Unban hakemus - Wilpyke - 11000013d71e4c9

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Wilpyke

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Marraskuu 2019
16
0
1
Käyttäjänimi: Wilpyke

Steam nimi: Wilpyke
Steam HexID: 11000013d71e4c9
Koska sait bännit: 5 Marraskuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991140041/

Bännien syy: Syy: Laiton radio, n-bomb ⚫

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: No olin kavereiden kanssa discordissa kun pelasin ja kaivelin roskiksia auto bennysin edessä ja yks nainen ei tykännyt ideasta ja siinä tuli sitten sana harkkaa. Sitten tämä nainen meni soittamaan kavereiden kanssa poliiseja ja keskustelemaan asiasta niin menin siihen sitten semmoisella kommentilla poppooseen kuin "niqu" ja en huomannut että siinä oli sitten tummanvärinen kaveri vieressä ja sen kommentin tarkoituskaan ei kuulunut olla rasistinen. tämän kommentin jälkee siitä lähti hirviä syyttely että minä sanoin tuhman sanan ja sitten vähäisen vittuilun (minua päin) minut heitettiin servulta pihalle. Jos vastaavaa tapahtuu jatkossa niin uskon mitä sanotaan enkä ala perseilemään. Tämä oli vain aloittelian tyhmyyttä.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Vilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
128
20
18
Hei!

Olet rikkonut kaupungissa kahta eri sääntöä:
1. Pelaajan kiusaaminen tai muu rasistinen/sortava käytös ei ole sallittua. Poikkeuksena tähän kaikki saatanan valkopaidat joita päivittäin palvelimelle ilmaantuu.
3.4.2 Radiota ei saa käyttää ingame asioissa ellei sitä ole erikseen farssin omalla discord serverillä.
Minkä takia käytitte kavereiden kanssa kommunikointiin Discordia, kun se on selvästi säännöissä kielettyä? Lisäksi kaupungissamme rasistinen käytös on ehdottomasti kielettyä. Mistä sinulla tuli mieleen lähtä huutelemaan rasistisia sanoja keskelle porukkaa?
 

Wilpyke

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Marraskuu 2019
16
0
1
Kaverit ei olleet antaneet puhelin numeroitansa rp:ssä ja he puhuivat discordissa niin eihän sitä siinä vaiheessa ajatellut loppuun että mitä siitäkin tulee jos jää kiinni jota ei tule jatkossa tapahtumaan. No siis se oli semmosta huulen heittoa mikä ei olisi pitänyt kohdistua keneenkää mutta kaikki ymmärsi niin että haukuin häntä.
Olen myös hakenut muilta servuilta kokemusta tästä rp:stä ja olen nykyään parempi rp:ttämään.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Jos pääsisit takaisin niin millaista kontenttia toisit palvelimelle sinun roolipelaamisella? Millaisen hahmon toisit palvelimelle? Miten vakuutat meidät siitä että osaat jatkossa säännöt?
 

Wilpyke

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Marraskuu 2019
16
0
1
Aikaisemmin olin paljon törkeämpi ja halventavampi muita ihmisiä kohtaan. Olisin paljon rennompi ja ymmärtäväisempi muita kohtaan. Olen lukenut teidän sääntöjä ajan kanssa ja olen hakenut muilta serverelitä kokemusta rp:ttämisestä.
 

Wilpyke

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Marraskuu 2019
16
0
1
Olen paljon omistavaisempi rp:tämiselle enkä hölmöilisi enään. Minulla on enemmän kokemusta rp:ttämisestä, Aion viettää aikaa servulla aina kun mahdollista, Olen kehittynyt rp tilanteissa ja en tule rikkomaan sääntöjä.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Miten olet hankkinut kokemusta rp;ttämisestä? Millaista hahmoa aikoisit pelata jatkossa?
 

Wilpyke

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Marraskuu 2019
16
0
1
olen ryöstäny pankkeja ja ihmisiä. autokorjaamolla käynyt ja tustunut ihmisiin ja olen heidän kanssa ollut kaiken näköisissä tilanteissa. varmaan perus jantteri joka tekee perustöitä ja alkaa tekemään rikollisuuksia, mutta kuitenkin kaikkien kanssa toimeentuleva.
 
J

jawwe

Guest
Kerro meille esimerkin kera kattavasti omin sanoin, että miksi laittoman radion käyttö on kiellettyä.
 

Wilpyke

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Marraskuu 2019
16
0
1
Se pilaa rp:n idean et voi oikeassakaan elämässä puhua nuin vain "kaverin" kanssa. Kaverukset ovat ryöstämässä henkilöä ja päättävät ampua hänet kiskuroinnin takia, mutta päättävät siitä dc eli periaatteessa eivät anna hänelle mahdollisuutta kuulla mitä he puhuvat.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.