Unban hakemus - R.I.P - 11000010a9ccc7e

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

osku250

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Elokuu 2019
9
0
1
Käyttäjänimi: osku250

Steam nimi: R.I.P
Steam HexID: 11000010a9ccc7e
Koska sait bännit: 1 Tammikuu 1970
Steamprofiilin linkki: http://steamcommunity.com/id/R1PCC

Bännien syy: Varastin poliisiauton, VDM ja en puhunut adminille.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Moro! Viime hakemukseni hylättiin, koska en pystynyt vastaamaan siihen tarpeeksi nopeasti. Olin juuri aloittanut pelaamaan rp:tä ja mielestäni se oli tyhmää (En ollut myöskään lukenut Farssin sääntöjä). Olin silloin väsynyt ja halusin tehdä jotain hauskaa. Bennyksen pihassa perseilin K-18 emoteilla ja sen jälkeen varastin poliisiauton. Minulla ei tietenkään ollut mihinkään näistä järkevää rp syytä. Sitten poliisi kutsui adminin paikalle enkä suostunut puhumaan. Sen jälkeen sain äkkilähdön banaanisaarelle.

Olen lukenut farssin säännöt useaan otteeseen ja minulla on jonkin verran rp kokemusta. Olisin hyvin kiitollinen jos pääsisin takaisin teidän serverille.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Vilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
128
20
18
Hei,

Miten voimme jatkossa olla varmoja, että että et jatka samanlaista perseilyä väsyneenä? Lisäksi jos me nyt unbannaisimme sinut niin minkälaisia roolipelitilanteita toisit kaupunkiin ja minkälaista hahmoa haluaisit alkaa pelaamaan. Edellisen hahmosi nimi ei nyt kovin säväyttänyt.
 

osku250

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Elokuu 2019
9
0
1
@ViIkku Tiedän miltä tuntuu jos joku tulee perseilemään rp:ssä, joten en toista virhettäni toisten. Toisin kaupunkiin roolipelitilanteita, jotka ovat reiluja kaikille osapuolille. Tarkoitan tuolla jos esimerkiksi ryöstän jonkun, niin en vaan vie hänen tavaroitaan. Yritän saada aikaan jonkinlaisen rp tilanteen. Haluasin alkaa roolipelaamaan rikollishahmoa, koska se kiinnostaisi minua tällä hetkellä eniten.
 

osku250

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Elokuu 2019
9
0
1
@p0hn0 Olen saanut kokemusta usealta eri rp serveriltä, joten keksin jotain muuta kuin emotespämmiä. Jos tulevaisuudessa tekisin sääntörikkeen, joka johtaisi siihen että admin tulisi keskustelemaan. Vastaisin hänen kysymyksiin ja kunnioittaisin häntä.
VDM aka Vehicle Death Match tarkoittaa, että joku ajaa päältäsi ilman rp syytä ja päättää olla tekemättä siitä rp tilannetta.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Warnings
STAFFREASONDATE
LylleCombatloggasi takaa-ajo tilanteessa.29.07.2019 20:18
MerimintsuK18-emotespämmi31.07.2019 01:48
Sinulla on myös aikaisempia varoituksia. Selitä omin sanoin mitä tarkoittaa Combatlog. Selitä myös miksi K18-emotespämmi on kiellettyä. Jos pääsisit takaisin niin millaista kontenttia toisit palvelimelle sinun roolipelaamisella? Millaisen hahmon toisit palvelimelle? Miten vakuutat meidät siitä että osaat jatkossa säännöt?
 

osku250

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Elokuu 2019
9
0
1
Pahoittelen käytöstäni. Combatlog takaa-ajossa taisi olla yksi ensimmäisiä kertoja kun pelasin rp:tä. En tajunut kummemmin mitä ympärilläni tapahtui, eikä silloin kiinnostanut. Combatlog tarkoittaa, että lähdet pois serviltä kesken rp tilanteessa. K18-emotespämmi on kiellettyä, koska se voi pilata rp tilanteen tai olla jonkun muun silmään epämukavaa. Jos pääsisin takaisin farssille, niin toisin mukanani tilanteita, joihin sisältyy ryöstöt, huumet, jengit ja aseet. Toisin hahmon, joka näyttää ulkopuolelta harmittomalta kaupunkilaiselta, vaikka olisin rikollinen. Vakuutan teidät siten, että luen säännöt vielä usean kerran ja vien tilanteet loppuun asti.
 

osku250

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Elokuu 2019
9
0
1
1. Yritän rp:ttää niin hyvin kun pystyn.
2. Kunnioitan sääntöjä, enkä tule rikkomaan niitä enään jatkossa.
3. Olen saanut lisää kokemusta rp:stä.
4. Tulen kunnioittamaan kaikkia ihmisiä, enkä pahoita kenenkään mieltä.
5. Vien rp tilanteen aina loppuun reilusti, enkä jätä niitä kesken.
6. Yritän viettää palvelimella mahdollisimman paljon tunteja.
 
J

jawwe

Guest
Hei,

Selitä/kerro meille kattavasti omin sanoin,
1. Miksi VDM on kiellettyä palvelimella
2. Jos tulevaisuudessa admin puhuttelee sinua, kuinka toimit

-Jawwe
 

osku250

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Elokuu 2019
9
0
1
VDM tarkoittaa kun pelaaja ajaa päältäsi autolla tappaen sinut ilman rp syytä. Se on kiellettyä, koska se pilaa muitten ihmisten rp kokemuksen ja kuolet turhaan, jonka takia se vie ensihoitajien, adminien ja sinun aikaasi.
Jos tulevaisuudessa admin tulee puhumaan minun kanssani, kuuntelen häntä, vastaan kysymyksiin rehellisesti, tottelen hänen käskyjään ja kunnioitan häntä, koska adminin sana ratkaisee.
 
J

jawwe

Guest
Kiitos hyvästä vastauksesta. Hakemuksestasi ja vastauksistasi näkee, että olet nöyrä ja olet saanut opetuksen.

Kumminkin haluaisin huomauttaa eräästä asiasta. Kun täytit unban hakemusta, Bännien syy- kohdassa oli seuraava ohjeistus:
Bännien syyt näet kun yhdistät palvelimelle. Kirjoita syy täydellisenä ilman omia muotoiluja.
Mitä kohtaa et edellisessä lauseessa ymmärtänyt?

Porttikiellon syy ilman omia muotoiluja:
Varasti poliisiauton, VDM-yritys, ei ole saattanut äänilaitteita toimintakuntoon, useita eri sääntörikkeitä.
Selitä/kerro meille myös kattavasti, että
1. Miksi meillä on sääntö 3.11. (Poliisien, merkittyjen taksien ja mekaanikkojen ajoneuvojen varastaminen on sallittua hyvällä roolipeli syyllä. Ambulansseja EI SAA varastaa.)
 

osku250

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Elokuu 2019
9
0
1
Pahoittelen, että en tajunnut olla muotoilematta bännien syytä. Poliisien, taksien ja mekaanikkojen ajoneuvojen varastaminen on vain sallittua hyvällä roolopeli syyllä, koska se ei olisi rp:n mukaista, että ihmiset, jotka eivät ole näissä töissä ajaisivat näillä autoilla ilman hyvää rp syytä. Myös heidän työ voisi vaikeutua jos heidän työautonsa puuttuisi pihalta. Ambulansseja ei saa varastaa, koska jos heiltä puuttuu auto niin he voivat epäonnistua, jonkun pelastamisessa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.