Unban hakemus - VeetiX - 110000135fe393d

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

VeetiX

Uusi käyttäjä
11 Elokuu 2019
8
1
3
Käyttäjänimi: VeetiX

Steam nimi: okhe
Steam HexID: 110000135fe393d
Koska sait bännit: En muista mutta ainakin marras-lokakuussa
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198866118973

Bännien syy: VDM. Myöntänyt ajaneensa toisten yli tarkoituksella sairaalan edustavalla.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Elikkäs olin sairaalalla ja minua alettiin lyödä joten otin auton ja ajoin ympyrää samalla osueni muihin. Joku poliisi tuli hakemaan minut ja sanoi, että pääsen varoituksella mutta sitten sain bännit. Niin ei tule käymään kun vain seuraan sääntöjä enkä tee mitään tyhmää.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Hei! Kerrotko minulle vielä omin sanoin, mitä vdm tarkoittaa?

Entä miten toimisit jatkossa vastaavanlaisessa tilanteessa, mikäli hyväksymme hakemuksesi?
 

VeetiX

Uusi käyttäjä
11 Elokuu 2019
8
1
3
Vdm tarkoittaa ajoneuvolla päälleajoa joka ei ole sallittua ja jota kuitenkin tein.
Jatkossa en ajaisi kenenkään yli tai rikkoisi sääntöjä, jos päädyn samanlaiseen tilanteeseen poistun vain paikalta tai koitan selvittää asiat puhumalla.
 

VeetiX

Uusi käyttäjä
11 Elokuu 2019
8
1
3
On mielestäni, mutta en ole varma jos on veljeni vaihtanut sillon en ole ainakaan itse huomannut.
 

VeetiX

Uusi käyttäjä
11 Elokuu 2019
8
1
3
Toimin sillä tavalla koska koitin päästä tilanteesta pois mutta tein todella tyhmästi osuessani muihin pelaajiin.
Haluan tulla kaupunkiin viettämään aikaa ja aloittaa rehellisen rikollisen uran.
 

VeetiX

Uusi käyttäjä
11 Elokuu 2019
8
1
3
Koittaisin selvittää asiat puhumalla tai sitten löisin pari kertaa että tippuisi maahan ja lähtiain pois.
En tiedä tuli vain mieleen että ajan ympyrää jotta samalla vähän tönäisisin niitä, että ne lopettaisivat lyömisen, tiedän että tein väärin siinä tilanteessa ja kadun sitä.
 

VeetiX

Uusi käyttäjä
11 Elokuu 2019
8
1
3
Pelaan sääntöjen mukaan vaikka minua lyötäisiin niin pelaan tilanteen rauhassa, ja voin luvata että semmoista ei tapahdu sillä en halua bännejä ja ymmärän että jos teen jotain sääntöjen vastaisesti niin siitä tulee bännit ja niitä en enää hanki koskaan.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Annan sinulle mahdollisuuden.

Ennen palvelimelle tuloa, lue ajatuksella säännöt läpi. Ensikerralla unbanneja ei tule näin helposti.

Oikein loistavaa uuttavuotta!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.