Unban hakemus - stimbe82 - 11000013fff1d8d

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

stimbe82

Uusi käyttäjä
4 Lokakuu 2022
15
0
1
Käyttäjänimi: stimbe82

Steam nimi: stimbe82
Steam HexID: 11000013fff1d8d
Koska sait bännit: 24 Lokakuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199033949581

Bännien syy: poistuin kesken tilanteen enkä palannut jatkamaan tilannetta eli clog

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: joo elikkäs olin poistunu kesken tilanteen vitutuksen takia ja mua yritettiin kehottaa palamaan tilanteeseen mutta en palannut joka kaduttaa mutta en sillon miettiny asioita kunnolla ja varmistan ettei nii käy uudelleen sillä että pysyn tilanteen loppuun saakka ja jos teen saman nii palaanj tilanteeseen mukisematta ja hoidan loppuun koska en haluu enää bännejä ja en haluu muille huonoa peli kokemusta

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Käyttäjänimi: stimbe82

Steam nimi: stimbe82
Steam HexID: 11000013fff1d8d
Koska sait bännit: 24 Lokakuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199033949581

Bännien syy: poistuin kesken tilanteen enkä palannut jatkamaan tilannetta eli clog

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: joo elikkäs olin poistunu kesken tilanteen vitutuksen takia ja mua yritettiin kehottaa palamaan tilanteeseen mutta en palannut joka kaduttaa mutta en sillon miettiny asioita kunnolla ja varmistan ettei nii käy uudelleen sillä että pysyn tilanteen loppuun saakka ja jos teen saman nii palaanj tilanteeseen mukisematta ja hoidan loppuun koska en haluu enää bännejä ja en haluu muille huonoa peli kokemusta

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
No tuo nyt on kyllä ihan paskaa. Miten pystyt varmistamaan, että näin ei käy enää uudelleen jos näin jo kerran on käynyt :D Ihan huuhaata yrittää selittää tuollaista. Ainoa positiivinen asia mitä tästä jäi käteen on että et halua muille huonoa pelikokemusta. No mutta, sehän on jo kunnossa, koska olet bänneillä. Kannattanee nyt varmasti miettiä tilanteesi uudestaan ja myydä itsesi takaisin. Minkä ihmeen takia ketään järkevää adminia kiinnostaisi ottaa riski sinun kanssasi, olet luottamuksen jo karran menettänyt.
 

stimbe82

Uusi käyttäjä
4 Lokakuu 2022
15
0
1
Pystyn varmistaa sen sillä et haluun olla servulle en haluu muille huonoo kokemusta ja otin opikseni siitä et tein sen virheen ymmärrän kuitenki ettette luota siihen ja haluisin tehä parhaani ja osottaa sen luoton teille ja en oo mikään paras kirjottelee mitään ja joo tein sen virheen ja ymmärrän mitä siit seuras ja kadun aivan saatanasti sitä
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
586
295
63
www.twitch.tv
Tämä "myyntipuheesi" ei onnistunut nyt vakuuttamaan ainakaan minua. Kokeiles vielä kerran uudelleen.
 

stimbe82

Uusi käyttäjä
4 Lokakuu 2022
15
0
1
Joo mä ymmärrän ettei se vakuuta ku mä en oo mikään hyvä kirjottaa ja ymmärrän sen että tein väärin ja kadun sitä en sillon miettiny ja sen jälkeen olin silleen et ois vaa pitäny palata siihen tilanteeseen tai olla lähtemättä siitä tilanteesta joo kärsin rangaistuksen siitä ja ymmärrän mitä se voi saada aikaa ja oon pahoillani mitä tein ja jos aiheutin huonoa pelikokemusta muille en haluu tehä enää samaa ku en haluu aiheuttaa muille huonoa pelikokemusta ja viihdyin farssilla sen takka kadun aivan saatanasti sitä miks lähin siitä tilanteesta enkä miettiny loppuun asti ymmärrän et tein väärin enkä enää haluu toistaa samaa virhettä jos pääsen farssille takasi ku sit tiiän et sen jälkeen en enää ainakaan pääse.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.