Unban hakemus - stimbe82 - 11000013fff1d8d

stimbe82

Uusi käyttäjä
4 Lokakuu 2022
15
0
1
Käyttäjänimi: stimbe82

Steam nimi: stimbe82
Steam HexID: 11000013fff1d8d
Koska sait bännit: 24 Lokakuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199033949581

Bännien syy: tilanteesta poistuminen enkä palannut siihen eli clog

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Joo siis olin soittanu tyypille et tulee työntää bensikselle ja sit se alko osottaa aseel ja aiko viiä jonnekki. Tiesin kenen takii ja siinä kohtaa rupes vituttaa ja masentaa ja totesin lopuks et anteeks et mä en vaan pysty ja poistuin. Ymmärrän että se on väärin eikä sellasta kattella siellä ja oon erittäin pahoillani siitä jos pilasin joidenki rp kokemuksen. Ja se miten varmistan että samaa ei tuu tapahtumaan on sillä että jos saan vielä mahollisuuden nii pidän siitä mahollisuudesta erittäin kovasti kiinni ku tiiän että sen mahollisuuden jälkeen jos teen saman virheen nii tiiän ettei mul oo enää mitään pääsyä servulle. Vaikka olis kuinka hyvä hakemus.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,214
1
1,112
113
Hei.

Kerros nyt, mikä siinä rupesi vituttamaan ja masentamaan?
Miten vältät jatkossa sen, ettei sinua rupea vituttamaan ja masentamaan mahdolliset roolipelitilanteet?

Palvelinhan on roolipelipalvelin kaikessa sen merkityksessä, niin lainkuuliaisessa kuin laittomassa. Mikäli et ole kykeneväinen ottamaan osaa KAIKKIIN mahdollisiin tilanteisiin, ei roolipelipalvelin ole sinulle oikea paikka.

Kerro jotain konkreettista, eikä tyhjiä lupauksia siitä, miten hoidat asiat jatkossa.
 

stimbe82

Uusi käyttäjä
4 Lokakuu 2022
15
0
1
No mulla oli se päivä menny aikalailla päin vittua nii ei pää hirveesti kestäny ja tein sen virheen etten poistunu palvelimelta ajoissa. Ja vältän jatkossa sen sillä etten tule huonoina päivinä palvelimelle vaan sitten kun on parempi olla. Ja teen kaikkeni et saan pysyttyä siellä.
 

Supatsup

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
111
47
28
Kiitos, olet juuri kertonut oikean tavan toimia.

Kertoisitko vielä miten pelaisit tilanteen, missä sinulla menee hermot ja meinaa lähteä niinsanotusti kulettaan.
 

stimbe82

Uusi käyttäjä
4 Lokakuu 2022
15
0
1
Pelaisin sen sillä tavalla että aluks rauhottelen itteäni en poistu servulta vaan aion hoitaa tilanteen loppuun koska en halua muille paskaa pelikokemusta. Ja tilanteen jälkeen kun kaikki on ohi ja rauhallista niin poistun.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
624
1
284
63
Minkä tyyliset tilanteet ottavat/ottaisivat sinua eniten pannuun?

Entä minkä tyylisiä tilanteita puolestaan palavasti haluaisit päästä pelaamaan läpi?
 

stimbe82

Uusi käyttäjä
4 Lokakuu 2022
15
0
1
Eniten varmaan tilanne missä ei usko totuutta muuta ku sen jälkee ku joku muu sano sen mutta nekään ei nii pahasti et muuten ei oo ja haluisin päästä takasin tilanteisiin kavereitten kanssa
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
624
1
284
63
Miten käyttäytyisit seuraavissa tilanteissa?

- Lasetat menemään 300 km/h ja lipsautat auton puskaan?
- Shakkikenkä alkaa hakata sinua unicornin viereisellä vaatekupalla puhumatta mitään?
- Myyt autoa jollekulle, ja auton omistajanvaihdon tapahduttua tämä päättääkin jättää maksamatta sinulle?
- Olet ryöstänyt korukaupan ja poliisit eivät nähneet minne pakenit?
- Tiput yksin vuorenrinteellä kiipeillessäsi ja kuolet?
- Löydät kadulta ruumiin?
 

stimbe82

Uusi käyttäjä
4 Lokakuu 2022
15
0
1
-jään paikalleni ja soitan hinauksen koska autolla ei siitä liikuta minnekkään ja pelaan vähän loukkaantunutta enkä lähde heti liikkeelle
-ilmotan ylläpidolle et mut hakattiin vaatekaupalla ja hakkaajalla oli shakkikengät eikä puhunut yhtään mitään
-ilmoitan ylläpidolle mutta itse tekisin silleen että maksu ekana sitten auto
-pakitan taaksepäin jotta poliisit näkisivät ja sitten jatkuu takaa ajo ja jos pääsen karkuun nii en vaiha heti autoa tai asua
-en lähde servulta vaan odotan sen ajan että päädyn teholle
-soitan ensihoidolle ja poliisille ja yritän auttaa