Unban hakemus - miksuug/bot.fi - 11000011aa3c42b

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

miksuug

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2020
40
9
8
Käyttäjänimi: mikael40

Steam nimi: miksuug/bot.fi
Steam HexID: 11000011aa3c42b
Koska sait bännit: 22 Marraskuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407205931/

Bännien syy: FailRP

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:
Olin siis saarella valtaamassa aluetta tai vartioimassa ja olin semmoisen vesitornin päällä missä on semmoinen pieni reikä mistä pystyy siis tippumaan sinne sisälle. Noh minä sitten vahingossa tipahdin sinne kuiluun ja ei ollut ketään muita auttamassa siinä eikä varmaan edes pysty sieltä auttamaan mitenkään pois niin päätin sitten todella "viisaana" miehenä mennä emoteabusella siitä seinän läpi että pääsisin pois. ei mulla sinänsä ole mitään perustelua sille että miksi tein niin koska tiesin että olisi väärin mutta se oli vähän pakko että pääsisin pois . Ymmärrän hyvinkin että se on väärin ja niin ei saisi tehdä. Olen todella suuresti pahoillani siitä mitä tein ja ymmärrän hyvin että täällä ei tuommoista katota ollenkaan. Toivoisin kuitenkin suuresti että pääsisin takaisin servulle että voisin jatkaa hahmoni (Isaac Niemisen)tarinaa ja muiden hahmojeni tarinaa. Olen nyt melkein vuoden täällä pelannut ja tutustunut ihmisiin ja olisi todella harmillista jättää kaikki taakse arvostaisin suuresti jos harkitsisitte kunnolla minun päästämistäni takaisin.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,187
1
1,100
113
Unban-hakemus avattu uusiksi ja syy muokattu oikeaksi. Käsitelkää normaalisti.
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Hei!

Voitko selittää kattavasti miksi tekosi osuu FailRP:n alle ja miksi se on haitallista roolipelille?

Kuinka toimisit jatkossa ko. tilanteessa?
 

miksuug

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2020
40
9
8
asia menee FailRP:n alle koska teko haittaa roolipeliä ja sen edistymistä uudeksi mahdolliseksi tilanteeksi vaikka olisikin admini ottanut minut takaisin pinnalle.

Jatkossa toimin mahdollisesti RP:n tai supportin kautta ja pyytäisin auttamaan minut pois putkesta
 

Svimu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Maaliskuu 2020
184
84
28
Hei!

Voitko selittää kattavasti miksi tekosi osuu FailRP:n alle ja miksi se on haitallista roolipelille?

Kuinka toimisit jatkossa ko. tilanteessa?
Kollega pyydellyt selittämään kattavasti, niin pystyt varmasti antamaan meille vielä hieman kattavamman vastauksen!
 

miksuug

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2020
40
9
8
joo siis tekohan menee FailRP:n alle koska tilanne ei tuntunut oikealta/loogiselta että menen hahmollani seinän läpi, ja sitä tilannetta ei olisi mitenkään pystynyt selittämään rp:n puolella muille. Sitten se kun minä en tilannetta mitenkään jatkanut siinä kohdassa tai laittanut edes supportiin minkäänlaista pyyntöä tulla auttamaan, mikä olisi ollut se järkevin ratkaisu.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,187
1
1,100
113
Dodii, kaivetaas tämäkin haudasta.

Kerros vielä juurtajaksain miksi teit noin ja miten se hyödytti sinua ja hahmoasi tilanteessa.
 

miksuug

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2020
40
9
8
tein sen todella huonona äkillisenä ideana jonka luulin auttavan minua nopeasti ja vaivattomasti, yksi syy tähän tekoon oli että ei olisi ollut ketään adminia servulla niin en olisi halunnut niin aamusta häiritä (siis luulin että ei ole adminia paikan päällä). se nyt ei oikein hyödyttänyt loppupeleissä minua sen enempää mitä esim. adminin avulla olisi voinut hyödyttää. pääsin vaan pois jostain putkesta jota olen kyllä katunut aika paljon nyt kun en ole päässyt pelaamaan muiden kanssa ja jatkamaan hahmoani.
 

Supatsup

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
111
47
28
Selvästi olet ymmärtänyt virheesi, päätän käsittelyn iken puolesta.
Hyvää joulua ja tervetuloa takaisin palvelimelle.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.