Unban hakemus - Saixx - 110000146b4a70f

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Juuri käim

Uusi käyttäjä
14 Marraskuu 2021
2
0
3
Käyttäjänimi: Juuri käim

Steam nimi: Saixx
Steam HexID: 110000146b4a70f
Koska sait bännit: joskus 2021 en muista tarkkaa päivää

Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199146510095/

Bännien syy: RDM,OOC,FailRP, Alhainen roolipelintaso

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: olin juuri alottanut roolipelaamisen ja tulin testaa farssirp en tiennyt kunnolla sääntöjä olin perseillyt vaikka minulle sanottiin monta kertaa ja rikoin sääntöjä ja sain bännit syystä. lupaan että tämä ei toistu koska mulla on nytten 600h tuntia enemmän kokemusta serveriltä freedomrp on yli 300h ja sitten on bnfin, entine obessive og, entine legionrp ja pelikenttärp ja tiedän säännöt joten en tule enään rikkomaan ja ois kiva päästä pelaa takas.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,214
1
1,112
113
Hei.

Meitä ei kiinnosta mitä olet milläkin jonnerp:llä ja futiskenttärp:llä tehnyt. Ne palvelimet eivät ole mitenkään verrattavissa farssiin.

Aloita kertomalla meille miksi me haluaisimme sinut palvelimelle, kun olet kerran jo mahdollisuuden saanut ja paskonut sen mahdollisuuden päälle lauantain krapularipulit.

Kerro meille mitä palvelimemme hyötyy sinusta, miten tulet tekemään farssin palvelimesta ja yhteisöstä paremman paikan läsnäolollasi ja sen jälkeen voimme harkita sinun päästämistäsi takaisin.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
624
1
284
63
Eiköhän se 24h ole abouttiarallaa jo kulunut, joten hakemus hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.