Unban hakemus - petuy - 110000114dc7eed

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

petu

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2019
15
2
3
Käyttäjänimi: petu

Steam nimi: ootko sä vittu tyhmä?
Steam HexID: 110000114dc7eed
Koska sait bännit: 30 Joulukuu 2019
Steamprofiilin linkki: http://steamcommunity.com/id/bmw-govno

Bännien syy:
Pelaajan kiusaaminen tai muu rasistinen/sortava käytös

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Tosiaan poliisi otti minut toisen kerran ylinopeudesta kiinni ja sen jälkeen hän sanoi romuttavansa autoni ja laittavansa minut vankilaan toistuvasta liikennerikkeestä vuodeksi, vaikka olin vain kaksi kertaa liikennesääntöjä siinä rikkonut. Sitten hän alkoi penkoa autoani ilman syytä ja pian siinä haukkui minua säälittäväksi, niin meni vähän hermot ja aloin hyvin ilkeästi häntä haukkumaan, kun se lyhytpinnaisuus kuuluu rp-hahmoni luonteeseen hyvin paljon. Aion jatkossa olla asiallisempi ja päätän, että rp-hahmoni on jatkossa rauhallinen, eikä suutu enää jatkossa herkästi.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

petu

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2019
15
2
3
No poliisi tuli tilanteeseen hyvin äkkipikaisena, sekä agressiivisena ja sanoi aivan suoraan romuttavansa autoni, mikä jo itsessään alkoi ärsyttää, mutta vielä alkoi penkoa sitä. Siinä kohtaa meni täysin hermo, kun hän sanoi laittavansa minut vuodeksi vankilaan kahdesta liikennerikkomuksesta. Sitten alkoi ärsyttää, hän siinä kutsui muita "tukipartiota" paikan päälle, kun olin jalkaraudoissa ja sellaisille ei ollut mitään tarvetta ja kaksi eri partiota siinä ehtikin käydä. Ja vielä kesken keskustelun hän sanoi minua säälittäväksi.
 

miksukin

joku tämmöne
Vanhempi jäsen
18 Huhtikuu 2019
102
22
18
bittiavaruudessa
Miksi koit haukkumisesi olleen oikeutettua?
Miten voit varmistaa että tulevaisuudessa et ärsyyntyisi vastaavissa tilanteissa?
 

petu

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2019
15
2
3
Ei se ollut oikeutettua todellakaan, mutta hermojen mentyä en sitä suuremmin ajatellut. Tulevaisuudessa tilanne ei toistu, koska kuten sanoin rp-hahmoni luonne on jatkossa rauhallisempi, eikä agressiivinen ja äkkipikainen. Olen tilanteesta vielä erittäin pahoillani ja olisi mukava, jos saisin toiselta osalliselta pyytää anteeksi.
 

petu

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2019
15
2
3
Jatkossa noudatan jokaista sääntöä ja kuten jo sanoin monesti, että aion muuttaa rp-hahmoni luonnetta, sekä toimintatapaa. Lupaan myös jatkossa olla huomattavasti parempi käytöksinen. Olen edelleen pahoillani tapahtuneesta ja toivon, että saisin sopia toisen osapuolen kanssa.
 

petu

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2019
15
2
3
1. Haluaisin pelata kavereiden kanssa 2. Haluisin rp:ttää hyvässä ilmapiirissä 3. Haluisin auttaa kaikkia ihmisiä kaupungissa ja tehdä hyvää 4. Haluan hakea rehtiin wl-työhön ja tehdä aktiivisesti töitä 5. saisitte taitavan rp-pelaajan servulle ja 6. haluaisin kasvattaa farssin yhteisöä entisestään ja lisää hyviä rp:ttäjiä
Vielä tähän kadun mitä sanoin ja olen hyvin pahoillani tapahtuneista.
 

petu

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2019
15
2
3
nimi saattoi olla sillä hetkellä petu tai petuy tai jokin vastaava, en muista täysin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.