Unban hakemus - steffe - 110000117861da3

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

steffe

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Joulukuu 2019
21
1
3
Käyttäjänimi: steffe

Steam nimi: steffe
Steam HexID: 110000117861da3
Koska sait bännit: 1 Tammikuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354931107/

Bännien syy: Ei kunnioita omaa henkeään, ei rp:tä, ei vastaa adminin puhutteluun lainkaan ja spedeilee paskalla voice changerilla.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Ensinäkin mulla ei ole mitään saatanan voice changeria. 2 miestä hakkas minut puukolla, sen jälkeen odotin että pääsen teho-osastolle. Admin tulee luokseni yrittää varmaan puhua mutta en kuule häntä, vaikka minulla on voice chat päällä. Yritän puhua adminille mutta hän ei vastaa ja sen jälkeen sain porttikiellot. Aivan turha syy porttikielloille.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

eliel

Ylläpito
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2019
90
23
18
Kaikki muut tilanteessa olleet kuulivat toisensa normaalisti sekä sinut normaalisti, sekä näytit reagoivan siihe mitä sinulle muut puhui.
Äänesi myös kuulosti siltä kuin olisit tehnyt musiikkia easy-tunella tai vastaavalla, eli erittäin paskalta voice changerilta.
Kaksi aseistettua henkilöä myöskin uhkaili sinua ja et reagoinut tilanteeseen mitenkään, mikä toki saattaa johtua omista äänilaitteistasi.
Unbannatty, mut hoida omat asetuksesi kuntoon mikäli aiot RP pelata, jotta pystyt myös kanssavaikuttamaan tilanteissa, sekä korjaa mikkisi jotta se ei kuulostaa 5v robotilta joka opettelee puhumaan.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.