Unban hakemus - realonxi - 11000014bb98aef

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

onxii0

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2022
41
24
8
Käyttäjänimi: onxii0

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: realonxi
Steam HexID: 11000014bb98aef
Koska sait bännit: 20 Huhtikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230716655/

Bännien syy: olin samas dcssä vissii koodaajan kaa

Mitä tapahtui? olin liittyny dcsee jossa peliteltii cs kavereide kaa. yhtäkkiä tuli bännit koska dcssä oli tapahtunu jotai modaamista tms. ite en viestejä koskaa lukenu ja en ollu muutenkaa millää tavalla aktiivinen siellä. no yhtäkkiä sitte hoksaan että olen bänneille lentäny vaikka mitään en ole tehny

Miksi näin tapahtui? siksi että olin samassa dcssä modaajan kaa enkä ollu tietone että siellä oli ollu modaaja. ja jos oisin tienny ois pitäny sanoa mutta paha sanoa ku ei tietoa ollu

Miksi luulet saaneesi bannit? koska en ole kertonut admineille että tietty taho modaa jonka takia modaaja on saanu olla servulla ja on voinu pilata muitten peliä. En myöskää ollu asiasta tietonen nii en mahtanu minkään

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? ei se vaikuttanu roolipeliin mitenkää koska en tienny asiasta joten en voinut estää asian tapahtumista

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? en olisi liittynyt tuommoiseen dcseen ja jos oisin tienny oisin kertonut asiasta eteenpäin. pitää seuraavalla kerralla kattoa mihi liittyy

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? en liity turhanpäiväisiin discordeihin ja kerron jos joku koodaa tms että vältytää tämmösiltä

Mitä tuot Farssille? tuon suht aktiivisen pelaajan ja mitä näitä ny on.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Nisbe

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
16 Helmikuu 2021
42
8
10
Unohdetaan hetkeksi se että (väitetysti) et tiennyt että kyseisessä discordissa on informaatiota modaajasta ja bännien kiertämisestä.

"Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? ei se vaikuttanu roolipeliin mitenkää koska en tienny asiasta joten en voinut estää asian tapahtumista"

Toimintasi = Olet DC-kanavalla johon kuuluu henkilö joka modaa palvelimella ja tuo sen ilmeisesti vielä kyseisessä discordissa hyvin ilmi. Oletko siis sitä mieltä että modaaja ei vaikuttanut muiden roolipeliin mitenkään?

Kerrothan minulle myös kattavalla, konkreettisella esimerkillä mitä sinä toisit palvelimelle?
 
Viimeksi muokattu:

onxii0

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2022
41
24
8
kyllähän se modaaja vaikutti paljonkin ja jos oisi ollu mahdollisuus estää tapahtunut, oisin sen tehny mutta kysymys oli että miten minun toiminta vaikutti roolipeliin. Ja siihen vastasin seuraavasti koska se on totta että ei minulla ollut tietoa asiasta jote minun toiminnalla ei oltais voitu estää tapahtunutta. Toisin palvelimelle suht aktiivisen pelaajan joka pelaisi tätä palvelinta. toisin sitä jengirptä ja sitte jotai muuta rptä esim poliisi. Tekisin vaikka ja mitä enkä rikkois sääntöjä ja hankkisin kavereita ja menisin pelaa myös vanhojen kavereiden kaa.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
650
1
291
65
Kuka sinut kutsui porukkaan, keiden kanssa siellä pelasit CS, tuliko mieleen tarkastaa mitä muuta kyseisessä ryhmässä touhuttiin?
 

onxii0

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2022
41
24
8
Tämän kyseisen dcn linkki tuli acabin jengi dcseen, jonka syynä oli että ei lisäillä siihe dcsee ylimääräisiä vaa jos halutaa pelata jotai muuta toisten kaa nii tehdään oma dc. Pelasin cs esimerkiksi sibu, keba, niko, ja joku oli vielä. Kun pelasimme cs niin palvelim oli hyvin alussa joten sillon porukkaa ei ollu paljoa. Porukkaa alkoi tulemaan kokoajan lisää ja siinä vaiheessa en ollut edes enään kiinnostunut palvelimen toiminnasta jne joten en ollu pitkään aikaan lukenut viesrejä jne. Sitte vaa yhtenä päivänä yhtäkkiä tuli bännit ja en tienny miks.
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
325
107
45
kemi
Kerro vähintään viisi hyvää syytä, miksi sinut tulisi päästää takaisin pelaamaan palvelimelle!?

Ja mitä sellaista toisit palvelimelle mitä joku muu ei välttämättä tuo?
 

onxii0

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2022
41
24
8
1: koska olen aktiivinen pelaaja
2: tuon yhden pelaajan servulle lisää
3: tykkään tästä palvelimesta
4: toteutan hyvää roolipeliä
5: koska minulla on halu päästä pelaamaan tänne
tuon palvelimelle minut eli kaikki hyvät sekä huonot puolet joita minusta löytyy. tuon kaiken mitä osaan ja en roolipelissä. tuon hyvän pelitteliän
 

Jabmodes

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
FarssiRP-Taksi Hallinto
Vanhempi jäsen
24 Joulukuu 2023
30
0
8
32
Vetoluola
4: toteutan hyvää roolipeliä

- Kerro 4 hyvää roolipelitilannetta millaisia toisit palvelimelle? ( 2 tilannetta mihin ei liity rikosta )

- Oletko oppinut jotain bännien aikana?
 

onxii0

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2022
41
24
8
esimerkiksi huumeitten myynti, poliisina takaa-ajo, poliisitehtävät ja jengisodat
Olen oppinut sen että pittää olla varovainen mihin discordeihin liittyy ettei tule bännejä. Oppimu myös sen että kannattaa olla asiallisempi muille
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
325
107
45
kemi
esimerkiksi huumeitten myynti, poliisina takaa-ajo, poliisitehtävät ja jengisodat
Olen oppinut sen että pittää olla varovainen mihin discordeihin liittyy ettei tule bännejä. Oppimu myös sen että kannattaa olla asiallisempi muille
Anteeksi vain mutta luitko yhtään ylempänä esitettyä kysymystä?

Sinua pyydettiin esittämään 4kpl, siis neljä hyvää roolipelitilannetta millaisia sinä toisit palvelimelle ja niistä kaksi joihin ei liity rikosta!?

Ja jos tämä (esimerkiksi huumeitten myynti, poliisina takaa-ajo, poliisitehtävät ja jengisodat) on sun vastaus niin alahan kirjotella uusiksi ja kunnolla, kuvailet kutakin tilannetta miten ne etenevät ja miten ne päättyvät!
 

onxii0

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2022
41
24
8
Vittu jaksa kirjottaa tämmöstä paskaa menisit sinäki vitu karvane elämäniloton juoppo töihin vaikka vaihteeksi siitä koneelta mahaa raapimasta. Vitun paska serveri aikuset työttömät ihmiset hakee roolia adminoimalla nuorempia ja tekemällä elämällä yhtään vittu mitää. Vittu mitä säälittävää paskaa menkää vittu vaikka ulos tai tekemää jotai järkevää. toivottavasti teidän kaltasia ihmisiä ei tulisi olemaan enempää mitä nyt jo on. Toivon että tämä vastaukseni on tarpeeksi kattava miksi minut tulisi päästää takaisin. Jos vaikka unohetaan lisäkysymykset ja annatte vaa suoraa ub? Kiitos
 

Jabmodes

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
FarssiRP-Taksi Hallinto
Vanhempi jäsen
24 Joulukuu 2023
30
0
8
32
Vetoluola
Jos me säälittävät,työttömät,elämänilon menettäneet aikuiset ihmiset ei valvottais yhtään mitä tapahtuu niin olisiko servu sitten sinulle mieluisa? Sellaisiakin varmasti löytyy useita.
 

Wilffi

Sus
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
642
174
45
Hakemus hylätty, turhaa sun on hakea unbännejä, jos palvelin on paska.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.