Unban hakemus - zeuze61 - steam:11000013fc00b28

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Hyvöneeh61

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2022
17
13
3
Käyttäjänimi: Hyvöneeh61

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: zeuze61
Steam HexID: steam:11000013fc00b28
Koska sait bännit: 23.03.2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029816104/

Bännien syy: en pelänny asetta

Mitä tapahtui? oli rannalla mulla oli uzi poliisi osotti aseella yritin rantaa pitkin karkuun poliisi ampu joka oli admini sano sit et lähen bänneille koska poliiseja oli 2 ottaa huomioon poliisit oli 30m salee minusta yläpuolella paikka siis kalastus mesta olin laiturilla enkä nähny edes kun 1 poliisin tilannetta ei kosaan selvitetty eikä admin ottanu huomioon että olin mäenalla enkä nähnyt toista poliisia

Miksi näin tapahtui? no siis en nähnyt edes toista poliisia joten jatkoin roolipelaamista jos oisin nähny sen nii oisinha mä nyt sillo pysähtyny voi ottaa huomioon olin sillo varmaa 14 nyt 18 muuttunu ihmisenä myös.

Miksi luulet saaneesi bannit? lähin karkuun kun osotettiin poliisin kans toisiamme aseilla

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? no ei varmaa loppuunsa mitenkään isommin kun siinä tilanteessa oli minä ja ja ne poliisit

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? oisin voinut jatkaa aseella osotusta ja seurata tilannetta miten se siitä etenee

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? pelaan tilanteen huolellisesti enkä hätäile sen suhten että pääsisin karkuun.

Mitä tuot Farssille? lisää hyviä kokemuksia ja ikimuistoisia tilanteita

Vapaa sana voisitteko ottaa huomion ikä eron olin silloin 14 juuri saanut koneen ja onnessan rpttäny nyt 18 ja aika paljon viisampi

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
324
107
45
kemi
Morjensta!

No jos unohdetaan nyt toi mitä olet tehnyt, ja mitä toistat hakemuksessasi useaan otteeseen, että olit nuori ja niin edelleen ja että et omasta mielestäsi nähnyt 2 poliisia tilanteessa.

Niin kerrohan mitä sinä toisit palvelimelle lisää, miksi sinut tulisi päästää takaisin pelaamaan?
-kerro laajasti, ei mitään parin lauseen vastausta!

Kiitoksia tulevista vastauksistasi!
 

Hyvöneeh61

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2022
17
13
3
Noh toisinnpalvelimelle hyviä uusia muistoja, ja tavoitteeni olisi päästä avuksi ensihoitoon opiskelen siis itse tällähetkellä ensihoitajaksi joten osaisin soluttautua mukaan, se olisi sekä että mulle hauskaa pelata vähän niinkuin itseään mutta eri nimellä ja siinä näkisin osittain minkälainen ensihoitaja haluan itse olla tulevaisuudessa.
Tietysti jos ensihoidda ei ole tarvetta apukäsille niin olen valmis työhön kun työhön mutta ensisijaiseet olisi ensihoito ja poliisi. Toisin servulle myös enemmön vilkettä sillä olen hyvin aktiivinen nytten ennen tammikuuta jolloin lähden suorittamaan varuskuntapalvelusta. joten ei ainakaan olisi pulaa ensihoidosta jos sinne töihin pääsen.
En osaa oikein etukäteen luvata teile muutakuin että tulen olemaan hyvin aktiivinen pelaaja, joten olen melkein sanoisin 4-10h väliltä per päivä saattaa tietysti olla päiviä millon en ehdi kun tytär on kenen kanssa olla vuoroviikon mutta yritän olla mahdollisimman aktiiviinen pelaaja joka tuo iloa servulle kiitos!
 

huoppis

Hökäle
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
99
38
18
Nokian perämettä
Hei! Edellisessä unban hakemuksessasi olit vastaillut kovin välinpitämättömästi, ja tietämättömänä farssin säännöistä erinäisistä sääntörikkeistä kysyttäessä, joten jospa yritettäisiin uudestaan.

Kertoisitko minulle mitä seuraavat asiat tarkoittavat Farssilla, ja kerro myös kattavat esimerkki tilanteet, joissa kukin sääntörike tapahtuu.

-Alhainen roolipelin taso
-OOC
-CLOG
-FailRP
 

Hyvöneeh61

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2022
17
13
3
ooc Out Of Character esimerkiksi pelissäkun on niin dcssä eisaa sillon puhua.
glogCombatlog´ et saa lähteä palvelimelta kesken tilanteen tai esim jos oot joutumassa teholle mut tietty eri asiaha ny on et jos kaatu nii sut asab dc viesti
failrp pitää pelata hahmoa kun itseään esim et voi leikkiä mitään kuolematonta tai ettet pelkäis esim asetta taikka puukkoa
 

Jerppa_XD

Uusi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Yellow Jack
FarssiRP-Yellow Jack Hallinto
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2022
13
2
3
Hei olet saanut bännit 23.03.2022 et 19.11.2020 joten korjaa tietosi niin voimme jatkaa käsittelyä.
 

huoppis

Hökäle
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
99
38
18
Nokian perämettä
Mikäli haluat tosissasi pyrkiä takaisin, suosittelen panostamaan vastauksiin.

Käy lukemassa säännöt huolellisesti läpi, ja yritä sen jälkeen vastata ajatuksen kanssa aikaisempaan kysymykseeni.
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
324
107
45
kemi
Sinulla on 24h aikaa reagoida sinulle esitettyihin kysymyksiin, tai hakemus hylätään automaattisesti.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.