Unban hakemus - Munkki varmaan. - 110000109e2747c

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Munkki

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Heinäkuu 2019
22
0
1
Käyttäjänimi: Munkki

Steam nimi: Munkki varmaan.
Steam HexID: 110000109e2747c
Koska sait bännit: 20 Marraskuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/Munkki69

Bännien syy: VDM + clog pankkiryöstön jälkeen.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olimme ystävieni kanssa ryöstämässä pankkia. Olemme päässeet pankille ja aloittanneet ryöstön, hetken kuluttua poliisit kiitävät pihalle. Olemme ovella juttelemassa ehtoja, kunnes yksi ystävistäni teisataan. Toinen ystäväni huutaa pikaisesti samalla sekunnilla''Juokse''. Juoksen pihalle pankista ja hyppään pakoautooni, ajan normaalisti pakoon, kunnes eteeni tulee jokin npc-auto, en muista kunnolla mikä auto se oli. Ajan sitä päin, kun en huomannut sitä heti alkuun. Tömähdän kovaa kyseisen auton kylkeen jolloin cloggaan. Tulen takaisin heti ja otan auton, lähden ajamaan takaisin pankkia päin jossa ystäväni ovat, näen poliisin ja mietin ''Pitäisikö minun ajaa hänen päältänsä ja pelastaa ystäväni?''. Otan kunnon vauhdit ja vedän suoraan poliisia päin hänen kuollessaan. Minut laitetaan rautoihin ystävieni viereen, jossa he alkavat huutamaan täysillä mikkiin (En itse tätä kuiteskaan tehnyt). Yhtäkkiä ystäväni katoavat ja kaikki kolme meistä lähtee banaanisaarien lämpöön. Kyllä, tilanne oli täysin perseilyä osaltani ja kadun sitä. Saatoin pilata monenkin pelikokemuksen kyseisessä tilanteessa, josta olen pahoillani. En ymmärrä, mikä sai minut toimimaan tällein, kun kuiteskin tykkäsin pelata palvelimellani sen ajan mitä kerkisin. Nykyään olen katsellut useita streameja ja joitain videoita youtubesta liittyen Farssiin ja meno näyttää erittäin hyvältä. En ole tässä hetkeen pelaillut rp:tä ja olisi kiva päästä jatkamaan rp:täni täällä.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Munkki

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Heinäkuu 2019
22
0
1
VDM = Vehicle death match, elikkä se, että ajat jonkun päältä ilman syytä.

Clog ei ole hyväksyttävää, koska se rikkoo sääntöjä ja pilaa roolipelin. Ethän sinä irl:lässäkään voi vain kadota yhtäkkiä.
 

Munkki

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Heinäkuu 2019
22
0
1
Päätin poistua, kun en tahtonut jäädä kiinni ja minua ärsytti poliisin toiminta (Vaikka ihan hyvinhän he toimivat). Ajattelin saavuttavani sen, että en jäisi kiinni, vaikka oikeasti pilasin vain tilanteen.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Hei, mikä sinua ärsytti poliisin toiminnassa? Miten tulevaisuudessa varmistat sen ettet riko sääntöjä? Aiemmissa hakemuksissasi olet valehdellut, miksi?
 

Munkki

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Heinäkuu 2019
22
0
1
Minua ärsytti, kun he teisasivat ystäväni kesken tilanteen vaikka rp:tähän se on. Aiemmassa hakemuksessani en muistanut kaatuiko pelini vai cloggasinko minä, kunnes minulle kerrottiin myöhemmin, että mitä oikeasti tapahtui. Tulevaisuudessa en rikkoisi sääntöjä, kun tahtoisin aloittaa täällä kunnolla, olen myös bännieni aikana tutkaillut säännöt uudelleen.
 
Viimeksi muokattu:

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Hei! Annatko minulle vielä esimerkin, miten toimisit vastaavanlaisessa tilanteessa nyt?
 

Munkki

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Heinäkuu 2019
22
0
1
Karkuun lähtiessäni jos kolaroisin niin en cloggaisi vaan heittäisin /die tai rp:ttäisin loukkaantunnutta, riippuisi vauhdista millä kolaroisin. Hoitaisin myös yleisesti pankkiryöstön paremmalla roolipelillä.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Kerro minulle miten farssilla pelataan kolari tilanteet? Ja kerro miten farssilla toimitaan kun olet maassa. Ja kerro miten farssilla hahmo kuolee.
 

Munkki

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Heinäkuu 2019
22
0
1
Mielestäni yleensä kolarin tapahtuessa paikalle kutsutaan lanssi ja poliisi, poliisi selvittämään tilannetta ja lanssi auttamaan loukkaantuneita. En itseasiassa tiedä kunnolla miten toimitaan, kun olet maassa. Eikös Farssilla hahmo kuole tilanteeseen missä häntä ei voi saada enään ylös? Esim jos sua ammutaan ihan huolella. (Saatan olla myös väärässä)
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Farssilla hahmo ei kuole muutakun silloin kun itse hahmon pelaaja näin tahtoo. Kun hahmo kuolee niin silloin hahmo poistetaan. Farssilla maassa makaava pelaaja voi puhua ja rp:ttää loukkaantunutta maalaisjärkeä käyttäen. Kuinka ryöstät farssilla pankin sääntöjä noudattaen?
 

Munkki

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Heinäkuu 2019
22
0
1
Yleensä pankkiryöstön alkaessa pyydät neuvottelijan ovelle, jonka jälkeen kerrot hänelle ehdot. Tämän jälkeen yleensä odotellaan, että ryöstö on valmis. Kun ollaan valmiita voi ilmoittaa poliisille, että: ”Olisimme tässä kohta lähtemässä” jolloin menisitte autoihinne ja alottaisitte takaa-ajon. Näin ainakin minä sen ajattelisin, että se voisi mennä näin.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Oikein loistavaa perjantai aamua.

Olen armahtanut sinut synneistäsi.

Ennen palvelimelle tulemista ole hyvä ja tutustu sääntöihin huolellisesti.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.