Unban hakemus - tatu - 11000013ebf2d3c

Tatutz

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Yellow Jack
16 Heinäkuu 2022
9
1
3
Käyttäjänimi: Tatutz

Steam nimi: tatu
Steam HexID: 11000013ebf2d3c
Koska sait bännit: 7 Maaliskuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/focusbytheway/

Bännien syy: CLOG Kesken tilanteen, Laskeutunut kopterilla lentokentälle ja poliisit olleet menossa jututtaan niin päättänyt poistua palvelimelta.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Tilanne omasta kuvakulmasta meni tällä tavalla : Laskeuduin keskimaalle -> samalla sekunnilla kun sain palautettua helikopterini lähdin serveriltä kiireessä (literally samalla sekunnilla) -> Poliisit oli vissiin tulossa jututtamaan mutta poliiseja en ehtinyt nähdä kiireessä enkä olettanut, että olin tehnyt mitään rikollista toimintaa josta poliisit voisivat tulla jututtamaan -> Serveriltä lähdettyäni lähdin n. 2h kokonaan pois koneelta enkä nähnyt discordia missä minua huhuiltiin takaisin. Samanlaisen tilanteen ensikerralla voin välttää tarkkailemalla ympäristöä ennen kuin lähden serveriltä tai jos vain mahdollista niin menemättä hopussa serverille. Mielestäni koen tämän bännin "false bänniksi" jos niin voi sanoa. Tiedän, että toimin hiukan typerästi lähtemällä hopulla serveriltä mutta toivoisin, että pääsisin jälleen pelaamaan mahtavalle roolipeli palvelimellenne. Yst terv Tatu

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
223
61
28
lahti
heipä hei selitä seuraavat väitteet
clog
rdm
sekä perustele hieman väitettäsi falsebänneistä

Tatutz

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Yellow Jack
16 Heinäkuu 2022
9
1
3
heipä hei selitä seuraavat väitteet
clog
rdm
sekä perustele hieman väitettäsi falsebänneistä
RDM = Random death matching, joka tarkoittaa sitä, että ilman roolipelillistä syytä päätät vaan jostakin kumman syystä tappaa jonkun henkilön.
CLOG= Combatlog. Combatlog tarkoittaa sitä, että lähdet kesken aktiivisen roolipeli tilanteen palvelimelta.
Minulle tämä bänni vaikutti falsebännille mutta ymmärrän sen faktan, että tehän sitä ette voi tietää clogasinko vai

enkö. Ymmärrän erittäin hyvin, että kyseinen tilanne on admineille erittäin hankala ja monimutkainen. Uskoisin, että admineita saattaisi hyödyttää tilanteen analysointiin clippi mitä mielestäni ei ole missään kohdassa näytetty.