Unban hakemus - Sprunkki - 110000117b5df88

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sprunkki

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2019
16
14
3
Käyttäjänimi: Sprunkki

Steam nimi: Sprunkki
Steam HexID: 110000117b5df88
Koska sait bännit: Maaliskuussa en muista päivää
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/sprunkki/

Bännien syy: Massa RDM

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Mitään järkevää selitystähän tälle ei ole. Omaa tyhmyyttäni menin ampumaan poliiseja sanomatta mitään. Kuitekin olimme saaneet muutaman henkilön kanssa kiellon, että emme saa enää harrastaa yhdessä mitään rikollista toimintaa.

Vaihdoin jengiä ja aloitimme heidän kanssa ns. alusta. Keräsimme aseita, rahaa ja tavaraa... Porukalla alkoi moti hiipumaan ja yksi kerrallaan meiltä lähti jengistä jäseniä. Kämppä, jossa säilytimme aseita ratsattiin ja silloin minullekin riitti. Otin karbiinin mukaan ja lähdin etsimään poliiseja joita ampua. Löysin poliiseja ja ammuin heidät sanomatta mitään.

Varmistan ettei näin käy uudelleen niin, että mikäli motivaatio serveriin menee niin otan pienen loman ja katson myöhemmin uudelleen miten jatkan/hoidan tilanteen ilman sääntörikkomuksia. Mikäli huomaan ettei jengi hommat ole enää minun juttuni ja ettei se onnistu, niin jatkan muissa hommissa.
Olisi kivaa päästä taas palvelimelle pelaamaan aktiivisesti.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Sanoit, että olit saanut kavereittesi kanssa kiellon olla harrastamatta mitään rikollista toimintaa. Myöskin bännien taustalla kerrot olevan jotain suuttumusta siihen, että menetit aseita.

Kysymys kuuluu, miksi helvetissä kukaan täysijärkinen ottaisi sinua yhtään millekkään RP palvelimelle noilla krediiteillä?
 

Sprunkki

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2019
16
14
3
Keräsimme tavaraa ja käytimme aikaa siihen todella paljon. Yhtäkkiä menetimme kaiken mitä olimme keränneet. Bonuksena siihen päälle meiltä lähti porukkaa jengistä. Nykyään ei kyllä kiinnostaisi noin paljon, mikäli kamat lähtisi. En pahoittais mieltäni siitä, koska se kuuluu asiaan, että kamaa tulee ja kamaa menee.
En ajatellut ihan loppuun asti tuolloin.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,214
1
1,112
113
Vastatakseni Angellin kysymykseen "miksi helvetissä kukaan täysijärkinen ottaisi sinua yhtään millekkään RP palvelimelle noilla krediiteillä?"

Ei otakkaan.
Teoilla on seuraukset ja nyt on aika kantaa vastuu niistä.

Mikäli ei ole Angellilla lisäkysymyksiä, voinemme siirtää käsiteltyihin?
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Keräsimme tavaraa ja käytimme aikaa siihen todella paljon. Yhtäkkiä menetimme kaiken mitä olimme keränneet. Bonuksena siihen päälle meiltä lähti porukkaa jengistä. Nykyään ei kyllä kiinnostaisi noin paljon, mikäli kamat lähtisi. En pahoittais mieltäni siitä, koska se kuuluu asiaan, että kamaa tulee ja kamaa menee.
En ajatellut ihan loppuun asti tuolloin.
Et selkeästi ymmärtänyt kirjoittamaani kysymystä.

"Kysymys kuuluu, miksi helvetissä kukaan täysijärkinen ottaisi sinua yhtään millekkään RP palvelimelle noilla krediiteillä?"

joten...

Kirjoita minulle 750 sanan essee aiheesta: Ulkopuolisen kanta farssiin palvelimena ja miten farssiRP :n pitäisi kehittyä tulevaisuudessa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.