Unban Hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Topsuuz

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Heinäkuu 2019
9
0
1
Tampere
SteamNick(jolle bannit on saatu): Topsu
Milloin sain bannit: luulisin että 22.7.2019
HexID: 11000010cd00af5
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/Topsuuz/

Bannien syy: Modatun rahan tietoisesti käyttäminen

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Sain liput saarille koska rp-tuttuni antoi minulle miljoona euroa ja sanoi että ei tee rahalla enään mitään ja kun kysyin mistä rahat oli tullut niin hän vastasi että bisneksistä. Minä tyhmänä uskoin sen kun ei siihen aikaan ollut paljoa vielä rp kokemusta. Nyt on tunteja lähemmäksi 330 niin kyllä arvaisin suoraan että ei varmana olisi "legit" rahaa. Jos nyt saan paluulipun saarilta niin jos näin käy toisten niin pelaajan reporttaan samantein.

Ja en kyllä osaa sanoa että miksi tuo syy on: Modatun rahan tietoisesti käyttäminen. Kun en tosiaan silloin tajunnut/tiennyt että raha ei ollut mitään niin rehellistä...
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Hei, keskustelin sinun ja sen modaajan kanssa supportissa tilanteesta jossa molemmat myönsitte että toinen teistä on modannut rahaa ja että olet tiennyt kokoajan että raha on koodaamalla hankittua.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
24 tuntia aikaa antaa vastaus edelliseen viestiin liittyen tai hakemus hylätään automaattisesti.
 

Topsuuz

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Heinäkuu 2019
9
0
1
Tampere
Kyllä, tiesin asiasta jälkeenpäin että rahat oli modattuja. Kun siinä ostin BMW ja virit siihen niin sitten kertoi että rahat oli modattuja. mutta en tiennyt silloin kun niitä tuhlasin. Sitten kun olimme supportissa niin kyllä sitten tiesin kun hän kertoi
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Entäs tämä reseptien ostelu? Ostitte n. Miljoonalla reseptejä vaikka tiesit että rahat ovat modattuja. Näin ainakin supportissa sillon sanoit.
 

Topsuuz

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Heinäkuu 2019
9
0
1
Tampere
Minä en sitä sanonut. Jos muistan niin se modderi osti reseptejä eikä minulla edes ole niitä, ja onko reseptejä muka miljoonan edestä?
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Yhdessä kävitte vielä duazetilta niitä ostamassa. Maksoitte niistä muistaakseni vähän päälle miljoonan. Ja miksi et ottanut bännin syytä puheeksi silloin kun olimme supportissa? Kysyin silloin että onko syyn kanssa kiistettävää ja sanoit että ei ole.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
24h aikaa vastata viimeisimpään kysymykseen tai hakemus hylätään automaattisesti
 

Topsuuz

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Heinäkuu 2019
9
0
1
Tampere
En minä ainakaan maksanut silloin niistä yhtään mitään ainot mihin minun rahat meni oli se M5 + siihen tapit. en ottanut asiaa puheeksi koska meni vähän moti silloin niin en jaksanut ruveta inttämään.
 

Topsuuz

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Heinäkuu 2019
9
0
1
Tampere
En varmasti myöntänyt, koska en maksanut niistä. ja ethän sinä silloin siellä ollut?

edit: miten ne reseptit liittyy niin vahvasti tähän?
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Rike on sen verran vakava ja jos et ole halukas puhumaan totta. Niin muistele vielä vähintään 2 viikkoa että mitä teit ja miksi ja yritä uudelleen. Hylätty
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.