Unban hakemus - TEPPO - 110000134D63411

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Teppo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Lokakuu 2019
14
3
3
Käyttäjänimi: Teppo

Steam nimi: TEPPO
Steam HexID: 110000134D63411
Koska sait bännit: 20 Lokakuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198846718993/

Bännien syy: RDM - Hakkaa muita pelaajia + Ei vaihda aloitusvaatteita vaikka varoitettiin kickillä + Äänilaitteisto ei ole kunnossa varoituksesta huolimatta

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: olin uusi serverillä ja en ollut lukenut sääntöjä ja en ollut laittanut äänen toistoa kuntoon sain ensin kickit ja en lukenut sitä mitä siinä luki no menin jonkun kyytiin ja mentiin johonkin paikkaan missä oli toisia tyyppejä ja löin vahingossa toista tyyppiä. PS olen pelannut nyt muilla seervuilla joku 400 tuntia niin enköhän mä osaa laittaa kaikki kuntoon ja vaatteet myös

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Teppo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Lokakuu 2019
14
3
3
Tarkoittaa sitä että tappaa jonkun ilman syytä, mutta en tappanut sitä vaan löin sitä vahingossa
 

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Tarkoittaa sitä että tappaa jonkun ilman syytä, mutta en tappanut sitä vaan löin sitä vahingossa
Pitäisikkö Teppo hyvä käydä uudelleen opiskelemassa mitä tarkoittaa RDM. RDM tarkoittaa kaikkea tapahtuvaa väkivaltaa ilman syytä tai ilman että tekee asiaa selväksi toiselle osapuolelle mitä on tapahtumassa. Eli myös se että alat hakkaamaan ihmisiä ilman mitään syytä vaikka he eivät "kuolisi" on RDM.
 

Teppo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Lokakuu 2019
14
3
3
nii mutta se oli täys vahinko että löin sitä ja se oli yksi lyönti
 

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Ensinnäkin yksikin lyönti määritellään RDM jos et ole tehnyt RP:ssä selväksi että aiot lyödä. Silloin jos se on vahinko niin kerrot heti tämän tapahduttua että nyt oli vahinko ja pyydät anteeksi ja toivot että toinen osapuoli hyväksyy tämän anteeksipyynnön koska siinä vaiheessa lyöjällä on täysi oikeus puolustautua.

Ja kuten huomaat itsekkin niin Se pelkkä lyonti ei ole se syy sille bannille vaan: "RDM - Hakkaa muita pelaajia + Ei vaihda aloitusvaatteita vaikka varoitettiin kickillä + Äänilaitteisto ei ole kunnossa varoituksesta huolimatta "

Miksi et vaihtanut aloitusvaateita vaikka sinua on ohjeistettu näin tekemään? Ja miksi et korjannut äänilaitteitasi ennen kuin palasit palvelimelle?
 

Teppo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Lokakuu 2019
14
3
3
Kun en lukenut vahingossa sitä kickin syytä ja olin sanomassa heti anteeksi mutta ne ei kuulu mua ja en kuullut niitä ja oisin kyllä vaihtanut ne vaatteet mutta menin sen yhen jätkän kyytii ja siitä äänen toistosta en tienny mistä se piti tehä ja nyt tiedän, ja ois kyl kiva saada un bannit ku olin 10min servulle ja heti bannit
 
Viimeksi muokattu:

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Perustele minulle miksi juuri sinut täytyy unbannata ja päästää pelaamaan meidän palvelimelle? Mitä me hyödymme sinun unbannista?
 

Teppo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Lokakuu 2019
14
3
3
Koska nyt osaan rpeettää hyvin ja ois kiva saada teidän palvelimelta kokemusta lisää koska mun mielestä farssilla ois yhtä kivaa rpeettää kuin muilla palvelimilla ja kyllä musta tuntuu se ettei mua ihan heti bannata farssilta kun osaan tehdä kaikki perus jutut
 
Viimeksi muokattu:

Teppo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Lokakuu 2019
14
3
3
Että etten enään lyö toisia ilman syytä jos lyön esim refleksillä niin sanon heti ja pyydän anteeksi siltä henkilöltä ketä vahingossa löin ja muistan pistää äänilaitteiston kuntoon että pystyn puhua muille kaupunkilaisillle ja käyn heti vaihtamassa aloitus vaatteet ettei siitä tarvitse varoittaa enään
 
Viimeksi muokattu:

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Annan sinulle mahdollisuuden.

Ennen palvelimelle tuloa, lue ajatuksella säännöt läpi. Ensikerralla unbanneja ei tule näin helposti.

Oikein loistavaa uuttavuotta!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.