Unban hakemus - THC_Banaani - 76561198053525513

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

reininristo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
18 Joulukuu 2019
10
1
3
Käyttäjänimi: reininristo

Steam nimi: THC_Banaani
Steam HexID: 76561198053525513
Koska sait bännit: 18 Joulukuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198053525513

Bännien syy: VDM sairaalan edessä. Tämän jälkeen lukuisia FailRP tilanteita. mm. lensi autosta ulos kovassa vauhdissa mutta tämän jälkeen matka jatkui uudella varastetulla autolla niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Hyppi hyppyristä myös autolla.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Ajoin pakoon kahta miestä ja lensin ulos autostani joka meni rikki. Olin niin adrenaliinin vaikutuksessa että unohdin ihan kokonaan että pelaan rp. Tajusin asian liian myöhään. Hyppyristä ajoa luulin että kukaan ei nähnyt.. Nämä kaikki asiat tapahtui siis 1min sisällä. Nämä ei tule toistumaan koska haluan pelata serverillänne ja lupaan paranntaa tapani.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Onko sinun mielestäsi oikein FailRP:ttää hyppimällä autolla hyppyristä jos kukaan ei nää?
Haluaisitko myös perustella minulle miksi ajoit ihmisten yli punaisella pakettiautolla sairaalan vieressä? Ja miksi ajattelit että se on ok?
 
  • Like
Reaktiot: Kuutti

reininristo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
18 Joulukuu 2019
10
1
3
''Onko sinun mielestäsi oikein FailRP:ttää hyppimällä autolla hyppyristä jos kukaan ei nää? ''
-Ei ole tämän kyseisen pelin mukaista toimintaa, joka oli minun virheeni mikä ei tule toistumaan. (käsi pystyyn virheen merkiksi)

''Haluaisitko myös perustella minulle miksi ajoit ihmisten yli punaisella pakettiautolla sairaalan vieressä? Ja miksi ajattelit että se on ok?''
- Yliajo oli todella puhdas vahinko johon en kerennyt reagoimaan ajoissa kun ihmiset olivat maassa ja kyykyssä keskellä tietä. Pelasin tilanteen loppuun (rp) ja pakenin paikalta.. En tekisi niin tahallaan.
 

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Kuinka toimisit jatkossa tilanteessa jossa lennät kovassa vauhdissa ulos autostasi ja oletetaan että selviät kuten selvisit viimeksi? Jatkatko matkaa vai miten toimit?
 

reininristo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
18 Joulukuu 2019
10
1
3
Ensi kerralla pelaisin rp tilanteen mukaisesti eli jäisin maahan makaamaan ja odottamaan ensihoidon saapumista paikalle. Olen oppinut virheestäni eikä tämä toistu!
 

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Haluatko vielä selittää minulle omilla sanoillasi että mitä tarkoittaa FailRP?
 

reininristo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
18 Joulukuu 2019
10
1
3
FailRP eli epäonnistunut roolipelaaminen.

Täydellinen esimerkki tästä on minun toimintani pelissä. Eli ei pelaa roolin mukana miten kuuluisi. Tässä pelissä kuitenkin jäljitellään "todellisuutta" tai miten toimia kuten tilanteessa aivan jokaisessa toimisi kun näyttelee pelin mukana ja mukautuu peliin.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
939
173
43
Kuinka varmistat jatkossa että ymmärrät tilanteessa että pelaat rp:tä etkä onlinea? Kerro omin sanoin, mitä tarkoittaa VDM.
 

reininristo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
18 Joulukuu 2019
10
1
3
Jatkossa pelaan aina rp serverillä kuten siellä kuuluu. Haluan jatkaa pelaamista teidän serverillä ja aion käyttäytyä sen mukaisesti jatkossa aina.

VDM eli Ajoneuvolla tappaminen. Esim henkilö ajaa toisen henkilön päältä tai tönäisee tätä autolla.

Lupaan jatkaa pelaamista kunniallisesti teidän serverillä mikäli saan toisen mahdollisuuden. Olen oppinut tästä virheestäni.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Oikein loistavaa jouluaatto aamua. Joulun kunniaksi olen päättänyt armahtaa sinut.

Ennen palvelimelle tuloa, kertaa säännöt ja varmista ettei vastaava käytös enää toistu.

Tervetuloa takaisin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.