Unban hakemus - wisardo - 1100001194aee84 (Hex)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

wisardo

Uusi käyttäjä
2 Tammikuu 2020
5
0
1
Käyttäjänimi: wisardo

Steam nimi: wisardo
Steam HexID: 1100001194aee84 (Hex)
Koska sait bännit: 4 Tammikuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/papajorgos/

Bännien syy: Syy: Virkapukuisten ambulanssityöntekijöiden kidnappaaminen/tappaminen/ryöstäminen

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Sain bännit koska menin sairaalasta ulos ja sieltä juoksi henkilö lyömään minua, yritin juosta karkuun mutta hän jatkoi ja jatkoi, lopulta löin sitlö tajut pois ja ambulanssi tuli, ambulanssin työntekijä alkoi lyömään minua joten päätin jostain syystä lyödä takas, kunnes poliisi saapui niin en ollu vielä oppinut täysin pelaa koska olen aloitellia. Myönnän syylisyyteni ja haluisin saada uuden yrityksen koska tämä rp:een pelaaminen on kivaa varsinki teijä servulla.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

eliel

Ylläpito
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2019
90
23
18
Vaikea uskoa että ambulanssin työntekijä alkaisi sinua hakkaamaan ellet tee jotain uhkaavaa ensin
 

wisardo

Uusi käyttäjä
2 Tammikuu 2020
5
0
1
Vaikea uskoa että ambulanssin työntekijä alkaisi sinua hakkaamaan ellet tee jotain uhkaavaa ensin
no niin olisikin mutta eihän se mun päätös ole jos uskotte mua tai ette mutta haluaisin saada oikeasti toisen mahollisuuden vielä
 

wisardo

Uusi käyttäjä
2 Tammikuu 2020
5
0
1
Kerro 6 hyvää syytä miksi sinun, juuri sinun kuuluisi saada unban?
1. koska olen uusi pelaaja ja tulin pleikkarit, siellä rp sevuilla on erillaiset säännöt, ja luulin että täällä olisi samat säännöt. Mutta en luullut että ambulanssikuskin hakkaamisesta saisi bännit, siellä servuilla oli käytössä varoitukset.
2. koska olen kuullut että farssi rp sevut on paremmat kuin muut niin haluisin että pystyisin viettää aikaa ja nauttia teijän servuilla.
3. koska haluisin saavuttaa teijän rp servuilla esim poliisiksi saamisen tai jopa moderaattoriksi pääsemisen, tuskin se tulisi tapahtuu, mutta se tarkoittaisi että rp:eetäisin enkä copbaitas tai perseilisin.
4. koska osaan kunnioittaa admineita ja muita pelaajia, lukisin tällä kertaa säännöt tosi huolellisesti lävitte.
5. koska olen aktiivinen pelaaja.
6. haluisin tutustua uusiin ihmisiin ja varsinki täällä rp servulla näyttää olevan kivoja ihmisiä,
vaikka perseilin ekalla kerralla niin toivoisin että antaisitte mulle viellä yhen mahdollisuuden ja en käyttäis sitä väärin
 
Viimeksi muokattu:

wisardo

Uusi käyttäjä
2 Tammikuu 2020
5
0
1
pidän pääni kylmänä ja riippuu tilanteesta niin lähen pois ja ilmoitan asiasta poliiseille
 

wisardo

Uusi käyttäjä
2 Tammikuu 2020
5
0
1
koska ajon tällä kertaa lukea säännöt ja varmistaa että tämä sama ei tulisi toistumaan
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.