Unban hakemus - smorf388nc - 110000141189a48

alluksi

Uusi käyttäjä
22 Joulukuu 2021
3
0
1
Käyttäjänimi: alluksi

Steam nimi: smorf388nc
Steam HexID: 110000141189a48
Koska sait bännit: 26 Joulukuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/bulkkiallu69/

Bännien syy: Rdm ja clog adminin puhuttelusta

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Menin martalle ja joku oli tekemässä vaatteita menin sisään ja sanoin ostaako hän mun pesiksen ei ostanu mietin meenkö hakkaamaan hänet sinne ja sitten ryöstän hänet ja tapoin hänet sinne ja ryöstin lähin pois admini spawnasi minut hänen viereensä ja säikähdin ihan liikaa tuolloin olin vähän avuton rp:n suhteen mutta olem hakenut nyt hyvin kokemusta ja tiedän miten rp:tetään ja kunnolla.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Svimu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Maaliskuu 2020
184
84
28
Moikka,

missä kohtaa ajattelit, että on ok mennä vain hakkaamaan ventovieras henkilö, jos hän ei sinulta jotain halua ostaa? Ajattelutapa tässä on ehkä vähän pielessä, jos heti pitää ajatella henkilön hakkaamista. Admineiden puhuttelusta ei ikinä kannata luikahtaa pois, vaan kuunnella ja omaksua opiksi, mitä sanottavaa heillä on, jotta tilanteet jatkossa voisi hoitaa paremmin.

Kerroit hankkineesi kokemusta ja tiedät jatkossa miten toimia. Oletko millaisilla palvelimilla pelannut, sekä mitä olet niissä tehnyt?

Kerrotko myös, millaista hahmoa aiot pelata, sekä mitä ajattelit palvelimella tehdä?

Lopuksi voisit myös omin sanoin kertoa, mitä RDM ja CLOG tarkoittaa.
 

Fauni

Parratonkaljusetämies
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
11 Marraskuu 2020
109
70
28
33
Oulu
Sinulla on 24h aikaa vastata esitettyihin kysymyksiin tai suljemme tämän hakemuksen hylättynä.