Unban hakemus - TAKKE16 - 11000011b7f2298

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

PETEKARVONEN

Uusi käyttäjä
4 Tammikuu 2020
15
3
3
24
Parola
Käyttäjänimi: PETEKARVONEN

Steam nimi: TAKKE16
Steam HexID: 11000011b7f2298
Koska sait bännit: 4 Tammikuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198421582488

Bännien syy: Syy: Yleinen perseily loppuu nyt.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Minä perseilin aika paljon kun en tajunnut heti miten siellä pelataan mutta nyt tiedän ja olen lukenyt sännöt. Jos saan bannit pois pelaisin kunnon ÄRPEETÄ! Ja en perseilisi yhtään. Farssi rp on paras servu ikinä!
Haluaisin päästä pelaamaan Ärpeetä farssiin takaisin!

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Selventäisitkö minulle mitä on kunnon RP? Jos Farssi on paras servu ikinä, minkä takia tajusit sen vasta bannien jälkeen? Miten voit vakuuttaa meille että pystyisit palvelimella pelaamaan mitään muuta kuin perseilijää? Millaista hahmoa aikoisit alkaa pelaamaan jos joskus palvelimelle takaisin pääset?
 

PETEKARVONEN

Uusi käyttäjä
4 Tammikuu 2020
15
3
3
24
Parola
Haluaisin kehittää pientä rikollis hahmoa. Ja olen lukenut säännöt kaikki hyvin nyt ja jos pääsen takaisin en enään ikinä perseilisi vaan alkaisin kehittä mään hahmoa. Haluaisin saada vielä yhden mahdollisuuden
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Vastaisitko kaikkiin edellisiin kysymyksiin kattavastI? Yksi lause ei riitä. Mistä tämä yhtäkkinen motivaatio kunnon roolipelaamiselle kasvoi heti bannien jälkeen? Minkä takia halusit ensiksi perseillä?
 

PETEKARVONEN

Uusi käyttäjä
4 Tammikuu 2020
15
3
3
24
Parola
Aluksi perseilin siksi kun en tiennyt miten pääsee alkuun hyvin ja meni alussa pikkasen liian kovaa ja en tajunnut kun yksi mies sanoi minulle että tule auton kyytiin sen jälkeen sainkin bannit. Motivaatio tuli kun aloin pääsemään alkuun, mutta sit sain heti bannit. Haluaisin päästä pelaamaan ärpeetä koska se on vaan parasta kun voi heittää vähä läppää ja
eläytyä tilanteeseen ja muutama kaveri pelaa farssis.
Ja on kivaa kun voi melkein tehdä minkä hahmon haluaa melkein mielikuvitus on rajana !
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Miten voit vakuuttaa meidät siitä, että heti palvelimelle palaamisen jälkeen sinulla ei taas ala menemään "pikkasen liian kovaa" ja rupeat vaan perseilemään. Harrastit sitä kuitenkin varoituksista huolimatta.
 

PETEKARVONEN

Uusi käyttäjä
4 Tammikuu 2020
15
3
3
24
Parola
Koska minua kaduttaa mitä olen tehnyt. Ja en enään perseile koska olen lukenut säännöt hyvin! Ja en halua enään pelleillä suomen parhaimmalla ärpee servulla koska en enään ikänä halua pelata huonoa ärpeetä ja enkä enään ikinä halua bannejä !
Ja nyt olen päässyt alkuun ärpeessä niin tiedän säännöt ja miten ärpeetä kuuluu pelata. Haluaisin tällä hetkellä mennä duuniin sitten kehittää hahmoa ja päästä pelaamaan kunnon ärpeetä. Alussa oli vaikea päästä alkuun kun en tiennyt kunnolla mitään mutta nyt tiedän hyvin miten ärpeetä pelataan kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Miten RP:tä pelataan kunnolla? Kertoisitko minulle sinun suunnitteilla olevan hahmosi taustoja ja millaisia käyttäytymismalleja sillä tulee olemaan?
 

PETEKARVONEN

Uusi käyttäjä
4 Tammikuu 2020
15
3
3
24
Parola
Eläydytään rooliin/tilanteeseen ja toimitaan tilanteen mukaan. Esim jos joku ryöstää sinut niin tottelet häntä etkä lähde pinkomaan, paitsi jos on yksi ihminen niin saat puolustautua muuten et ryöstö tilanteessa. Jos poliisi sanoo sinulle mene auton kyytiin tottelet häntä ja menet kyytiin.
Normaali 21-Vuotias mies joka ei käytä hienoja vaatteita.
Käyttäytyy hienosti ja rauhallisesti joka miettii mitä tekee ja välillä pitää hauskaa.
Ja hän on kalastaja ja myöhemmin siirtyy toisiin hommiin.
 
Viimeksi muokattu:

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Jos sinut päästetään takaisin kaupunkiin, millaista kontenttia aiot tuoda kaupungille mitä siellä ei jo ole?
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Vastaa huomattavasti kattavamin kuin yhdellä lauseella.



Jos sinut päästetään takaisin kaupunkiin, millaista kontenttia aiot tuoda kaupungille mitä siellä ei jo ole?
 

PETEKARVONEN

Uusi käyttäjä
4 Tammikuu 2020
15
3
3
24
Parola
Toisin hauskaa kontettia servulle ja hauskaa ärpeetäkin ja reheellisyyttä. Ja vähän rikollisuutta mutta rehellistä. Minun mielestä servulla ei ole kunnolla rehillisyyttä joten toisin rehellisyyttä servulle. Ja en toisi fail ärpeetä ollenkaan!
Toivoisin että saisin vielä yhden mahdollisuuden !
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Kerro minulle 6 TODELLA hyvää syytä minkä takia juuri sinun pitäisi saada unbannit? Muista vastata kattavasti, koska tämä on viimeinen kysymys mitä sinulle esitän. Jos yksikin syy on vain yhden sanan mittainen, voit olettaa että se ei vaikuta positiivisesti unbanhakemuksesi käsittelyssä. Jos yksikin syy puuttuu se ei todellakaan vaikuta positiivisesti tämän käsittelyssä.
 

PETEKARVONEN

Uusi käyttäjä
4 Tammikuu 2020
15
3
3
24
Parola
1. Loisin hyviä ärpeetilanteita servulla. 2 Lupaan olla nätisti servulla enkä perseile enään ollenkaan. 3 Haluan kehittyä vielä paljon ärpee pelaamisesta että olisin vielä parempi ärpeettäjä. 4. Haluan tutustua pelaajiin ärpeessä ja luoda kontaktejä ärpeessä. 5 Saisitte aktiivisen pelaajan teidän serverille joka tietää säännöt! 6 Olen innokas pelaamaan ärpeetä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.