Unban hakemus - Nikke - 110000110be5e2a

NikkeeZ

Uusi käyttäjä
30 Elokuu 2021
6
0
1
Käyttäjänimi: NikkeeZ

Steam nimi: Nikke
Steam HexID: 110000110be5e2a
Koska sait bännit: 7 Heinäkuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198241177130/

Bännien syy: Sääntö 1.1 + VDM - N-pommitteli menemään, blastasi musiikkia ja ajeli pelaajien yli autolla

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Suoraan sanoen tiedän vain mitä bannien syynä lukee eli kun lähdettiin porukalla testaamaan eri servuja päädyttiin farssille ja hetken kun pelailtiin ja tutustuttiin yleisesti kaupunkiin mitä voi tehdä ja kierreltiin vähän mappia katsomassa eri paikkoja. Jossain kohtaa joku pyysi apua keskimaahan minkä jälkeen lähdettiin autolla sinne missä itse olin takapenkillä. Löydettiin kyseinen tyyppi kuka pyysi apua mutta hänet oli otettu jo kiinni ja viety putkaan. Hetken siinä juteltiin kaverin kanssa minkä jälkeen menin autoon istumaan ja odottamaan että kaverit tulee pois asemalta ja huusin heille että mietin hetken (afkaan) toisinsanoen hain juotavaa. Ei mennyt varmaan kun 3min kun tulin takaisin oltiin juuri siinä asemalta vähän eteenpäin hirveä huuto ja joku siinä taisi ampuakkin kystyin vain "mitä vittua tapahtuu" ja kaikki huusi vain että lähde. Juoksin vähän eteenpäin ja vedin f8 quit koska en tiennyt mitään mitä oli tapahtunut minkä jälkeen kysyin dc että mitä tapahtu niin kuulemma joku oli alkanu vaan ampumaan eikä muuta sanottu kuitenkin kun ei niin paljon kyseinen rp servu ole käytössä itsellä niin en enempää alkanut kyselemään kun en uskonut että bannit odottaa kun päätän seuraavan kerran mennä pelailemaan. Mulla ei ole muutenkaan mitään tarvetta hommata banneja koska pelaan aktiivisesti tai pelasin silloin EFLS kun oli auki ja tiesin että se tullaan avaamaan niin viimeinen paikka mihin haluaisin bannit. (Päivämäärä ei ole mitenkään tarkka mutta suurin piirtein)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

NikkeeZ

Uusi käyttäjä
30 Elokuu 2021
6
0
1
No siis jos nyt puhutaan täysin siitä mitä minä tein niin omalla toiminalla ei ollut kyllä mitään ideaa mutta en rikkonut mitään sääntöä itse enkä missään vaiheessa mennyt pelaaman sen takia että tekisin jotain kiellettyä kuten tuossa lopussa kerroinkin syyn
 

NikkeeZ

Uusi käyttäjä
30 Elokuu 2021
6
0
1
Siis nyt meni ohi. Lue tuo mun hakemus siinä kerron ja siis ei ole ok sanoa tuollaista enkä ole sellaista sen takia sanonut.
 

Fauni

Parratonkaljusetämies
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
11 Marraskuu 2020
109
70
28
33
Oulu
Mutta siis...

- Olette mennyt auttamaan kaveria jonka jälkeen tilanne on eskaloitunut (itse olit afkissa).
- Oli ammuskelua ja juoksit tilanteesta pois ja quittasit. (Clog?)

Olet kertonut kattavasti tilanteesta, mutta mikään tästä selonteosta ei vastaa bannien syyhyn mitä on kirjattu?
 

NikkeeZ

Uusi käyttäjä
30 Elokuu 2021
6
0
1
Täsää kerronkin omankannan tilanteesta ja se että minullekkin on kirjattu tuollainen bannien syy on se miksi haen unbannia koska en ole syyllistynyt tuollaiseen.