Unban hakemus - soosi123 - 1100001441ec336

soosi123

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Tammikuu 2021
2
0
1
Käyttäjänimi: soosi123

Steam nimi: soosi123
Steam HexID: 1100001441ec336
Koska sait bännit: 15 Kesäkuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199103132470/

Bännien syy: spämmin n sanaa repotteihin.. en muista aikaa koska sain bännit

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: minut ammuttiin ja minulla meni motivaatio kun minua ei nostettu vaikka kuolin ilman syytä ja olisin vain halunnut nostoa ja sitten sain bännit ja nytten haluaisin takasin tänne servulle pelaamaan. ja ei ole tapahtumassa uudelleen koska nytten ei ole muita servereitä missä pelata...

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Jos joku sinut ampuu, niin et ole kuollut "ilman syytä" vaan siihen, että sinut ammuttiin. Roolipelaa tilanne ja jos kyseessä on ollut mielestäsi esim. RDM, niin voit siitä tehdä pelaajareportin. Jos liikut paljon yksin, eikä kukaan näe, että sinulle käy jotain, niin suosittelen myös hankkimaan pelissä tavaran "hätäranneke", jonka avulla voit laittaa itse maasta hälytyksen ensihoidolle (jos ensihoitoa on paikalla).

Sitten pari kysymystä, johon haluaisin sinulta vastauksia:
1. Jos menee moti ja kotona tulee itsekseen sanottua rumia, niin miksi niitä pitää kirjoittaa toisille?
2. Luulitko saavasi apua henkilöltä, jos alat haukkumaan häntä?
3. Kerroit syyn, miksi itse haluat takaisin serverille. Kerro miksi me haluamme sinut takaisin serverille?