Unban hakemus - Minun mielestäni taisi olla Kalju, en ole ihan varma koska olen saanut bännit yli vuosi sitten :/ - 1100001168a5042

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

arless33

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
3 Tammikuu 2020
6
1
3
Käyttäjänimi: arless33

Steam nimi: Minun mielestäni taisi olla Kalju, en ole ihan varma koska olen saanut bännit yli vuosi sitten :/
Steam HexID: 1100001168a5042
Koska sait bännit: 1 Tammikuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198338428994/

Bännien syy: Palvemilla perseily. Poliisia karkuun. Ei puhu. Lähtee raudoissa kävelemään karuun. Ei roolipelaa

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Ymmärrän hyvin mistä sain bannit mutta silloin kun sain nämä bannit en osannut roolipelata meinaa oli ihan ensimmäinen serveri jossa ikinä kävin ja nyt on kertynyt tunteja jo lähelle 900h silloin kun sain bannit oli max 25min. Ja tosiaan en muista yhtään m,illoin sain bännit tai steam nimeä koska sain bannit joskus puolitoista vuotta sitten

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
  • Like
Reaktiot: ANa

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Olet saanut ensimmäiset bännit palvelimelle 04.05.2019 combatlogista. Bännit on kuitenkin poistettu ja tämän jälkeen n. kuukautta myöhemmin 18.06.2019 olet saanut uudet bannit syyllä: "Palvelimella perseily. Poliisia karkuun. Ei puhu. Lähtee raudoissa kävelemään karkuun. Ei roolipelaa. "
Tästä ei ole edes yli puoltavuotta vielä.
Jo tästä kun alkaa yhteenlaskemaan niin väitän että sinulla on ollut enemmän aikaa pelattuna kuin 25min siloin kun olet bannit saanut toistamiseen jo.

Onko muistisi siis oikeasti näin huono vai luulitko pystyväsi vetämään nenästä meitä väitöksilläsi kuvitellen että meillä ei ole mitään dataa puolivuotta vanhoista asioista tai että emme tarkistaisi asiaa kun väität tapahtuneesta olevan yli vuosi?
 

arless33

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
3 Tammikuu 2020
6
1
3
On ihan oikeasti näin huono nähtävästi meinaa en muista mitään toisista banneista? Ja toki voi olla myös et menee servut sekasin. Mut joo sori sit virheestäni.
 
Viimeksi muokattu:

arless33

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
3 Tammikuu 2020
6
1
3
Haluisin päästä juttelemaan ystäville, tekemään duunia ja kehittämään hyviä roolipeli tilanteita.
 

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
No kerrotko seuraavaksi mitä luulit saavuttavasi perseilyllä ja miksi teit niin?
 

arless33

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
3 Tammikuu 2020
6
1
3
En uskonut saavuttavani mitään, en vain ollut kiinostunut roolipelaamisesta en sitten yhtään. Myöskään motivaatioita ei ollut yhtään. Mutta tuohon miksi teit niin ei ole järkevää vastausta ainut asia mitä voin sanoa on en tiennyt mitään rp sääntöjä koska en ollut edes vaivautunut lukemaan sääntöjä tuohon aikaan mutta nyt olen lukenut huolellisesti läpi ja olen oppinut virheistäni ja olen erittäin pahoillani.
 
Viimeksi muokattu:

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
939
173
43
Kuinka voimme olla varmoja siitä että et riko sääntöjä jatkossa?
Tulevaisuudessa, kuinka roolipelaisit tilanteen jossa poliisi on ottanut sinut kiinni?
Minkälaista kontenttia sinä toisit palvelimelle?
Millaisen hahmon toisit palvelimelle?
 

arless33

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
3 Tammikuu 2020
6
1
3
Voitte olla varmoja siitä että en riko sääntöjä jatkossa koska olen nyt lukenut ne ja sisäistänyt huolellisesti ja kokemusta on kertynyt useampia tunteja viime kerrasta.

Tulevaisuudessa roolipelaan tilanteen loppuun asialliesti jos poliisi on ottanut minut kiinni en lähtisi kävelemään karkuun vaan roolipelaisin tilanteen loppuun kunnolla esim jos se nyt sillä aseella osottaa niin en lähde kävelemään karkuun.

Suunnitelmissa olis etsiä vanhat kaverit ja tottakai hankkia uusiakin. Ja tällä porukalla sit tehä duunia niin birusti ja katsoa jos sit siitä jonkinlaista rikolliselämää sais pyöritettyä, jos tää nyt on tarpeeks kontenttia.

Hahmoni nimi olisi Kaapo Aarne joka on ihan rehti kaveri mutta myös välillä tekeee ''likaisempaa'' työtä.
 

arless33

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
3 Tammikuu 2020
6
1
3
1. Yrittäisin parhaani tuoda hyviä rp tilanteita ja pelaisin niitä myös jatkossa hyvin.

2. Koska olen erittäin aktiivinen ja pyrin olemaan vielä aktiivisempi

3. En rikkoisi sääntöjä enää millään tavalla.

4. Koska Haluaisin päästä roolipelaaman farssille ystävieni kanssa, tämän takia harmittaakin sääntöjen rikkominen ja bannien saanti

5. Koska olen oppinut virheistäni ja kuten ylhäällä lukee olen lukenut ja sisäistänyt säännöt kunnolla

6. Ja vielä jos nyt tämä auttaa asiaani olen istunut jo jäähyilläni 18.06.2019 joten on mennyt jo jotain puolivuotta.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Armahdan sinut synneistäsi. Seuraavaa unbannia ei enää tule.

Ennen palvelimelle liittymistä, tutustu sääntöihin huolellisesti. Huomioi myös se että hahmosi nimet ovat järkevämpiä kuin nyt.

Tervetuloa takaisin
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.