Unban hakemus - xsmitin - 1100001385964c7

xsmitin

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Joulukuu 2020
151
86
28
Käyttäjänimi: xsmitin

Steam nimi: xsmitin
Steam HexID: 1100001385964c7
Koska sait bännit: 20 Syyskuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198905648327/

Bännien syy: Metagaming - farssi.net/foorumi/threads/metagaming-rassettv-antraxin-porukka.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Pyysin kavereitani peleille. Olin aiemmin lähtenyt servulta sen jälkeen kun olin herännyt teholta, eli olin sairaalalla. Soitin kaverilleni Roope ja kysyin voisiko hän tulla hakemaan minua ja Markkua. Hän vastasi muistaakseni "voidaan tulla Villen kanssa kopulla kun Ville käy hakemaassa ekana mut". Ville ja Roope laskeutui kopterilla sairaalan helipädille ja me hyppäsimme kyytiin. Markku kysyi "voisitko ville hankkia yhen käsiradion". Ville vastasi kutkuinkin "voisihan sitä". Kun olimme lähdössä helipädiltä Ville sanoo "mietin hetken" ja heitti avaimet muistaakseni Markulle. Lensimme kämpälle ja otimme tarvittavat tavarat, jonka jälkeen tablettiini tulee ilmoitus dropista. Teimme päätöksen että lähdemme dropille ja haimme afkaavalle villelle mpvitosen, mutta radio unohtui antaa. Olimme lähdössä saarta kohti, mutta Benjamin tuli radioon ja kysyi voiko joku tulla hakemaan häntä. Sanottiin että "voidaan tulla hakemaan, mutta lähetään heti sen jälkeen dropille joka tuli äskön saarelle". Otimme Benjaminin kantoon ja heitimme hänelle tauruksen, joka oli muistaakseni Markulla toisena aseena. Lennämme saarelle rantabaarin viereen jossa droppi oli. Ville oli vieläkin afkina kopterissa. Hetken odotettua Villeä, ilman tulosta, päätimme mennä neljästään rantabaarille (minä, Benjamin, Roope ja Markku). Tiputimme 3 nvs:ssää rantabaarille, jonka jälkeen luuttasimme heidät. Minä ja muistaakseni Markku lähdettiin veneellä joka oli käynnissä rantabaarin rannalla, ettei kaikki kuoltaisi jos joku olisi vielä saarella ja ampuisi kopun alas. Ajoimme veneellä saarelta pois jonka jälkeen hyppäsimme takaisini kopun kyytiin jossa oli vieläkin afkaava Ville. Siitä jatkoimme kämpille, Johon veimme tavaramme ja odotimme, että ville lopettaisi afkauksen ja heittäisi mpvitosen myös kämppään. Odoteltuamme n. 10min hän lopetti afkaamisen ja vei mpvitosen kämppään. Jos oikein muistan Ville sanoi "mennään jollekkin tallille niin menen nukkumaan". Menimme motellin tallille, jonka jälkeen totesin "minäkin voisin mennä nukkumaan" kun en ajatellut että servulla olisi ollut mitään tekemistä enään. Bännit tuli sen takia, koska Ville (RasseTTV) oli ollut speccelin striimissä vähän ennen kun meni servulle ja meillä ei ollut todisteita että ville oli afkannut kopussa koko ammuskelun ajan. Näin ei kävisi enään uudestaan, kun ennen servulle menemistä kysyisin kaikilta kavereilta onko he katsonut striimiä äsköttäin tai muuta esim. ruudunjakoa. Ja sitten mentäisiin vähän myöhemmin servulle jos joku olisi saanut tietoa esim. striimistä.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Ihan ookoo tarinankerronta roolipelitilanteesta. Kirjotappa vielä samanmittanen tarina minkä takia sulla on kahdet metagaming bannit kuukauden sisään, ja minkä takia oot kokenut että metaaminen olisi ok? PS: tähän ei kelpaa vastaukseksi, että mielestäsi metaaminen ei ole ok. olet ollut aktiivisesti eri metadiscordeissa, joten se on sinun mielestäsi ok. Kerro meille MIKSI se on ok sinun mielestäsi

Sitte saat kirjottaa myös vielä lyhyen tekstin: Miksi haluat roolipelata, ja mitä on roolipelaaminen?
Koska kun sun merkintöjä kattoo, ni et o ainakaan roolipelaamaan tullut farssin palvelimelle.
 
Viimeksi muokattu:

xsmitin

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Joulukuu 2020
151
86
28
Aloitetaas ekoista meta bänneistä. Tiesin että metadceessä oleminen on väärin, mutta kun olin ollut siellä jo aika pitkään, niin ajattelin että bännit tulisi silti vaikka lähtisin ja pysyin dceessä, joka oli todellakin väärä päätös. Meta bännien jälkeen otin hetken lomaa rpeestä ja pelasin eflssää. Sen jälkeen loimme uuden dceen johon invasimme hoikkiksen ja iken, jonka jälkeen hoikkis tuli sinne. Päätin etten metaisi enään, koska en halunnut uusia meta bännejä, jonka takia invattiin adminit dceehen.

Toisissa bänneissä en ajatellut että joku olisi ollut jossain striimissä vähän ennen kun olimme menossa servulle. Kahdet meta bännit kuukauden sisällä, ekana metadceestä ja sen jälkeen, että kaverini oli ollut ennen servulle menemistä twitch striimissä on kyllä paska homma. Jos pääsisin takaisin servulle niin kolmansia meta bännejä en varmasti ottaisi, sillä varmistaisin tämän esim. ennen servulle menoa katsoisin ettei mikään striimi olisi jäänyt taustalle päälle, enkä liittyisi mihinkään tilanteeseen jos olisin jonkun tilanteen striimistä nähnyt.

Metaaminen ei ole missään nimessä oikein, sillä se voi antaa etuja pelaajalle. Ymmärrän todella hyvin miksi sääntö on palvelimella ja miksi sitä pitäisi noudattaa. Kun noudattaa sääntöjä, kaikki pelaajat voivat pelata reilusti, ei tarvitse olla bänneille, voi nauttia roolipelistä, eikä tarvitse hikoilla että voittaa jokaisen tilanteen esim. metaamalla.

Ensimmäisenä kun tulin palvelimelle, en tiennyt rpeestä juuri mitään. Juoksentelin shakkikengissä ympäri mappia. Sitten kun sain ensimmäiset kickit, kävin tutustumassa sääntöihin ja ohjeisiin, jonka jälkeen tajusin mitä roolipeli oikeasti on. Olen huomannut että sääntörikkeitä tulee minulle ainoastaan konnaillessa, niin parempi minulle olisi palata esim. wl-duunien tekemiseen ja muitten pelaajien kanssa roolipelaamiseenn. Sillon kun roolipelasin lanssia ja taksia, muistaakseni sääntörikkeitä ei tullut yhtään, mutta sitten kun aloitin jengi toiminnan niin niitä rupesi tulemaan. Ennen viimeisimpiä bännejä, kun menetimme kaikki jengimme aseet, pidin n. viikon tauon rpeestä. Tauon jälkeen aloitin pelaamaan minun vanhaa hahmoani jolla oli autoja ja rahaa valmiiksi. Aloitin hahmolla uudestaan kunnolla roolipelaamisen ja etsin minulle kaverini. Tällä hahmolla oli ideana myydä huumeita ja tehdä rikollisuutta salaisesti etten jäisi ainakaan poliiseille kiinni ja joskus menen ehkä saarelle jos aseita jostain on tullut. Myöskin hakkisin tällä hahmolla johonkin töihin. Roolipelaaminen on minulle ikään kuin oikean elämän simulointia. Sitä voi tehdä hyvin tai huonosti mitä lähiaikoina olen tehnyt vähän heikommin. Mutta kun aloitin uudestaan vanhalla hahmolla sain motivaatiota alkaa taas roolipelaamaan ja pelaamaan tilanteita roolipeli edellä.
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
mnjooo o, mnjoo o. Käsittelen tän loppuun muutaman viikon sisällä. En esitä yhtään jatkokysymyksiä sen aikana. Jos koet, että pystyt lisäämään vastauksiisi jotain sisältöä sen aikana, be my quest =) Sinulla on täysi oikeus käsittelyaikana kirjoittaa tähän threadiin niin paljon kuin haluat, ja toivoisinkin, että lukisit vastauksesi ajatuksen kanssa läpi, ja mietit miten voisit niitä parantaa.

Käsittelyaikaa voit lyhentää viesteillä, jotka vakuuttavat minut siitä että sinut voi päästää takaisin palvelimelle.
 

xsmitin

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Joulukuu 2020
151
86
28
morjesta! Oon nyt tässä mietiskellyt speccelin reportin jälkeen, että minun pitäisi alkaa panostamaan rpeeseen palvelimella ja jättää luodit ainoastaan saarelle ja luoti servuille esim. pankit voisi hoitaa pelkällä rpeellä. Olen tietoinen siitä että rpeeni ei ole ollut kovin kummoista lähiaikoina ja siihen olen yrittänyt panostaa vähän ennen kun bännini tulivat.

Olen myös muistellut aikoja kun en metannut ja pelasin rehdisti, niin silloin oli jännittävämpää ja hauskempaa roolipelata, kuin sillon kun metasin. Ennen kuin bännit tuli, niin oli kyllä hauskaa aloittaa toisella hahmolla pitkästä aikaa, joka toi minulle myös motivaatiotakin roolipelata kunnolla. tässä n. 10kk aikana olen huomannut että rehdisti pelaaminen on mukavampaa, kuin minulle, kuin muillekkin.
 
Viimeksi muokattu:

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Jees, otan sulta bannit pois muutamalla reunaehdolla:

Oot toistaseks menettäny kaiken luottamuksen mitä pelaajalla voi olla. Jos oot keikkaamssa jotain samaan aikaan ku jollain poliisistriimaajalla on tilanne kesken, joudut suoraan banneille, ja saat tulla supporttiin todistamaan meille, että et ole käyttänyt metatietoa hyväksi. Joten on vähintäänkin suotavaa, että tallennat omaa pelaamistasi, ja olet jollain farssin puhekanavalla mieluiten jonkin adminin kanssa samaan aikaan, kun harrastat rikollisuutta.

Jos olet keikkaamassa jotain asuntoa / kaappia, jossa on paljon aseita, sun pitää pystyä todistamaan miten olet ingamessa saanut tiedot itsellesi.

Tulevina viikkoina sun pitää pystyä todistamaan meille, että oot kykenevä myös roolipelaamaan. Nämä ehdot ovat toistaiseksi voimassaolevia, ja poistetaan siinä vaiheessa kun nautit taas adminien / ylläpidon luottamuksesta.

Tervetuloa takaisin palvelimelle.