Unban hakemus - viitan3n - 11000015ac806d6

viitan3n

Uusi käyttäjä
29 Maaliskuu 2024
8
1
3
Käyttäjänimi: viitan3n

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: viitan3n
Steam HexID: 11000015ac806d6
Koska sait bännit: 31 Maaliskuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199483324118

Bännien syy: N-Pommi/Rasismi

Mitä tapahtui? Olin kaverin kanssa ajelemassa autolla, ja yhtä äkkiä hän ajaa minua kylmeen hänen autollaan. Itse suutuin siinä tilanteessa huomattavan enemmän kuin normaaliksi, ja suustani tuli n-sana jolla meinasin kaveriani, mutta hän ei ottanut sitä tunteisiinsa onneksi.

Miksi näin tapahtui? Olin liian vihainen enkä voinut hallita sanojani siinä tilanteessa, mistä johtui bannejen syy.

Miksi luulet saaneesi bannit? Koska haukuin ihmistä n_sanaksi joka oli väärin koska sana voi loukata muien tunteita.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Kysyin kaveriltani että satutinko häntä kuin haukuin häntä niin hän sanoi ettei satuttanut. Muita pelaajia ei ollut lähettyvillä.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut hallita vihaani parremin, tai jos en voi hallita vihaani kunolla niin sanon jotain muuta, otan kuulokkeet pois ja rauhottelen.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Hallitsemalla itseäni ja omia tunteita, ettei omani sanat ja teot muita vahinkoita.

Mitä tuot Farssille? Tuon farsille uudestuneen ihmisen/ roolipelaaija joka on teistans oppinut hyvin, joka kavereiden kanssa haluisi pelailla hyvällä serverillä.

Vapaa sana Olen täysin oppinut omasta todella tyhmästä teosta, jos en pääse takaisin serverille otan oman vastuun teostani ja lopetan Unban hakemusten ja kysymyksien lähettely. Olen harkinnut tekoani kunolla siinä ajassa kuin en ole voinut pelata kavereitteni kanssa mikä kaduttaa nytten todella paljon.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
456
307
63
Suomen Ateena
Noniin jatketaas mihin tässä jäätiin:

Vastaa näihin:
Mikä sai sinut puhumaan kiellettyjä asioita palvelimella? Ja miten vastaisuudessa pystyt toimimaan siten että missään tilanteessa et toimi bännien arvoisella tavalla?
 

viitan3n

Uusi käyttäjä
29 Maaliskuu 2024
8
1
3
Minut sai puhumaan kiellettyjä asioita kun olin juuri saanut autoni ehjänä takaisin kaverini rämmäsi eli ajoi autooni pahki ja minä hermostuin ja sanoin väärän sanan tilanteeseen hän pyysi anteeksi mutta minua ärsytti. Tilanne oli semmoinen missä ei tarvisi toimia tuollaisella tavalle ja olen katunut ja miettinyt tekojani ja tiedän jo nyt että tein väärin ja en aijo tehdä sitä enään. Pystyn toimimaan niin että mietin mitä sanon ja korvaan väärät sanat toisilla sanoilla jotka ei ole loukkaavia.
 

viitan3n

Uusi käyttäjä
29 Maaliskuu 2024
8
1
3
Tuon palvelimelle paljon iloa kansalle
Autan aloittelijoita ja kaikkia muitakin vaikka kyydin antamalla ja neuvomalla asioista jota he eivät tiedä ja haluaa tietää. Olen servulla kaikkien ystävä en halua muille pahaa. Olen kaikille hyvää seuraa. Servulle päästyä aijon hakea mahdollisesti poliisiin tai muuhun vastaavaan töihin ja pitää kaupungista huolta. Servulla lisäksi vielä aijon pitää huolen että kaikilla on kivaa olla servulla💪🏻.
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
600
295
63
www.twitch.tv
Tuon palvelimelle paljon iloa kansalle
Autan aloittelijoita ja kaikkia muitakin vaikka kyydin antamalla ja neuvomalla asioista jota he eivät tiedä ja haluaa tietää. Olen servulla kaikkien ystävä en halua muille pahaa. Olen kaikille hyvää seuraa. Servulle päästyä aijon hakea mahdollisesti poliisiin tai muuhun vastaavaan töihin ja pitää kaupungista huolta. Servulla lisäksi vielä aijon pitää huolen että kaikilla on kivaa olla servulla💪🏻.
Toistit juuri samaa asiaa kolme kertaa. Vastauksesi ei vakuuttanut. Vastaa samaan kysymykseen uudelleen ajatuksen kanssa.

Kirjoita 5 asiaa mitä tulet palvelimelle tuomaan.
 

viitan3n

Uusi käyttäjä
29 Maaliskuu 2024
8
1
3
Tuon palvelimelle innokkaan pelaajan joka mahdollisesti hakisin töitä johonkin ammatiin auttamaan muita pelaajia ja tuomaan iloa sillä. lisäksi tuon kaverin takaisin kaverilleni. Tuon mahdollisisesti uusille asukkaille apua jos he tarvitsevat sitä, innokas auttamaan muita ihmisiä olen. mahdollisesti kaverin kanssa alotettaisiin uusi jengi jos servulle pääsen takaisin. suoraan sanottuna en keksi enempää mitä tuon palvelimelle mutta tällä mennään ja tähän luotan, ei tällä takaisin kyllä pääse. :)