Unban hakemus - Profeetta - 110000140037127

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kelmi_onsku

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Elokuu 2020
131
62
28
Käyttäjänimi: kelmi_onsku

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Profeetta
Steam HexID: 110000140037127
Koska sait bännit: 23 Huhtikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/profeetta

Bännien syy: Sääntö 1.13 - Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi.

Mitä tapahtui? Pelikaverini palvelimelta kutsuivat minua aina mokkien discordiin, kun he puhuivat siellä oman porukkamme ulkopuolisten ihmisten kanssa. Aluksi en liittynyt, mutta myöhemmin liityin. Nähtyäni ketä discordissa oli harkitsin lähtöä mutta koska discordissa oli myös paljon muita farssi pelaajia ja farssin admin jäin sinne. Palvelimella keskusteltiin kaikenlaisesta ja Rasse oli puhunut modaamisesta ja bannien kierrosta palvelimella.

Miksi näin tapahtui? Näin tapahtui koska en tajunnut vastuuta mikä tuli siitä että liityin discordiin missä on modaajia ja haitallisia pelaajia.

Miksi luulet saaneesi bannit? Bannit sain koska en erikseen ilmoittanut modaamisesta ja bannien kierrosta ylläpidolle mitä discordissa oli puhuttu.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? En usko että mitenkään sillä ylläpito sai tietää kyllä Rassen bannien kierrosta. Minun olisi itse pitänyt myös ilmoittaa asiasta jotta ylläpito voi säilyttää luottamuksen pelaajaan eli minuun.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Tässä tilanteessa olisin voinut toimia siten että olisin lähtenyt / en olisi ikinä liittynyt discord palvelimelle. Liittyminen ei kannata siksi koska on mahdotonta olla kartalla kaikesta palvelimen sisällöstä vuorokauden ympäri.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Pysyn pois modaajien ja muiden tämänkaltaisten pelaajien seurasta.

Mitä tuot Farssille? Tuon farssille kokeneen pelaajan joka haluaisi tehdä uuden / muokata vanhaa autobisnestä pyörittävän hahmon joka voisi esim alkaa tekemään drivesyncin tai muun yrityksen alla sisältöä palvelimelle.

Vapaa sana Vastaan mielelläni jatkokysymyksiin

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.