Unban hakemus - suola - steam:110000147e15b97

MahapöydälMikael

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
15 Syyskuu 2021
63
11
8
Käyttäjänimi: MahapöydälMikael

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: suola
Steam HexID: steam:110000147e15b97
Koska sait bännit: 23 Toukokuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199166217111/

Bännien syy: Sääntö 1.13 - Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi.

Mitä tapahtui? Olin liittynyt discord palvelimelle missä oltiin puhuttu koodauksesta ja en ollut lukenut palvelimen viesteja joten en ollut ajan tasalla mitä siellä puhuttiin.

Miksi näin tapahtui? Menin väärälle discord palvelimelle, Tämä oli virhe.

Miksi luulet saaneesi bannit? Pelasin väärässä porukassa ja en ilmoittanut että discord palvelimella puhuttiin koodaamisesta.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Serverille pääsi modaaja koska en ollut huomioinut viestejä missä puhuttiin koodaamisesta.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Oisin jättänyt menemättä kokonaan kyseiselle discord serverille tai oisin lukenut discord serverin viestejä ja ilmoittanut niistä admineille.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? En liity vastaaville discord servereille uudestaan ja jos saan tietää että joku koodaa ilmoitan adminille heti.

Mitä tuot Farssille? Yhden aktiivisen pelaajan lisää.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

huoppis

Hökäle
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
99
38
18
Nokian perämettä
Hei! Toistelet pitkälti samoja vastauksia, kuin kaikki muutkin samassa discordissa olleet.
Minua kiinnostaisi kuulla, Miksi alunperin liityit kyseiselle palvelimelle, ja onko sinulla jotain annettavaa meille, joka saisi meidät harkitsemaan sinun takaisin päästämistä edes hitusen enemmän.
 

MahapöydälMikael

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
15 Syyskuu 2021
63
11
8
Moi! Liityin kyseiselle discord palvelimelle sen takia että siellä oli peliseuraa ja minut sinne pyydettiin. Tulisin palvelimelle paremmalla asenteella ja tekisin parhaani että tilanteista tulisi hyviä.
 

Jerppa_XD

Uusi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Yellow Jack
FarssiRP-Yellow Jack Hallinto
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2022
13
2
3
Moi! Rupeatko pelaamaan samassa porukassa, jos päätämme päästää sinut takaisin palvelimelle? Kerro minulle muutama esimerkki siitä, mitä meinasit ruveta tekemään palvelimella.
 

MahapöydälMikael

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
15 Syyskuu 2021
63
11
8
Moi! Rupeatko pelaamaan samassa porukassa, jos päätämme päästää sinut takaisin palvelimelle? Kerro minulle muutama esimerkki siitä, mitä meinasit ruveta tekemään palvelimella.
Moro en aio liittyä samaan porukkaan jengi hommissa tai ylipäätään rikollisuus jutuissa. Jos pääsen takas palvelimelle niin ajattelin poliisin hommia tehdä ja päähahmolla ajattelin hakea esimerkiksi mekaanikoille tai bennysille ja ihan vaan hengailla.
 

D4ntt3

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2020
50
13
8
Iisalmi
Hei.

Minua kiinnostaisi tietää, minkätakia sinulla kesti näinkin pitkään hakea unbannit farssille takaisin?
Mitenkä saisit meidät vakuuttumaan siihen, että et palaa entiseen peliporukkaan?
 

MahapöydälMikael

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
15 Syyskuu 2021
63
11
8
Hei.

Minua kiinnostaisi tietää, minkätakia sinulla kesti näinkin pitkään hakea unbannit farssille takaisin?
Mitenkä saisit meidät vakuuttumaan siihen, että et palaa entiseen peliporukkaan?
Moro.


En ole hakenut aikasemmin unbanneja koska on ollut motivaatio hukassa koko rpstä olen tähän asti pitänyt taukoa ja nyt on taas intoa ja ihan uusi asenne.

En ajatellut jengi hommia edes aloittaa aineskaan heti ja kun edellissessä porukassa pelailtiin niin aina oli joku rike tehtynä tai muuten joku ongelma ja sitä ei jaksa. En jaksa sitä jatkuvaa ampumista mitä viime porukassa oli joten en aijo palata samaan porkukkaan ketä acab jengissä oli.