Unban hakemus - Manu - 1100001455e4bd6

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Manu123

Uusi käyttäjä
28 Tammikuu 2023
1
0
1
Käyttäjänimi: Manu123

Steam nimi: Manu
Steam HexID: 1100001455e4bd6
Koska sait bännit: 1 Tammikuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124073430/

Bännien syy: Bännien syy on Clog - Clogasi kahdesti poliisien pidätyksestä, toisella kerralla ei tullut enään takaisin. En ole varma, koska bännit tulivat mutta noin vuosi sitten.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin tullut serverille ensimmäistä kertaa ikinä, varastin auton ja poliisit tulivat ottamaan minut kiinni en kuullut heitä, koska en silloin vielä tiennyt mikä on tokovoip joten aattelin että käyn tullissa että sa auttaisi mutta ei toiminut ja kävin uudestaan. Toisella kerralla olin tulossa serverille ja en ihan ehtinyt tulla serverille ja tuli bännit. Minulla olin noin 10-50 rp tuntia siinä kohtaa.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Hei! Bannit olet saanut 17.01.2021 mainitsemastasi rikkeestä.

Voitko kertoa minulle mitä Clog tarkoittaa ja miksi se on haitallista sinun sekä muiden roolipelille?
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Sinulla on 24 tuntia aikaa vastata sinulle esitettyyn kysymykseen, muutoin hylkäämme hakemuksesi.
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
hakemus Hylätty. et ole vastannut hakemukseesi mitään.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.