Unban hakemus - sukat - 11000013ec751a7

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kimmokuu

Uusi käyttäjä
19 Maaliskuu 2021
11
0
1
Käyttäjänimi: kimmokuu

Steam nimi: sukat
Steam HexID: 11000013ec751a7
Koska sait bännit: 22 Huhtikuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013515687/

Bännien syy: Alotusraha abuse

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Yritin päästä Farssiin pelaamaan pitkästä aikaa, mutta en päässyt kun olin saanu bännit joista en ite ees tienny.
Viime vuonna mun veli ja mää pelattiin rp:tä samalla koneella ja samalla käyttäjällä, kun hänellä ei ollut konetta ja hänen kaverit pelasivat rp:tä. oli kuulemma kaverinsa kanssa pelannut Farssilla ja sitten kun oli rahanpuute niin alko abusaamaan alotusrahaa. Vakuutan että tämä ei toistu kun veli on saanut jo oman koneen ja pelaa sillä.
Voitte kysyä tästä vielä niin vastailen. Haluaisin tulla pelaamaan kun kaverit sano että Farssi on Hyvä serveri taas ja motivaatiota olis.
En tarkkaan tiiä millon oon ne bännit saanu mutta kuulemma viime kevään tai kesän aikaan.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

svedu

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Taksi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
27 Toukokuu 2019
591
107
43
Hylätty! Emme kaipaa abusajia palvelimelle.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.