Unban hakemus - maicolex - 11000013457abce

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

maicolex

Uusi käyttäjä
28 Lokakuu 2019
7
0
1
Käyttäjänimi: maicolex

Steam nimi: Kai Mikael csgoempire.com
Steam HexID: 11000013457abce
Koska sait bännit: 27 Lokakuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838426574/

Bännien syy: VDM + COMBATLOG

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Elikkäs sain 2 kuukautta sit bannit, jossa selitin tarinan, mutta jooh. Oltiin siis frendin kanssa ajelemassa ilman kortteja, kunnes poliisit lähti jahtaa meitä. Ei haluttu jäädä kiinni, joten lähettiin niitä karkuun. Sitten poliisi alkoi ampumaan meitä keskellä tietä, joten päätimme että ajamme hänen ylitseen. Siitä tuli luultavasti vdm. Sitten meidän netti katkesi kesken tilanteen ja olimme tulossa takaisin ja minä tulinkin mutta sain bannit heti. Kaverini ei kerenny edes tulemaan takaisin. Viime hakemukseen vastattiin, että lähetä uus hakemus joulukuussa ja hommaa pelikokemusta.. Olen pelaillut nytten muissa kaupungeissa (lähinnä vain suomirp) ja saanut pelikokemusta n. 100h. Valitettavasti pelituntini eivät ole tallentuneet tähän steam linkkiin, vain minun toiseen steamiin. Olem siis pelaillut "perhejako" päällä fivem minun toisella käyttäjälläni. Sen linkki on tässä https://steamcommunity.com/profiles/76561198800697205

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

maicolex

Uusi käyttäjä
28 Lokakuu 2019
7
0
1
Häh? Tulimme takaisin niin nopeasti kuin pystyimme, joten emme aatelleet pistää mitään.. Tulin takas ja poliisit olivat kadonneet
 

maicolex

Uusi käyttäjä
28 Lokakuu 2019
7
0
1
Tämä on tapahtunut pari kuukautta sitten melkeinpä ja mielestäni olen kantanut vastuun tekemisistäni.. Olen 100h roolipelaillut suomirp lähiaikoina ja tajuan nytten roolipelaamisesta vieläkin enemmän.. Olisin kiitollinen jos pääsisin pelailemaan kaupunkiinne
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Jees, tarkistin logit ja c-log syytteen skippaan kokonaan.

Miksi ajoitte poliisin yli? Koska ette halunneet jäädä kiinni?
Selitä minulle omin sanoin mitä tarkoittaa VDM ja miksi se on kiellettyä?

ps. korjaa hakemukseen steamnimesi :) eipä taida olla tuo maicolex
 

maicolex

Uusi käyttäjä
28 Lokakuu 2019
7
0
1
Aateltiin silloin, että se riittäisi syyks, että ei haluta jäädä kii ja valtavia sakkoja..
VDM tarkoittaa ajoneuvolla jonkun tai jonkin vahingoittamista ilman mitään hyvää syytä.
Tosiaan pahoittelut olin ajatuksissani laittanut jostain syystä maicolex 2 kertaa, enkä huomannut että se oli steam nimi kohta..
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.