Unban hakemus - Rambo - 110000147c229e4

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
Käyttäjänimi: RampeG

Steam nimi: Rambo
Steam HexID: 110000147c229e4
Koska sait bännit: 1 Tammikuu 1970
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164172772/

Bännien syy: likainen kyttä

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Oli tarvetta kaappiin ja kaveri pyysi kaapista 25k mutta mulla ei ollut rahaa siihen, ja sovin kaverin kanssa että 17k ja pamppu, ja otin poliisi kaapista/varastosta pampun. Oltiin menossa tekemään meidän sopimusta mutta joku soitti mun kaverille että se tarjoaa enemmän. Mentiin kaverin kanssa mekaanikolle ja se myi sen kaapin toiselle tyypille ja kaveri antoi 17k takaisin mutta ei antanut pampun vaikka pyysin siltä aika paljon sen pampun mutta se ei antanut sitä. Sitten sanoin mun kaverille että mennään asemalle koska menen aloittamaan työ vuoroon keskimaan asemalla ja siellä oli muutama poliisi töissä ja kerroin sille yhdelle poliisi kaverille että se mun toinen kaveri ryösti minua mutta se ei välittänyt siitä sitten kaveri oli laittanut poliisille että sillä on tärkeää asiaa. Mentiin mekaanikolle koska se mun kaveri oli siellä ja sitten se kertoi johtajalle kaiken. Johtajaa kysyi multa että miksi tein niin ja kerroin sille sen koko homman ja sain potkut sitten admin tuli vastaan ja kysyi että miten homma meni ja miksi näin kävi. Vastailin niihin kysymyksiin ja se päätti antaa minulle bännit.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
451
306
63
Suomen Ateena
Hei, tämän hakemuksen käsittely alkaa aikaisintaan 1.9.2021.

Edit 6.9.2021: Hakemusta käsitellään aikasintaan 20.9.2021, ethän enää koita nopeuttaa hakemuksesi käsittelyä?
 
Viimeksi muokattu:

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
Miksi teit niin?
Meillä oli yhteinen kämppä kaverin kanssa ja mä tarjosin sille 70000 niin mä saan sen kämpän itelleni, mutta se oli sitä mieltä että 70000 plus kaappi, ni sit mä saan sen kämpän. Mä hyväksyin sen tarjouksen mutta samalla minulla oli tarvetta kaappiin. Mutta minulla ei riittänyt rahaa osta sen siltä ja se kaveri sanoi minulla että ota poliisi kaapista yksi pamppu ja kaksi taskulamppu. Niin sit se antaa sen kaapin minulle. Mutta en hyväksynyt sitä. Sanoin sille että käykö yksi pamppu ja 18000. Ni sille kävi se. Oltiin menossa tekee meidän sopimusta mutta joku soitti mun kaverille että se tarjoo enemmän siitä kaapista.Mun kaveri myi sen kaapin sille toiselle tyypille ja mä olin jo antanut sen pampun sille mun kaverille. Se mun kaveri antoi 18000 takaisin mutta ei antanut pamppua vaikka pyysin sen siltä aika paljon.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Minkä takia suostuit tällaiseen diiliin, vaikka tiesit sen olevan vastoin serverin sääntöjä?
Kuvittelitko, ettet jää kiinni?
Mitä kuvittelit, että tapahtuu, kun jäät kiinni?
Mitä kuvittelit, että tapahtuu, jos et jäisi kiinni? Olisitko jatkanut samanlaisten diilien tekemistä?
 

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
Minkä takia suostuit tällaiseen diiliin, vaikka tiesit sen olevan vastoin serverin sääntöjä?

Moi!
En kyllä edes huomannut sitä mitä olin tekemässä mutta kun sain sen bännit niin huomasin heti sen ja aloin miettii että miksi tein niin ja miksi myin sen pampun. Suostoin semmoiseen hommaan koska se tyyppi kenelle myin sen niin on mun paras kaveri, en muuten olisi antanut mitään kenellekään. Ja mun muita kavereita oli laitellut mulle että ottaisin poliisi kaapista aseita ja luoteja ja annan niille mutta en siihenkään suostunut Ja jos ihan rehellisiä ollaan niin en osannut/ tiennyt mitään säännöistä koska luulin että pärjään ilman niitä. Ja tiedän aika paljon tyypejä jotka on pärjännyt ilman säännön lukemista.

Kuvittelitko, ettet jää kiinni?

Mä luulin kyllä että en jäisi kiinni tosta, kun se oli eka kertaa ja kukaan ei voinut huomaa tai tietää siitä, jos kukaan ei olisi valittanut tai kertonut admineille. ja en kyllä olisi jäänyt kiinni mutta se mun kaveri lähti kertomaan Johtajalle, Päällikölle, Pomolle sen koko homman ni jäin siitä kiinni

Mitä kuvittelit, että tapahtuu, kun jäät kiinni?

Luulin että Johtajaa /Päällikkö /Pomo tulisi neuvottelee ja kyseilee mutta kävi just toisin päin. Mutta en edes uskonut että tommoisesta saisi bänneijä. Ja luulin että Johtajaa /Päällikkö /Pomo armahtaisi ekaasta virheestä koska Farssi on eka servu missä aloitin poliisi roolin ja muutenkin olin vasta nuorempi konstaapeli ja en tiennyt kovin hyvin poliisista.

Mitä kuvittelit, että tapahtuu, jos et jäisi kiinni? Olisitko jatkanut samanlaisten diilien tekemistä?

Jos en olisi jäänyt kiinni niin en olisi jatkanut sama vaan olisin äRPeettänyt servulla. Ja olisin pelannut reilusti muiden kanssa ja pittännyt hauskaa kavereiden kanssa.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä

Kai ymmärrät, että jos annat tavaroita parhaalle kaverillesi, niin hän antaa niitä muille tai joku ryöstää hänet ja näin tavarat leviävät kaikkialle serverille, vaikka sinä et niitä antaisi muille. Se ei siis todellakaan ole pätevä syy rikkoa sääntöä, että joku on sun kaveri.

Miksi kaverisi kertoi asiasta? Eikö hän ollutkaan kaverisi?

Kerro minulle, mitä seuraavista asioista säännöt sanovat, niin tiedän, että olet nyt lukenut ne:
1. toisen pelaajan satuttaminen
2. merkityt ajoneuvot
3. pelin ulkopuolisen tiedon käyttäminen
 

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
Miksi kaverisi kertoi asiasta?

Moi! Niin kuin sanoinkin että en tiennyt mitä olin tekemässä kun sain sen bänni niin huomasin, ja aloin mietti että miksi tein niin. Kaverini paljasti minua varmaan sen takia että ärsytin sitä sevulla koska minulla meni hermot siihen että se ei myynykään sitä kaappia minulle vaan jollekin toiselle. Ja oli se aika hyvä ratkaisu häneltä että se paljasti minua koska se on säännön rike ja se ei ole reilu muita pelaajaa kohtaan.

Eikö hän ollutkaan kaverisi?

Kyllä hän on minun kaveri ja se teki ihan oikean ratkaisun että se lähti kertomaan siitä. Myönnän että tein sääntö rike ja jos pääsen palvelimelle niin lupaan että olen reilu kaikkia kohtaan. Olen kyllä sama mieltä tossa mutta en silloin tiennyt mitään RPeestä koska silloin mulla oli vähän alle 115h mutta nytte minulla on paljon kokemusta RP servuista ja RPeettämiseen.

1. toisen pelaajan satuttaminen. (RDM)



2. merkityt ajoneuvot. En tajunnu kysymystä mutta meinaatko (CDM)



3. pelin ulkopuolisen tiedon käyttäminen. (METAGAME)
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Kerrotko vielä, mistä olet saanut kokemusta roolipelistä banniesi aikana ja millaista hahmoa ajattelit pelata?
 

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
Moi!
Bännieni aikana pelasin FilandiaRpellä, KultaRpellä, ValiantRpellä.

Jos annatte vielä mahdollisuuden päästä palvelimelle niin meinasin tehdä sellaisen hahmon joka tekee paljon työkkäri duunia ja pitää hauskaa / kivaa kaikkien kanssa. Hahmoni on myös reilu ja mukava kaikille. Kun työkkäriä on nähty tarpeeksi perustan tai yritän päästä jengiin ja aloittaa pientä rikollisuutta kaupungissa. Voisin tehdä toisen hahmon joka tekee aluksi työkkäriä. Sitten yrittää hakea poliisiin jos siihen on mahdollisuus enää näiden kyseisien bännien jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Like
Reaktiot: club_stab

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Huomenta ja ihanaa torstai aamua.

Olen päättänyt armahtaa sinut synneistäsi ja päästää takaisin palvelimelle pelaamaan.
Ennen tuloasi, lue vielä säännöt ja panosta asioihin joissa viimeksi meni pieleen.

Poliisia et saa pelata ennen ensikesää.

Tervetuloa takaisin