Unban hakemus - RamBo - 110000147c229e4

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
Käyttäjänimi: RampeG

Steam nimi: RamBo
Steam HexID: 110000147c229e4
Koska sait bännit: siit on ainakin 11kk
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097794848/

Bännien syy: FailRP, OOC-puhe, Clog

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin menossa ryöstää kauppaa, aloitin ryöstön ja en tiennyt ett siinä kestääkin semi kauuan lopetin ryöstön ja lähin kaupasta pois vähän ajan päästä poliisi tulee kaupan eteen ja käske minut ulos autosta. lähdin vaan ajamaan ja poliisit tuli perään sanoin niille ett lähtekää pois muuten käy huonosti yhtäkkiä poliisi ampuu mua päähän olin vaan sille mitä vittua sitten poliisit soitti ensihoitajaa paikalle heti kun ensihoitajaa hoiti mut ylös juoksin suoran ensihoitajan autoon ja yritin lähtee pakoon vaikka se onkin sääntö rike nii ei sais tehän. samalla kun olin autossa avasin mikki että puhuisin poliiseille nii kaveri huusi että ajaa ajaa, sitten poliisi ampu mua taas päähän ja ensihoitajaa nostaa sitten lähettiin poliisin kanssa vankilaan niin lähin vaan pelistä. seuravana päivänä yritin tulla servulle mutta olin jo saanut bännit.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Linkattu profiili on eri kuin mihin hex-id osoittaa, mutta hex-id:llä löytyy kyllä paneelista tällä syyllä bännätty tili. Voit aloittaa hakemuksen käsittelyn @codpummi
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
selväpä se, hei selitä seuraavat väitteet
- CLOG
-Failrp
-ooc
-kipurp
- selitä kunnolla yllä olevat asiat ja miksi / mikä sinun pelaamisessa on muuttunut että sinut voisi päästää takaisin farssille?
 

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
- CLOG: eli combatlogaus. Tarkoittaa tilanteesta pois lähtemistä disconnectaamalla tarkoituksella.

-Failrp: Asioiden tekeminen, mitä et normaalisti tekisi ns. hahmonasi. Esim. raudoitettuna alat tehdä emoteja, yleinen perseily tai hökälöinti

-ooc: ooc on out of character. ooc puheella tarkoitetaan hahmon ulkopuolisia dialogia mitä pelissä puhut.

-kipurp: eli jos sulle tulee jotain vammaa rp tilanteessa pitää käyttäytyy vamman vaativalla tavalla esim. jos poliisi/ henkilö ampuu jalkaan en lähde heti juoksemaan ihan kun mitään ei olisi tapahtunut.

Siitä on jo semi kauuan ku sain tän bänni, sillä ajalla olen ehtinyt kehittää minun rp taitoja eri rp servuilla olen siis saanut enemmän kokemuksia rp servuista ja olen samalla oppinu enemmän ja paremmin sääntöjä. Silloin en ihan rehelisesti tirnny rpst mitään.
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
kerro kaksi saman kaltaista tilannetta jossa esim ilmenee failrp,rdm,clog, kerrot ne niin että toinen tilanne menee sääntöjen puiteissa ja toisessa tilanteessa taas tulevat ilmi sääntö rikkeet.
 

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
(Taka ajo varastetulla autolla)

Poliisi lähtee perään pillit päällä hidastat autoo ja sanot poliiseille ett menkää pois ennen ku tulee kutia päin sitten yhtäkkiä poliisi ottaa aseen ja ampuu sut. poliisi ottaa sut autosta ja soittaa lanssi paikalle ett ne nostaa sua. lanssi soittaa poliisi pistää sut raudoihin ja kantaa sut auotoon heitätä vähä käsi raudoissa emoteita ja perseilyä. pääset vankilan eteen ett poliisi pistää sut linnaan sit lähet servulta.

poliisi lähtee perään pillit päällä hidastat autoo ja sanot poliiseille ett menkää pois ennen ku tulee kutia päin poliisi jatkaa taka ajo lähdet pois autosta ja alat ampuu poliisia päin poliisit lähtee myös autosta ja tilanne muuttuu tuleks poliisit tiputtaa sinua ja soittaa lanssia ett nostaa sut heti ku lanssi on nostanu sut poliisi vie sut vankilaan ja pistää sut linnaan.
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
ihan ok vastaukset kerroppas hieman miksi ei ollut oikein kiinnostusta roolipelata kun sait bännit ihan näin omin sanoin.
 

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
Silloin en tienny yhtä paljon roolipelistä ku nyt ja ku oon saanu vähä kokemusta rp:eheen ni oon huomannu että rooli pelaaminen on oikeesti kivaa ja hauskaa jos sitä oikeesti osaa pelata. Nii sn takia huutelin silloin ett ei kiinostaa roolipeliä ja meni silloin myös vähän hermot siihen tilanteeeen.
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
okei kerrotko hieaman millä servuilla olet saanut lisää kokemusta rp:hen ja miten mitä esim teit kerro pieni kertomus.
 

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
Esim kultarp:llä aloitin siellä ihan tavallisesti työkkäri työllä tein vähä rahaa sillä ostin jonkun auton millä kulkis vähä nopempaa kaupungissa sitte hain poliisiin ja olin poliisissa jonkin verran aikaa ku se servu meni kiinni.

Maaseuturp:llä oon vaa ollu kavereitten kanssa siellä ja pyöriny ja ollaan tehty kaikkee hauskaa.
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
okke mitä mieltä olet metagamingistä kerro 3 erillaista tapaa, miten sitä voi tehdä
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Sinulla on 24 tuntia aikaa vastata, tai hakemuksesi hylätään automaattisesti.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.