Unban hakemus - tossaja - steam:110000134cbd7a9

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

aadube

Uusi käyttäjä
13 Marraskuu 2022
1
0
1
Käyttäjänimi: aadube

Steam nimi: tossaja
Steam HexID: steam:110000134cbd7a9
Koska sait bännit: 15 Helmikuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/Nestooria/

Bännien syy: Metagame: Hahmosi eivät saa olla mitenkään toisiinsa kytköksissä.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Elikkä siis hahmoni kuoli yhdessä RP-tilanteessa ja en muistanut sitä että ei saa luoda saman sukuista hahmoa (metagame syistä) toki hommahan oli minun oma virheeni koska en ollut sisäistänyt sääntöjä kunnolla. Olen myös farssilla saanut aikasemmin varoituksia joista olen hyvin pahoillani. Haluisin saada vielä yhen yrityksen farssin ylläpidolta ja sisäistää säännöt kunnolla. Olen pahoillani tapahtuneesta onneksi kumminkaan mitään maailman suurinta metagamea ei tapahtunut kun hahmollani pelasin. Olen pahoillani lupaan parantaa tapani ja ensikerralla luon täysin uuden hahmon joka ei ole millään tavalla sukua minun aikaisemmille hahmoille. Ja anteeksi myös aikasempi käytös teitä kohtaan lupaan parantaa tapani. Kiitos!

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,213
1
1,113
113
Hei.

Kerrataanpa sinulle vielä kertaalleen sinun historiasi palvelimella ja se syy, miksi sinut on bannittu.
Bannin syy on metagaming. Olit siirtänyt 777 eli lakritsi_ kanssa tavaroita kuolleilta hahmoilta uusille hahmoille. Tämähän on pahin mahdollinen metagaming mitä voit tehdä.

Tämän lisäksi sinulla on toinen metagaming-varoitus x2 (laiton radio), failrp-varoitus ja rdm-varoitus.

Kertoisitko ystävällisesti meille miksi me palvelimena haluaisimme sinut takaisin, kun selvästi sinua ei säännöt ole kiinnostaneet vittuakaan.
 

Vilzyy

hemosöpökissa
CS:GO Ylläpito
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS Hallinto
FarssiRP-BENNYS
22 Huhtikuu 2019
146
49
28
Sinulla on 24h aikaa vastata edellä esitettyihin kysymyksiin kattavasti, tai hylkäämme hakemuksesi automaattisesti.
 

Vilzyy

hemosöpökissa
CS:GO Ylläpito
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS Hallinto
FarssiRP-BENNYS
22 Huhtikuu 2019
146
49
28
Status
Ei avoinna uusille viesteille.