Unban hakemus - Parempi kuin muut - 11000015438e569

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

MrLynxi

Uusi käyttäjä
31 Maaliskuu 2024
6
0
1
Käyttäjänimi: MrLynxi

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Parempi kuin muut
Steam HexID: 11000015438e569
Koska sait bännit: 31 Maaliskuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199373280617/

Bännien syy: ip bännit

Mitä tapahtui? Kaveri sai bännit hänen omalla accountillaan, ja koska olen antanut hänen kääyttää minun steam käyttäjää, että hän voi pelata mxbikesiä, niin hän meni sille käyttäjälle niin ne samat bännit jotka hän sai niin ne siirtyi minulle.

Miksi näin tapahtui? Kaveri ei tiennyt että niin tapahtuisi ja hän vain halusi pelata peliä mitä olen antanut hänen pelaavan.

Miksi luulet saaneesi bannit? Koska minun kaveri oli vähän tyhmä koska se sai bännit sen omalla käyttäjällä ja jotenki onnistui antamaan ne minullekkin.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Ei mitenkään koska en edes ollut servulla onlinessa silloin

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? En anna kavereilleni enään omia käyttäjiä juuri tämmöisten tilanteiden takia

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Pidän omat käyttäjät ja salasanat itselläni aina

Mitä tuot Farssille? Farssille tuon iloa ja autan muita tarvittaessa

Vapaa sana Pahoittelen tästä vaikka se tavallaan olikin minun kaverin vika.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,221
1
1,113
113
Käyttäjänimi: MrLynxi

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Parempi kuin muut
Steam HexID: 11000015438e569
Koska sait bännit: 31 Maaliskuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199373280617/

Bännien syy: ip bännit

Mitä tapahtui? Kaveri sai bännit hänen omalla accountillaan, ja koska olen antanut hänen kääyttää minun steam käyttäjää, että hän voi pelata mxbikesiä, niin hän meni sille käyttäjälle niin ne samat bännit jotka hän sai niin ne siirtyi minulle.

Miksi näin tapahtui? Kaveri ei tiennyt että niin tapahtuisi ja hän vain halusi pelata peliä mitä olen antanut hänen pelaavan.

Miksi luulet saaneesi bannit? Koska minun kaveri oli vähän tyhmä koska se sai bännit sen omalla käyttäjällä ja jotenki onnistui antamaan ne minullekkin.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Ei mitenkään koska en edes ollut servulla onlinessa silloin

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? En anna kavereilleni enään omia käyttäjiä juuri tämmöisten tilanteiden takia

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Pidän omat käyttäjät ja salasanat itselläni aina

Mitä tuot Farssille? Farssille tuon iloa ja autan muita tarvittaessa

Vapaa sana Pahoittelen tästä vaikka se tavallaan olikin minun kaverin vika.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
1. Mitä tapahtui? Kaveri sai bännit hänen omalla accountillaan, ja koska olen antanut hänen kääyttää minun steam käyttäjää, että hän voi pelata mxbikesiä, niin hän meni sille käyttäjälle niin ne samat bännit jotka hän sai niin ne siirtyi minulle. <--- Hän yritti kiertää käyttäjälläsi banneja.

2. Miksi näin tapahtui? Kaveri ei tiennyt että niin tapahtuisi ja hän vain halusi pelata peliä mitä olen antanut hänen pelaavan. <--- Hän ei halunnut pelata vain peliä, mitä olet antanut hänen pelata, hän halusi kiertää bannit farssille pelaten sinun käyttäjälläsi.

3. Miksi luulet saaneesi bannit? Koska minun kaveri oli vähän tyhmä koska se sai bännit sen omalla käyttäjällä ja jotenki onnistui antamaan ne minullekkin. <--- Yritti connectata sinun käyttäjällä farssille ja sait hänen bannit. Siinä ei ollut mitään jotenkin tms, hän yritti kiertää bannit.

4. Vapaa sana Pahoittelen tästä vaikka se tavallaan olikin minun kaverin vika. <--- Sinä olet vastuussa siitä, mitä sinun käyttäjätiedoilla tehdään. Eli täysin oli sinun oma vikasi.

Nyt kirjoita hakemus alusta kokonaan uudestaan, kuin sinä olisit sääntörikkeet tehnyt, sillä olet nyt osallinen hänen sääntörikkeisiin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.