Unban hakemus - orja - 110000119f446ec

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

orja

Uusi käyttäjä
21 Tammikuu 2020
19
0
1
Käyttäjänimi: orja

Steam nimi: 卩乇尺Ҝ乇ㄥ乇hellcase.com
Steam HexID: 110000119f446ec
Koska sait bännit: 26 Tammikuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198395705068/

Bännien syy: AseModder?

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin tekemässä martta töitä kavereiden kanssa ja oltiin myymässä vaatteita vaatekaupassa ja yhtä äkkiä aseet tulivat kehooni kiinni ja invini tyhjeni ja kun disconnectasin ja tulin takaisin niin hahmoni muuttui näkymättömäksi. Sitten poliisit tulivat paikalle ja odotettiin admini ja sitten sain suoraan bännit ilman että sain edes kertoa mitä tapahtui. Enkä minä voi asialle mitään jos joku muu koodaa servuillanne ja pistää minun hahmoni täyteen aseita?

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

Vilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
128
20
18
Hei!

Miksi et ilmoittanut välittömästi adminille tällaisesta, vaan satuimme pysäyttämään teidät ampumailmoituksen jälkeen? Et laittanut minkäänlaista reporttia etkä maininnut discordissa asiasta mitään, vaikka sinulle oli tullut kaikki mahdolliset aseet.
 

orja

Uusi käyttäjä
21 Tammikuu 2020
19
0
1
Ei siinä mennyt kun muutama minuutti että poliisit saapuivat paikalle ja olisin juuri pistänyt viestiä discordiin ja testasin pystyykö edes ampumaan jos jossain aseissa ei edes ollut luoteja.
 
J

jawwe

Guest
Enkä minä voi asialle mitään jos joku muu koodaa servuillanne ja pistää minun hahmoni täyteen aseita?
Tällaisessa tilanteessa tulisi asiasta VÄLITTÖMÄSTI ilmoittaa admineille, oli rp tilanne mikä hyvänsä. Ei miettiä tai kokeilla, että pystyykö niillä ampumaan. Asialle olisit voinut välittömästi tehdä jotain, mikäli näin on käynyt.

Miksi et heti ilmoittanut asiasta?
 

orja

Uusi käyttäjä
21 Tammikuu 2020
19
0
1
En tajunnut välittömästi ilmoittaa asiasta ja kun poliisit tulivat paikalle niin jäin servulle enkä lähtenyt karkuun ja kerroin asiasta poliiseille heti.
 

orja

Uusi käyttäjä
21 Tammikuu 2020
19
0
1
Ketoisin välittömästi admineille vaikka discordissa tai täällä foorumeilla. Jos ei olisi Onlinessa yhtään adminia niin ilmoittasin muulle ylläpidolle vaikka discordissa. Enkä lähtisi testaamaan aseita tai mitään muuta vastaavaa.:)
 
Viimeksi muokattu:
J

jawwe

Guest
Miten toimisit seuraavassa kuvitteellisessa tilanteessa:

Olet palvelimella kaverisi kanssa kalassa. Sinulle alkaa sataa hirveesti rahaa tilille, miljoonia vain tulee. Muistat, että hemmetti, minullahan on hankinnassa muutama uusi auto ja tämä kattaisi kulut niihin kokonaan.
 

orja

Uusi käyttäjä
21 Tammikuu 2020
19
0
1
Ilmoittaisin välittömästi admineille ja tulisin kertomaan discordiin tai pistäisi viestiä foorumille. Enkä lähtisi ostamaan mitään rahoilla.
 

orja

Uusi käyttäjä
21 Tammikuu 2020
19
0
1
Kaikki kaverini pelaa siellä servulla ja farssi on paras, minut bännättiin turhaan niin miksi et voisi armahtaa, en ollut tehnyt mitään väärä paitsi testannut vähän aseita ja se ei tulisi koskaan tapahtumaan ja minulle tulee hyvä mieli kun pääsen vähän taas pelailemaan farssirp servulle ja sinullekin tulee hyvä mieli kun ei tarvitse enempää minun kanssa säheltää näitä unban hakemuksia.
 
Viimeksi muokattu:

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Olen helvetti syytön
Ethän sinä syytön ole jos sinä olet saanut modattuja aseita ja olet jättänyt ilmoittamatta siitä. Ja vielä kaiken lisäksi olet mennyt niitä käyttämään.
 

orja

Uusi käyttäjä
21 Tammikuu 2020
19
0
1
No mutta en itse käyttänyt koodeja ja en heti muistanut kertoa olisin kyllä juuri ilmoittanut siitä kun poliisit saapuivat niin odotimme adminit.
 

orja

Uusi käyttäjä
21 Tammikuu 2020
19
0
1
Selitin jo tuolla ylempänä, että pystyykö niillä edes ampumaan jos ei ole luoteja aseissa. En testannut mitään muuta ja ammuin vain kahdesti ilmaan.
 
J

jawwe

Guest
Psykopaattikana käski selittämään tarkemmin, ei toistamaan.

Toiseksi, jos kaikki ajattelisi näin, että "No mää en koodannu näitä aseita, niin ei tämä haittaa", niin mitä veikkaat, mitä kaikkea palvelimella tapahtuisi? =Yksi ottaisi bannit kaikkien puolesta, jotka käyttäisivät tätä hyväkseen.

Vaikka et itse ole kyseisiä aseita modannut, olet silti pitänyt ne itselläsi siihen pisteeseen asti, että poliisia pelaava admin löysi sinut sattumalta.

Pyytäisin nyt sinua seuraavaksi vastaamaan psykopaattikanan kysymykseen.
 

orja

Uusi käyttäjä
21 Tammikuu 2020
19
0
1
Meni pari minuuttia sen jälkeen kun minulle tuli aseet ammuin pari kertaa niillä ja poliisit tuli en lähtenyt pois servulta jäin selvittämään mitä on tapahtunut odotimme adminit paikalle ja tuli heti bänniä ja sanoin jo jos tämmöinen tapahtuisi uudelleen kertoisin välittömästi asiasta ylläpidolle ja anteeksi kun en muistanut heti ilmoittaa asiasta ylläpidolle eikä olisi edes pitänyt ampua niillä. Ja oli ihan hyvä että poliisit tuli sinne, että oltaisiin voitu selvittää asia ja enköhän olisi lähtenyt kokonaan servulta jos olisin koittanut salailla asiaa tai koittaa pitää aseita.
 
J

jawwe

Guest
Unban hakemuksesi on nyt käsitelty ja se on HYVÄKSYTTY.

Vielä ennen palvelimelle palaamista, käy kertaamassa säännöt muistin virkistykseksi. Tämä threadi sulkeutuu.

Tervetuloa takaisin!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.