Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

skrbl

Uusi käyttäjä
8 Syyskuu 2019
8
2
3
Vantaa
www.twitch.tv
SteamNick(jolle bannit on saatu): skrbl
Milloin sain bannit: 10.9.2019
HexID: 11000011696c6d3
Steamprofiili linkki: www.steamcommunity.com/id/skibpe

Bannien syy: Loukkaava sana

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:
Olin iltamyöhää Bennysin pihalla ja sattui pari välikohtausta jonka vuoksi sanoin erästä toista pelaajaa hu*raksi, joka on mielestäni erittäin väärin mutta en missään nimessä tarkoittanut sitä eikä tule toistumaan. Olen ihminen joka kunnioittaa sääntöjä, olen myös uusi tapaus koko RP:ssä joten paljon on opittavaa. Tietenkin toista pelaajaa haukkuminen tuollasilla sanoilla ei vaadi totuttelua rp, vaan täysin omaa tyhmyyttä jota en tule toistamaan. Pyydän anteeksi.
 

skrbl

Uusi käyttäjä
8 Syyskuu 2019
8
2
3
Vantaa
www.twitch.tv
Tarkoitan siis pelinsisäisiä asioita jotka kuuluvat perus RP, ei ollut vaikutusta banneihin, vaan ainoastaan tuo sana minkä lipsautin, ja olen erittäin pahoillani siitä...
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113
Skrbl tilannettasi ei helpota sinun käytös eilen sairaalalla. Peliin huutelu kuinka ”kertokaa ku ootte valmiita” ”meen meditoimaan brb” jne. Otetaan myös nämä asiat huomioon hakemuksen käsittelyssä.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Olet sanonut, että se on sinulle yksi paskanhailee jos sinut bannitaan, mikä sai sinut muuttamaan mielesi? Jos haukut muita pelaajia erittäin loukkaavilla nimityksillä, puhut pelin ulkopuolisia asioita roolipelissä sekä sanot ettei sinua kiinnosta jos saat bannit niin minkä ihmeen takia meidän tulisi päästää sinut takaisin?
 

skrbl

Uusi käyttäjä
8 Syyskuu 2019
8
2
3
Vantaa
www.twitch.tv
Pelin ulkopuolisia asioita puhuttiinki vissiin adminin tahdosta. Sanoin asioita sen takia koska olen tyhmä, kuten sanoin yritän oppia virheistäni ja tiedustan kyllä hyvin miten olen käyttäytynyt. Mutta se että pääsenkö serverille takaisin ei oo mun päätettävissä tietenkää.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Minkä takia haluaisit sitten nyt pelata Farssilla kun ei aikaisemmin kiinnostanut ollenkaa, mikä sai sinut muuttamaan mielesi?
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Vaikket kaikkea sanomiasi asioita muista niin voitko kertoa mikä sai sinut muuttamaan mielesi, miksi haluat yhtäkkiä yrittää roolipelata kunnolla?
 

skrbl

Uusi käyttäjä
8 Syyskuu 2019
8
2
3
Vantaa
www.twitch.tv
Koska otan sen enemmän tosissani kuin aikasemmin, en ymmärtänyt alussa oikein mistään mitään. Olen toisella serverillä pelannut ja oppinut miten asiat toimivat.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Hakemus hyväksytty. Toivottavasti olet ottanut virheistäsi opiksesi ja aiot toimia sanojesi mukaisesti. Muista jatkossa kuitenkin noudattaa parhaasi mukaan sääntöjä varsinkin kun sinulta löytyy yhdet aikaisemmat bannit niin bannit saattavat tulla helpommin takaisin jos jatkat sääntöjen rikkomista.

Kiitos ja hyviä pelihetkiä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.