Unban hakemus - McFinniPerse - 110000113e3c19e (Hex)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

SotaJimmy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2019
34
82
18
Käyttäjänimi: McFinniPerse

Steam nimi: McFinniPerse
Steam HexID: 110000113e3c19e (Hex)
Koska sait bännit: 29 Joulukuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/Jimbokoodaa/

Bännien syy: Rdm vankillalla

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Elikkäs käydään tässä samalla koko päivän tapahtumat. Minä, abdi ja Masi otimme panttivangiksi 2 poliisia ja teloitimme ne, Poliisit elvytettii joten tiesimme että meistä on ny etsintäkuulutus joten olimme kokoajan aseet kannossa ja valmistautuneena tulitaistoon. No lähin palvelimelta yhdessä kohtaa ja tulen takaisin nii olen saanut viestejä että abdia viedään asemalle ja menossa istumaan vankilalle joten suunnittelimme että emme anna sen yksi mennä vankilaan et se on joko kaikki tai ei kukaan. No mentiin sitten vankilalle väijyttämään sillee että yksi oli puskassa ja 4 katoilla. No kuulimme että poliisit tuli siihen, ja nousivat autosta. Olin itse katolla silleen piilossa etten etuovelle nähnyt ja odotin että joku rupee ampumaan. No joku sieltä avasi tulen jonka jälkeen itsekkin kurkkaan sinne ja nään toisen poliisin maassa makaamassa jolloin ammuin hänet siihen maahan (varmistin tapon) ja tästä tuli rdm bännit. Kyseessähän oli täysin väärinkäsitetty tilanne koska luulin että puskassa oleva on aloittanut tulen varoittamalla tietenkin ensin. Jatkoa nähden huolehdin todellakin tarkemmin nämä tilanteet

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

miksukin

joku tämmöne
Vanhempi jäsen
18 Huhtikuu 2019
102
22
18
bittiavaruudessa
Hei,

Selittäisitkö mitä RDM tarkoittaa? Miksi päätit ampua kohti poliisia? Miten toimisit jatkossa vastaavanlaisessa tilanteessa?
 

SotaJimmy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2019
34
82
18
Rdm tarkoittaa random deathmatchingiä, elikkä toisen pelaajan tappamista ilman rp syytä. Päätin ampua poliisia kohti sillä kuulin ammuskelua ja luulin että poliisitkin olivat alkamassa ampumaan meidän porukkaa siinä. Tilanne tapahtui niin nopeasti että vähän hätiköin . Jatkossa rpeettäisin tilanteet mahdollisimman hyvin ettei ampua tarvisi tai edes ilmottaisin itse ampuvani tilanteessa.
 

miksukin

joku tämmöne
Vanhempi jäsen
18 Huhtikuu 2019
102
22
18
bittiavaruudessa
Kertoisitko esimerkin miten roolipelaisit tilanteen paremmin jatkossa? Miten toimisit jatkossa mikäli joutuisit toimimaan nopealla vasteajalla kuten tässä tilanteessa?
 

SotaJimmy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2019
34
82
18
Varmaanki siten että olisin ilmoittanut poliiseille siitä että emme päästä abdia linnaan ja käytämme voimakeinoja sen pelastamiseen tai olisimme matkalla yrittäneet pelastaa sitä blokkimalla poliisiautoja yms.
Yrittäisin nii sanotusti odottaa mahollisimman kauan kunnes olen varma jos olen tulen avaamassa , en hätäilisi noin paljon
 

SotaJimmy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2019
34
82
18
miksi? en tiedä mitä sää tällä kysymyksellä tarkotat koska vastasin jo että abdia emme halunneet vankilaan. en tietääkseni tässä sanonut että pitäis aina ampua myöskään. Ja tilanteen olisi voinut rpeettää ilman ampumista, muttakun sielä alko se ammuskelu niin liityin itsekkin siihen ettei kavereita olisi siihen ammuttu. Koska en tiennyt kuka sielä oli tulen ekana avannut
 

SotaJimmy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2019
34
82
18
oisimme voineet tilanteen hoitaa matkalla vankilalle ja pyytänyt poliisit autosta aseella uhaten ilman ampumista.
 

SotaJimmy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2019
34
82
18
tapahtui pieni ylilyönti ja joku päätti ampua jolloin homma levisi käsiin. Ideana oli alkuun puhutella ja pelotella poliiseja mutta joku ampui jolloin tilanne eskaloitui.
 

SotaJimmy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2019
34
82
18
teen hänelle sen selväksi että tapan hänet (jos minulla on siihen syy) ja panostan roolipelaamiseen pelaamalla ja keräämällä kokoajan lisää kokemusta ja noudattamalla kaikkia sääntöjä matkan varrella. Lupaan ettei tämä toistu
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Miten teet sen selväksi?

Kerro minulle kaksi tilannetta tästä kyseisestä tapauksesta. Toisessa tilanteessa käytät tulivoimaa, toisessa et. Panosta vastaukseesi
 

SotaJimmy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2019
34
82
18
olisin voinut ensin mainita asiasta julkisesti esimerkiksi twitterissä ja hoitaa tilanteen niin että olisi mahdollista mainita asiasta useamman kerran myös kasvotusten. tässä tilanteessa olisin voinut kirjoittaa twitteriin ensin ja laittaa poliisin numeroon viestin jossa ilmoitan että kaveri pitää päästää vapaaksi tai voi sattua. Sen lisäksi minun tai meidän ei olisi kannattanut olla missään katolla vaan sellaisella etäisyydellä että poliisien kanssa olisi mahdollista keskustella ennen tulen avaamista jolloin olisin voinut kertoa aikeistani ampua eikä se olisi tullut yllätyksenä. ylipäätään esimerkiksi kidnappaamistilanteessa voisin mainita twitterissä että kannattaa olla varovainen tai jotain vastaavaa ja kiinniottaessa mainita useampaan otteeseen että kohta voi sattua. Tästäkin tilanteesta voisi yrittää selvitä puhumalla ilman että tarvitsisi käyttää turhaa tulivoimaa mutta mikäli tilanne sen vaatii tekisin sen selväksi useampaa eri kautta esim juuri twitter, tekstiviestit, soitot ja kasvotustenkin kun on päästy siihen tilanteeseen että se on mahdollista.

tämän tilanteen olisi voinut hoitaa aseettomasti niin että vastineeksi kaverin vapautuksesta tai lyhyemmästä tuomiosta olisimme voineet antaa poliisille jonkinlaisia tietoja muista kaupungista pyörivistä rikollisista ja yrittää päästä yhteisymmärrykseen sitä kautta. Ymmärrän kuitenkin myös sen että aina ei voi voittaa ja joskus pitää vain antaa kaverin tai itseni mennä sinne vankilaan ei siltä ikuisesti voi välttyäkkään. Voisin myös käyttää neuvotteluja hyväkseni ryöstöissäkin enkä aina ampua vaan keskittyä enemmän siihen mitä voin saada aikaan suuni avaamalla.
 

SotaJimmy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2019
34
82
18
En tietenkää voi olla varma siitä, siksi pitäisi myös ilmoittaa toisella tavalla esim sillä että laitan viestiä suoraan poliisille
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Miten voit olla varma että poliisit lukevat heti viestit jotka niille tulevat? Kuinka tekisit tämän voimankäytön selväksi hyvällä roolipelaamisella?
 

SotaJimmy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2019
34
82
18
kuten mainitsin jo aiemmin kertoisin sen myös kasvotusten useamman kerran. Olen oppinut tästä virheestä ja osaan jatkossa roolipelata tilanteet hyvin ja olla käyttämättä ampumista tilanteissa
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Hakijalle näemmä ihan hyvin käynyt selväksi miten jatkossa voisi roolipelata ampumatilanteet paremmin joten turha tätä sen pitempään venyttää tai jaaritella tätä asiaa.

Hakemus hyväksytty. Toivottavasti olet ottanut virheistäsi opiksesi ja aiot toimia sanojesi mukaisesti. Muista jatkossa kuitenkin noudattaa parhaasi mukaan sääntöjä varsinkin kun sinulta löytyy yhdet aikaisemmat bannit niin bannit saattavat tulla helpommin takaisin jos jatkat sääntöjen rikkomista.

Kiitos ja hyviä pelihetkiä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.