan perseilyn. Olen myöskin syventyntyt sääntöihi joten niiden pitäisi olla hallinnassa.


Osaan mielestäni tuoda kyllä niitä hauskojakin tilanteita eikä vain niitä jossa toiselle tulee epämiellyttävä olo. Olen oppinnut virheistäni ja olen valmis muuttumaan. Pyydän yhtä mahdollisuutta parantaa. Olen pelannut farssilla noin vuoden ja minulla on kertynyt ainoat rp tuntini täältä. Olen nauttinut pelata täältä. Pelaajat ovat mukavia. Minulle kertynyt paljon hauskoja tilanteita, joten olen valmis muuttumaan, sillä haluan Farsille takaisin vielä. Ymmärrän täysin jos ette halua minua takaisin mutta voin sanoa että olen muuttunut henkisesti ja uskoisin että olen parantunut roolipelissä vaikken ole millään serverillä pelannutkaan. Kiitos ja hyvää viikonloppua

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Schizo

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS
23 Maaliskuu 2020
42
16
8
Miksi meitän mitäs päästä sut takas jos oot käyttäytyny tolle ja mistä me voitan olla vakutunu että olet lukenu farssin säännot? Tällasen käytöksen jälkeen Epäilen että olet lukenu!
 

Ronkelihauki

Käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
9 Helmikuu 2022
62
17
8
Olen kasvanut henkisesti. ymmärsin todellakin miksi sellainen niin sanottu "perseilyRP" ei ole aina hauskaa kaikkille muille. Tajuan myöskin että seksi/ seksuaalisuuteen liittyvät vitsit eivät ole mitenkää hyväksyttäviä eikä todellakaan aina hauskoja. No mun on paha sanoo et miten voin todistaa sen että olen lukenut säännöt ,mutta olen kerranut ne pariin otteseen bännien aikana. Pystyn todistamaan että olen lukenut säännöt siten että jos pääsen takaisin pelaan sääntöjen mukaisesti ja heitän läppää vain oikeasti asioista mistä voi heittää läppää. Raiskaus ei kuulu niihin vitseihin. Olen pahoillani käytöstäni ja se oli lapsellista ja tyhmää. Oon oppinut kyllä siitä. Ymmärrän tietenki jos ei mulle uutta mahdollisuutta annetta sillä bännini oli vakavasta asiasta, mutta olen muuttunut ja käytökseni on parantunut. Uskon että olisin ihan hauskaa seuraa farssin pelaajille ilmanki näitä seksivitsejä. Niinkuin aikasemmin sanoin jatkaisin EH hahmoani ja tekisin uuden rikollishahmon. Kiitos ja pyydän uutta mahdollisuutta olen muuttunut mies. Hyvää viikonloppua:)
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
810
162
43
Länsi-Suomi
Noniih. Kaivetaas tämä taas ylös.

Kerro minulle 12 asiaa, jotka tekevät juuri sinusta hyvän roolipelaajan.
 

Ronkelihauki

Käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
9 Helmikuu 2022
62
17
8
1. Olen sosiaalinen. Pidän muiden kanssa juttelemisesta ja yritän hakeutua muiden juttusille.
2. Osaan luoda hyviä jatkotilanteita
3. Omaan hyvän huumorintajun ja tuon sen esille roolipelitilanteissa. Välillä jutut menevät todella yli

4. Osaan eläytyä tilanteisiin.
5. En hae joka tilanteelta luotia taikka voittoa. Yritän vain ,että tilanne olisi hauska ja rento
6. Osaan heittäytyä erilaisiin tilanteisiin.

7. Tuon muille hauskoja/erilaisia tilanteita.
8. Osaan kunnioittaa hahmoni henkeä. Tähän kuuluu: En vittuile jokaiseille vastaan tulijalle. Pelkään aseita
9. Olen suurimmaksi osaksi aikaa asiallinen. En ehkä ole aina ollut asiallinen moni sen tietää,mutta unbännien aikana olen kasvanut ja karvottunut. Osaan olla iha asiallista eikä joka tilannetta tarvitse vetää ihan perseeksi aina.

10. Olen rento ja ystävällinen kanssani on helppo roolipelata
11. Keskityn/käytän aikaa, että roolipeli olisi hyvää
12. Yritän aina luoda tilanteista mahdollisimman pitkiä ,rentoja ja mukavia kaikille.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
618
1
284
63
Kerro esimerkki hyvästä jatkotilanteesta, jonka olet luonut?

Selitä ensin, millainen alkuperäinen tilanne oli ja miten se oli mennyt, ja kerro sitten millaisen jatkotilanteen sait aikaiseksi, mitä siinä jatkotilanteessa tapahtui vaihe vaiheelta?
 

Ronkelihauki

Käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
9 Helmikuu 2022
62
17
8
Varastin mekaanikon pihasta kalliin auton. Se oli yhden jengin kaverin auto, joten he kuulivat joltain että olin varastanut sen. Tämä jengi sai sillä hyvää kontenttia ,että olin varastanut heidän kaverinsa auton. Tämän jälkeen he alkoivat etsiä minua ja myöhemmin menin romuttamaan autoa , jonne tämä kyseinen jengi tuli aseiden ja helikopterin kanssa. He saivat hyvää rikollisRPeetä siitä. Tämä ei ole ehkä paras esimerkki joka voisi olla mutta minulle ei tule muuta mieleen.

Ja jos pääsen takaisin yritän luoda mahdollisimman paljon hyviä rp tilanteita. Yritän myöskin luoda tilanteista paljon pidempiä , kuin 1-2min. Bännien aikana en ole pelannut muilla rp servereillä, mutta olen seuranut ja katsonut paljon rp aiheisia videoita
 

tidetius

Väärä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Mekaanikko
FarssiRP-Mekaanikko Hallinto
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2020
198
77
28
Mikä on sinulle ihanteellinen rp-tilanne?
 

Ronkelihauki

Käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
9 Helmikuu 2022
62
17
8
Minulle ihanteellinen rp-tilanne on pitkä rikollisrp tilanne ,joka on jokaiselle mukava , hauska ja että siitä tulisi niin minulle ja muille hyviä jatkotilanteita
 

tidetius

Väärä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Mekaanikko
FarssiRP-Mekaanikko Hallinto
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2020
198
77
28
Haluatko avata/selittää/kuvailla minkälainen tilanne olisi juuri tuollainen?
 

Ronkelihauki

Käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
9 Helmikuu 2022
62
17
8
Kidnappaan jengipomon ja pyydän lunnaita Twitterin kautta. Kertoisin vinkkejä, joka loisi niin poliiseille kuin rikollisille kontenttia. Kiduttaisin pomoa niin , että jengiläisten olisi pakko tehdä jotain ja kun poliisit saapuvat mahdollisesti paikalle tästä tulisi hyviä jatkotilanteita , vaikka poliisit pidättäisivät rikolliset / jengi saisi vapautettua pomon. Tämä mahdollistaisi esimerkiksi jengien välisen sodan / riidan. Tämä on helposti toteutettavassi oleva tilanne .
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
618
1
284
63
Kidnappaan jengipomon ja pyydän lunnaita Twitterin kautta. Kertoisin vinkkejä, joka loisi niin poliiseille kuin rikollisille kontenttia. Kiduttaisin pomoa niin , että jengiläisten olisi pakko tehdä jotain ja kun poliisit saapuvat mahdollisesti paikalle tästä tulisi hyviä jatkotilanteita , vaikka poliisit pidättäisivät rikolliset / jengi saisi vapautettua pomon. Tämä mahdollistaisi esimerkiksi jengien välisen sodan / riidan. Tämä on helposti toteutettavassi oleva tilanne .

Kerropa meille, millä perusteella tähän esimerkkitilanteeseesi päädyttiin. Mikä oli syynä jengipomon kidnappaamiselle?
 

Ronkelihauki

Käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
9 Helmikuu 2022
62
17
8
Olin tekemässä työkkäriä duuneja. Rakentamassa tukkulaatikkoja ja jengipomo ja jengi saapuu paikalle. He varastavat minulta tukkulaatikot ja tekevät hauskaa minusta. Tästä hahmoni suuttuu ja kertoo ystävälleen tapahtuneesta. hahmoni ja ystäväni kidnaappaat jengipomon...
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
selitä seuraavat
Failrp
clog
rdm
ja miten olet muuttunut henkisesti kun tossa aikaisemmin niin olet sanonut mikä sinun roolipelaamisessa on muuttunut että sinut voisi laskea takaisin?
 

Ronkelihauki

Käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
9 Helmikuu 2022
62
17
8
Failrp kuuluu jokaisen sääntörikkeen alle ( jokainen sääntörikkomus on myöskin failrp). Tämä tarkoittaa että rp epäonnistuu eli feilaa. Esimerkki poliisi ottaa kiinni konnan ja laittaa hänelle raudat. Poliisi on jättänyt auton ovet auki ja moottorin käyntiin , jolloin raudotetu konaa ajaa pakoon tällä autolla ,joka ei ole mahdollista oikeassa elämässä (powergame). Tällöin Rp feilaa. Tilanne menee pilalle

Clog. Rp tilanteen jättäminen annan taas esimerkin. Panu vittuilee jengin pomolle. Pomo suuttuu ja kidnappaa Panun. Pomo yrittää saada panun ymmärtämään että vittuilu ei ole okei. Panu lähtee servulta ilman mitään varotuksia taikka viestiä jättämättä , että pääsee tilannetta pakoon.

Rdm = Random deathmatch. Pelaaja tappaa toisen pelaaja ilman minkälaisia syitä. Esimerkki ajan torille jossa istuu rauhassa 4 ihmistä ammun heistä jokaisen. Siinä kohtaa syyllistyn RDM rikkeeseen. Bonus VDM = vehicle deathmatch ajan jonkun päältä taikka jotain päin ilmansyytä tahallisesti. Esimerkki torilla jälleen 4 ihmistä. Näen heidän hienot autot ja ajan niitä päin tahalleen sen jälkeen ajan niiden ihmisten päälle ilman roolipelillistä syytä.

Vaikken ole pelannut muilla Rp servereillä bännieni aikana olen ymmärtänyt ,että sellainen kyseenalaisilla asioilla rp:eettäminen ei ole hauskaa. Olen aina ennen pelkästään perseilyt hahmollaini enkä ole oikeasti rp:eettänyt kunnolla paitsi EH hahmolla niin olen ymmärtänyt että se ei ole kaikille hauskaa ja tietenkin saa perseillä mutta sitä ei kannatta tehdä kokoaikaa. Jos takaisin pääsen alan oikeasti luomaan tilanteita enkä vai vittuile ja perseile kaikille.
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
oikein hyvät vastaukset tässä samalla katselin että sinulla on jo 2 bännit alla huom jos pääsisit takaisin ja sama meno jatkuisi,olisi se todennäköisesti viimeinen kertasi farssin palvelimella, + olet aikaisemmin jo luvannut että lopetat perseilyn ja ilmeisesti et niin ole tehnyt kun bännit saman tapaisista niin sanotuista perseilyistä olet bännit saanut.
 
  • Haha
Reaktiot: Lasander

Supatsup

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
111
47
28
Hei.

Hakemuksesi ei ollut riittävän vakuuttava ja vastauksesi eivät tuoneet luottavaista tunnetta ja toivottavaa RPtasoa, että päästäisimme sinut vielä takaisin.

Tällä perusteella hakemus on hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.