Unban hakemus - Panojussi - 11000013b352ffc

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

d1xw

Uusi käyttäjä
16 Marraskuu 2022
1
0
1
Käyttäjänimi: d1xw

Steam nimi: Panojussi
Steam HexID: 11000013b352ffc
Koska sait bännit: 16 Marraskuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198953607164/

Bännien syy: FailRP, Adminkeskustelussa perseily ja clog. Ei mitään järkeä toiminnassa. Poistuu admin keskustelusta juosten jonka jälkeen clog

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Tapahtumastahan on vierähtänyt jo se melkeen 2 vuotta, jos oikein muistan. Muistan silti kyseisen tapahtuman erittäin hyvin. Tilanne meni siis siten, että olin sairaalalla puskassa ja vieressä oli joukko ihmisiä. Noh sitten tulin puskasta roolipelihahmollani ilman vaatteita ihmisten viereen ja kirjoitin "/me itsensä paljastelija" , jonka jälkeen paikalle saapui ilmeisesti valvoja, jota luulin silloin poliisiksi ja lähdin juoksemaan karkuun, jonka jälkeen poistuin palvelimelta. Olin sillon pelannut rp:tä noin 100h enkä ymmärtänyt mistä oli kyse tässä tilanteessa. Nyt 2 vuotta vanhempana ja kokeneempana roolipelaajana tiedän miten tulee toimia palvelimella ja olen lukenut säännöt sekä olen sisäistänyt ne. Toivon että pääsen farssille viettämään laadukkaita roolipelihetkiä.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Sitten herralta vaadittaisiinkin kattava vastaus aiheesta: "Hei olen d1xw ja miksi minut pitäisi päästää Farssille takaisin"

Vastauksessa tulisi olla käsiteltyinä seuraavat asiat:
- Mitä tarkoittaa FailRP
- Mitä tarkoittaa Clog
- Miksi et osannut käyttäytyä adminkeskustelussa
- Mitä olet banneista oppinut ja kuinka toimisit jatkossa
- Lisäksi perustele kattavasti miksi sinut tulisi unbannata
 

Fauni

Parratonkaljusetämies
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
11 Marraskuu 2020
109
70
28
33
Oulu
Suljetaan unban hakemus hylättynä epäaktiivisuuden johdosta.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.