Unban hakemus - viitan3n - 11000015ac806d6

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

viitan3n

Uusi käyttäjä
29 Maaliskuu 2024
7
1
3
Käyttäjänimi: viitan3n

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: viitan3n
Steam HexID: 11000015ac806d6
Koska sait bännit: 31 Maaliskuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199483324118

Bännien syy: N-bom, rasismi ⚫

Mitä tapahtui? olin servulla kaveriedeni kanssa viettämässä perus päivää ja suustani pääsi sana jota minun ei oisi pitänyt sanoa.

Miksi näin tapahtui? näin tapahtui koska minä olin typerä ja sanoin väärän sanan jota minun ei olisi pitänyt ikimaailmassa sanoa.

Miksi luulet saaneesi bannit? koska sanoin asiattoman jutun farssi servulla jota minun ei olisi pitänyt sanoa ja sanoin sen koska olin typerä ja tein väärin

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? negatiivisesti koska jos servulla on esimerkiksi nuorempia ne saattaa alkaa käyttämään sanaa jos he vaikka luulevat että sanasssa jon jotai siistiä vaikka siinä ei todellakaan ole.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? olisin voinut miettiä ennenkuin sanon ja tajuta että asian sanominen on väärin ja silloin oisin voinut olla ihan hiljaa vain.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? tulen olemaan paljon varovaisempi sanojeni kanssa ja tulen pitämään huolen että asia ei toistu ja ensikerralla mietin mitä sanon ennenkuin möläytän asiattomia juttuja suustani.

Mitä tuot Farssille? Tuon farssin henkilöille paljon iloa, autan kaikkia parhaani mukaan, olen ystävällinen kaikille, olen hyvä ystävä kaikille ettei kukaan ole yksin ja olen farssi servulle aktiivinen olisi kyllä surullinen homma jos en pääsisi servulle enään pelaamaan ystävieni kanssa ja pitäömään hauskaa.

Vapaa sana suuret paihoittelut asiasta. Tämä ei tule toistumaan ja alan tämän jälkeen pitämään huolen siitä että asiattomia sanoja ei pääse suustani enään farssin servuilla.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
820
164
43
Länsi-Suomi
Moikka!
Lähdetään nyt vaikka siitä, että bännien kiertoyritykset ei ainakaan helpota sun tilannetta. Usko tai älä, me nähdään kyllä mitä sä teet :)

Hakemuksesi käsittely aloitetaan aikaisintaan 7.4.2024
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
629
172
43
Morjesta!

Voitko selittää kattavasti miksi rasismi ei ole sallittua farssilla?
 

viitan3n

Uusi käyttäjä
29 Maaliskuu 2024
7
1
3
Rasismi ei ole sallittua farssissa, eikä muuallakaan koska se on väärin. Rasismiin liittyvät sanat voivat loukata muita. Rasismi saattaa saattaa muuttaa ihmisen itsetuntoa huonompaan suuntaan. Rasististen sanojen käyttö saattaa levitä nuoremmille pelaajille jotka rupeavat käyttämään sanaa.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
456
307
63
Suomen Ateena
Mikä sai sinut puhumaan kiellettyjä asioita palvelimella? Ja miten vastaisuudessa pystyt toimimaan siten että missään tilanteessa et toimi bännien arvoisella tavalla?
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
HYLÄTTY!
1713705283842.png
"Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä"
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.