Unban hakemus - olli - 11000010df1f88e (Hex)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Kozlov

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2019
17
0
1
Käyttäjänimi: Kozlov

Steam nimi: olli
Steam HexID: 11000010df1f88e (Hex)
Koska sait bännit: 21 Joulukuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/0129391349/

Bännien syy: Perseily ja powergame

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Homma alkoi siitä että ryöstettiin siinä koruliike kaverini kanssa crossi pyörällä. Ehdittiin siinä saada koruja ihan taskut pullolleen ja lähdettiin poliiseja karkuun lauenneen hälyyttimen takia. Poliisi ei kuitenkaan ehtinyt paikalle ja ehdimme karkuun. Palasimme takasin noin 5-10minuuttia tapauksen jälkeen eikä poliisi ollut nähnyt muuta kuin mopon pankin ulkopuolella. Poliisi lähti kuitenkin perään epäiltynä ryöstöstä mopon takia ja saivat kiinni myös. Taskuistamme löytyi korut mitkä oltiin ryöstetty 15 minuuttia sitten liikkeestä. Poliisilla ei kuitenkaan ollut mitään todisteita, että olisimme tehneet ryöstön. Poliisit nauroivat kaverilleni ja haukkui myös ''tyhmäksi'' ja ''lapselliseksi''. Meidät kuitenkin vietiin suoraan vankilaan kahden IRL päivän tuomioon. Sitten karkasi käsistä. Tein uuden hahmon ja odotin että poliisit lähtisi perään. Poliisien perään saaminen ei ollut vaikeaa. Sitten kun poliisit alkoivat seuraamaan minua hypin asekaupan katolta moottori pyörällä ( PowerGame ) siinä vaiheessa ei ollut aikomuskaan pysähtyä. Poliisi kuitenkin ajoi perään ja kuolin moottoripyörällä kaatuessa. Eli bännien syy oli powergame, erittäin paha perseily ja ennen kaikkea muiden pelikokemusten pilaaminen. Jälkikäteen ajattelee että kuinka lapsellista käytöstä tämä oli tämä kyseinen käytös oli. Ajan kohtana taisi olla aamuyö ''IRL''. En haluasi tehdä näin uudestaan ikinä, koska toisten pelikokemusten pilaaminen on erittäin huono käytöksisistä toimintaa. Ja pyydän myös anteeksi kyseistä toimintaa. Bännien saannin päivä määrä ei välttämättä ole oikea, koska kyseisestä hetkestä on jo vähän aikaa.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Hei! Tässä on kyse enemmänkin failrp:stä. Kerrotko minulle omin sanoin mitä se tarkoittaa ja mitä ajattelit voittavasi tällaisella toiminnalla?

Mitä ajattelit tehdä kaupungissa jatkossa, mikäli unbannaamme sinut?
 

petu

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2019
15
2
3
Olin Ollin mukana tilanteessa ja olen aikaisemmin kuullut, että on sallittua noudattaa pelin omia mekaniikkoja, eikä tarvitse pysähtyä törmäyksen jälkeen.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Tuo ei pidä paikkaansa. Mikäli pelin mekaniikat eivät tapa sinua, sinun ei itse sitä tarvitse tehdä (tällä viitataan /die komentoon, jota ei enää ole) vaan on sinun vastuullasi roolipelata tilanne siitä eteenpäin. Tässä se ei selkeästi ole onnistunut.
 

petu

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2019
15
2
3
Admin nimeltä "miksukin" sanoi, että noudatetaan pelin mekaniikkoja.
 

Kozlov

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2019
17
0
1
FailRP on epäonnistumista roolipelaamisessa. Ja voisin tehdä töitä, auton hankinnan takia.
 

miksukin

joku tämmöne
Vanhempi jäsen
18 Huhtikuu 2019
102
22
18
bittiavaruudessa
Hei,

Sääntönumero 1.4 Käytä sääntöjä lukiessa ja tulkitessa maalaisjärkeä. Vastaus kysymykseesi ei ole yleensä; mikä sinua hyödyttää eniten, vaan mikä on loogisinta.
Eli vaikka peli ei sua tappaisi kolarin yhteydessä joudut sinä kuitenkin roolipelaamaan tilannetta jollain tavalla. Esimerkkinä vammat kolarista johtuen.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
939
173
43
Miten toimisit jatkossa vastaavassa tilanteessa?
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
939
173
43
Sinulla on 24h aikaa vastata kysymykseen tai hakemus hylätään automaattisesti.
 

Kozlov

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2019
17
0
1
Uskoisin poliisia ja en vastustaisi kaikkea mahdollista ja ennen kaikkea ei lisää failrp:tä eikä powergamea. :)
 

Kozlov

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2019
17
0
1
1.saisitte yhden hyvän rp pelaajan lisää 2.haluisin pelaamaan hyvään ilmapiiriin 3.auttamaan ihmisiä 4.tehdä rehtiä työtä 5.parantamaan yhteisö entisestään 6.pitämään hauskaa kavereiden kanssa.
 

Kozlov

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2019
17
0
1
Lukemalla säännöt huolellisesti, uskoa poliisia ja ennen kaikkea käyttää järkeä.
 

Kozlov

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2019
17
0
1
Sinulla on 24h aikaa vastata kysymykseen tai hakemus hylätään automaattisesti.
Tiedän minulle vain laitettiin tämmöinen viesti niin ajattelin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.