Unban hakemus - SanttuH - 11000014064646c

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Vinix?

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Heinäkuu 2020
15
0
1
Käyttäjänimi: Vinix?

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: SanttuH
Steam HexID: 11000014064646c
Koska sait bännit: 1 Tammikuu 1970
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/SanttuH/

Bännien syy: Massardm poliisiasemalla (toi aika milloin sain bännit ei välttämättä ole oikea en todellakaan muista tarkkaa aikaa siitä on todella pitkä aika)

Mitä tapahtui? Serveri joutui aikamoiseen lamaan tuolloin ja pelaajat hävisi eikä pelaajia ollut pitkiin aikoihin moti roolipelaamiseen meni kokonaan ja ammuin kaikki asemalle tiedän että olisi pitänyt ampua mielummin vaikka seinää ja ottaa turhaluoti bännit kuin permanent bännit olen aikaisemmin hakenut unbännejä mutta en ole saanut.

Miksi näin tapahtui? Ylemmässä viestissä avasin sitä hieman jo, eli moti tippui roolipelaamiseen ja serverillä ei ollut pelaajia pitkiin aikoihin niin sain tyhmästä päästä idean tappaa kaikki asemalle joka päättyi sitten permanent bänneihin.

Miksi luulet saaneesi bannit? Ihan syystä olen saanut bännit massardm/lastdance.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? kyllähän se vaikutti suuresti harvoin tämmöistä käy ja yleensä kun se tapahtuu se tapahtuu nopeasti ettei kukaan kerkeä reagoimaan ja voisin veikata että useilla on mennyt hieman hermo että joku idiootti tulee ampumaan porukkaa syyttä ja oman vitutuksensa vuoksi.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Sammuttaa pelin ja tulla takaisin silloin kun motivaatio on takaisin.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Olin tuolloin todella nuori olen nykyään kummiskin täysikäinen ja osaan käyttäytyä miten täysikäisen kuuluu joten jos motivaationi nykypäivänä tippuisi osaisin vain poistua palvelimelta ilman mitään lastdanceja.

Mitä tuot Farssille? Hyvän ja aktiivisen roolipelaajan joka osaa sulautua tilanteisiin ja luoda hyviä roolipelitilanteita.

Vapaa sana Tarkistakaa se pv milloin bännit sain siitä ei ole mitään muistikuvaa toi aika oli vaan "about"

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Hakemus hylätty.
Olet itse tietoisesti päättänyt urasi farssilla lähtien pois ovet paukkuen, pidetään siitä kiinni.
Tsemppiä muille palvelimille.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.