Unban hakemus - [Monkey] Suicide Bomber - 11000011756b3d7

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Tatu99

Uusi käyttäjä
31 Heinäkuu 2021
1
0
1
Käyttäjänimi: Tatu99

Steam nimi: [Monkey] Suicide Bomber
Steam HexID: 11000011756b3d7
Koska sait bännit: 1 Elokuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198351823831/

Bännien syy: Pelaajaa hakkaaminen ilman syytä ja kesken tilanteen lähteminen

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin tossa kaupassa silloin ja nään, että kaveria ryöstetään nii lähdin tottakai auttamaan häntä pulassa.

(Ymmärrän, että irl en olisi uskaltanut mennä siihen, joten tiedustan, että epäonnistuin rps siinä kohdassa).

Onnistuin pysäyttämään tilanteen, mutta jatkoin hakkaamista niin kauvan, että tämä hökkääjä kuoli, sitten tottakai poliisit sapuivat paikalle yritin selittää heille mitä tapahtui, mutta he nostivat minut autoon ja alkoivat viedä minua poliisiasmemalle, matkan aikana minulla crashasi Fivem joten, lähdin pelistä, jonka johodosta pääsin tilanteesta pois ns., mutta moderaattori oli nähnyt tilanteen eikä uskonut crahsia.

Ymmärrän tottaki, että siitä saaa bännit jos lähtee kesken pelin, mutta se ei ole ollut missään vaiheessa yritykseni. Haluaisin vain pelata tällä mahtavalla rp servulla ja pitää hauskaa (Sääntöjä noudattaen).

Olen lukenut Farssin säänöt moneen kertaan ja osaan tiedostaa, mikä on salittua ja mikä taas ei. Ymmärrän, että hakemus käsitellään sitten ku se käsitellään.

Kiitos!!! kun sain mahdollisuuden selittää.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Banneisi syyksi on merkitty RDM, OOC ja FailRP. Selitätkö mitä nämä tarkoittavat ja miten rikoit kyseisiä sääntöjä tilanteessa? Kerro myös, miten sinun olisi pitänyt tilanteessa toimia.

Selitä myös termi Clog, vaikka sitä ei löydy banniesi syistä ja logit vahvistavat, että pelistä poistumisen syy oli connection time out.
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Menit myös vankilaan ja sanoit ensimmäiselle henkilölle että puhut musta paskaa ja hakkasit kaverin kanveisiin. Ikinä et ole kyseistä kaveria edes nähnyt. Lähdit myöskin heti minua nauraen karkuun kun tulin paikalle. Puhuit poliiseille paljon OOC puhetta ja seurasin menoasi pidempään ja totesin että rp tasosi on erittäin alhainen. Alluusio voi jatkaa tästä. :)
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Kiitos tarkennuksesta, HoikkiS. Odotan edelleen vastauksia edellisessä viestissäni esittämiini kysymyksiin.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
@Tatu99, sinulla on 24h aikaa vastata esitettyihin kysymyksiin tai hylkään hakemuksen automaattisesti.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.