Unban hakemus - munichixd - 110000140756afd

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Munichi

Uusi käyttäjä
25 Helmikuu 2024
3
0
1
Käyttäjänimi: Munichi

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: munichixd
Steam HexID: 110000140756afd
Koska sait bännit: 10 Kesäkuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199041702653/

Bännien syy: Combat log takaa-ajossa. (en 100% varma milloin sain bännit, koska niistä on 3 vuotta tai vähemmän jo aikaa. Pahoittelut tästä oisi kiva jos sen siis voisi varmistaa jostain kun et itse sitä nää.)

Mitä tapahtui? Jos muistan niin olin takaa-ajossa poliisin kanssa ja sittenkun jäin kiinni niin quittasin. Tossa on kaikki mitä muistan tilanteesta.

Miksi näin tapahtui? Olin tosi nuori silloin ja olin vasta alottanut rp:een pelaamisen, oli varmaan eka palvelin missä olin ikinä pelannut ja olin tyhmä kun en ollut lukenut sääntöjä.

Miksi luulet saaneesi bannit? Koska rikoin sääntöjä.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? No siis, Siinä meni ainakin poliisin takaa-ajo pieleen ja voi olla että häiritsin muittenkin roolipeliä tässä tilanteessa en muista kauheen hyvin.. Olen todella pahoillani tästä..

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Oisin voinut olla quittaamatta ja pelata tilanteen loppuun, mutta siinä kun en tiennyt saantöjä joka ei tietysti oikeuttanu mua tekemään tätä ja otan vastuun tästä ja jännityksen alaisena sitten päätin vaan quitata.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Olen pelannut siitä asti rp:eetä tosi akitiivisesti ja tiedän jo kaikki säännöt ja siis virheistäki oppii ja aina pitää vaa parantaa. Oisin todella kiitollinen jos saisin mahdollisuuden vielä korjata mun virheeni. Voin käsi raamatulla vannoa että en toista enään mun virheitä ikinä.

Mitä tuot Farssille? Tuon rennon ja asiallisen pelaajan joka varmasti tuo monelle hyvän ystävän ja tulen monen kanssa hyvin toimeen, tykkään tehdä kaikenlaista mm. Kokea uusia asioita, ajaa autoa ja tietysti viettää ystävienkanssa aikaa! Koitan myös olla mahdollisimman reilu ja mukava kaikille. Eli oon ihan perus tyyppi. Myös haluan päästä kokemaan hauskoja hetkiä jotka jäävät muistoon pitkäksi ajaksi.

Vapaa sana Olen hyvin pahoillani tästä jutusta.. Toivon että saan unbännit oon parantanu vuosien saatossa mun käytöstä ja otan vastuun mun omista teoista. Kiitos

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Moi!

Haluaisin kuulla hieman lisää sinun RP kokemuksista näiden bännien aikana:
-Paljonko RP tunteja suunnilleen on ehtinyt kertyä?
-Millä palvelimilla nämä tunnit on kerrytetty?
-Millaisia hahmoja olet näille palvelimille luonut?

Kerrotko myös, mikä sai sinut kaikkien näiden vuosien jälkeen hakemaan unbannit Farssille?
 

Munichi

Uusi käyttäjä
25 Helmikuu 2024
3
0
1
Pahoittelut myöhäsestä vastauksesta mutta siis mulla on 2700h+ tunteja kertymään. Monelta eri servulta esim pelikenttäRP, KultaRP, HardlifeRP, LänsimaaRP, JoensuuRP, KuusamoRP ja on monia muitakin servuja mutta tässä ns kaikki "suosituimmat" missä olen roolipelannut. Olen kaikilla palvelimella kehittänyt/luonnut hahmoani tapahtumien mukaan.
Suurin osa mun ystävistä pelaa täällä roolipeli palvelimella ja olen myös katsonut striimaajia jotka pelaa täällä ja rp laatu on ollut hyvää. Olen kuullut paljon hyvää servusta joten se sai minut hakemaan unban hakemusta. Olen katunut aikasempaa tekoani mikä johti bänneihin, olen vuosien varrella oppinut paljon lisää roolipelaamisesta. Olen yleisesti muutenkin kasvanut henkisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Nituzi

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2021
289
43
28
Lahti
Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
.
 

Munichi

Uusi käyttäjä
25 Helmikuu 2024
3
0
1
aa joo siis mietin vaan että mitä mieltä hän oli. En yrittänyt mitenkään "nopeuttaa" Pahoittelut.
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Selitä minulle mitä CLOG tarkoittaa.

Kerro miksi se ei ole ok, sekä kerro miten se vaikuttaa muiden roolipeliin.
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Henkilö ostanut unbannit 28.02. Siirretty täten käsiteltyihin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.