Unban hakemus - Nakkiii - 110000117744521

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Nobo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Heinäkuu 2019
20
0
1
Käyttäjänimi: Nobo

Steam nimi: Nakkiii
Steam HexID: 110000117744521
Koska sait bännit: En tiedä kun bänneissä ei kerrota
Steamprofiilin linkki: http://steamcommunity.com/id/nakkiii

Bännien syy: Jatkuva perseily + jatkuva earrape

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olimme keikkaamassa pankkia frendieni kanssa. Kesken ryöstön ystäväni teisataan jolloin juoksen pihalle pesäpallomailan kanssa lyömättä sillä ketään. Poliisit teisaavat myös minut jolloin alan huutamaan mikkiini ja saan bannit. Tilanteesta en pysty selittämään enempää, koska tuo on se tilanne mitä siinä tapahtui. Kadun tekojani, enkä enään ala huutamaan mikkiini kesken rp tilanteen. Se oli tyhmästi tehty, mutta olin silloin uudempi rp:ssä. Toivon, että voisin saada syntini anteeksi ja päästä takaisin rp:ttämään tänne

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Nobo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Heinäkuu 2019
20
0
1
Siitä, että olen nykyään lukenut säännöt uudelleen ja tahtoisin alkaa rp:ttämään täällä, kun täällä on pari ystävääni.
 

Nobo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Heinäkuu 2019
20
0
1
1. Palvelin saisi uuden aktiivisen pelaajan. 2. Voisin tuoda uutta kontenttia servulle. 3. Olisin innokas roolipelaaja tänne. 4. Olisin ystävällinen enkä perseilisi. 5. Olen nykyään semi kokenut rp:ttäjä, joten minusta voisi myös olla jotain hyötyä täällä. 6. Tiedän miten FiveM/Rp toimii, elikkä minulla ei tulusi sääntörikkomuksia.
 
Viimeksi muokattu:

Nobo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Heinäkuu 2019
20
0
1
Tulen palvelimelle roolipelaamaan, elikkä luon oman hahmoni johon eläydyn tilanteen mukaan.
Haluaisin päästä poliisin töihin ja se olisi saavutukseni.
Haluaisin myös viettää aikaani rp-veljieni kanssa palvelimella.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.